تعمیر موتور ساید توسط متخصصان نایس سایبان

تعمیر موتور ساید توسط متخصصان مجموعه نایس سایبان

از موتورهای ساید کرکره برقی برای درب های با ارتفاع زیاد و درب های با وزن سنگین استفاده می کنند. بهتر است نحوه عملکرد و کارایی موتور ساید به صورت دوره ای ارزیابی شود. ممکن است موتور ساید کرکره برقی به مرور زمان دچار خرابی شود. در اینصورت به تعمیر موتور ساید نیاز پیدا خواهید کرد.

نیروهای متخصص و ماهر ما در زمینه تعمیر و یا تعویض قطعات موتور ساید از دانش کافی برخوردار هستند. همچنین نیروهای مجرب ما با به روز کردن دانش خود می توانند انواع مختلف موتورهای ساید را تعمیر کنند. توصیه می کنیم تعمیر موتورهای ساید را به دست فرد متخصص بسپارید، در غیر اینصورت موجب افزایش مشکلات و هزینه ها خواهد شد.

تعمیرکار ماهر و با تجربه  شرکت ما قادر است به راحتی مشکل موتور ساید را تشخیص دهد. از طرفی هزینه تعمیرات موتورهای ساید با توجه به میزان خرابی آن ها متفاوت خواهد بود. اما نیروهای متخصص ما حاضرند با قیمت بسیار مناسب موتور ساید سایبان برقی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر کنند.

ارائه تمامی خدمات تعمیرات و تعویض قطعات موتورهای ساید

شرکت ما از سابقه طولانی در زمینه تولید موتور کرکره برقی برخوردار است. ما با ارائه انواع مختلف موتورهای کرکره برقی توانسته ایم نیاز مشتریان را برطرف کنیم. همچنین کیفیت محصولات تولیدی برای شرکت ما بسیار حائز اهمیت است، از اینرو انواع موتورهای کرکره برقی را با متریال با کیفیت تولید و روانه بازار می کنیم.

شرکت ما علاوه بر تولید موتورهای ساید خدمات بسیاری از قبیل تعویض و تعمیر موتور ساید را به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد. البته انجام سرویس های دوره ای موتور ساید سبب کاهش هزینه ها می شود. با کمک نیروهای متخصص ما و با پرداخت هزینه مناسب می توانید موتور ساید را به صورت دوره ای سرویس کنید.

شما می توانید در صورت ایجاد هر گونه ایراد در موتور ساید کرکره برقی با ما تماس بگیرید. نیروهای ماهر و مجرب ما در اسرع وقت در محل حاضر می شوند. تعمیرکاران ما به دلیل دانش و تجربه کافی می توانند موتور ساید را به صورت حرفه ای برای شما تعمیر کنند و یا در صورت لزوم قطعات موتور ساید را با قطعات اورجینال تعویض کنند. با بکارگیری دانش نیروهای متخصص ما می توانید کارایی موتور خود را حفظ کنید.

ارائه خدمات تعمیر موتور ساید

چه برقی بیشتر برای موتورهای ساید مورد استفاده قرار می گیرد؟

موتورهای ساید برای باز و بسته کردن درب کرکره برقی یا سایبان به برق تک فاز و سه فاز نیاز دارند. موتورهای ساید با وزن بالا از برق سه فاز استفاده می کنند. این نوع موتورهای ساید پرسرعت هستند، بنابراین برق تک فاز توانایی تأمین برق این نوع موتورهای ساید را نخواهد داشت؛ اما برای موتورهای ساید با وزن پایین از برق تک فاز استفاده می شود.

معمولا برای کرکره های برقی با تردد بالا از موتورهای ساید با برق اضطراری استفاده می کنند. از طرفی موتورهای کرکره برقی به 4 تا 6 برابر بیشتر از جریان نامی خود به آمپر نیاز دارند. شما باید دستگاه یو پی اسی را انتخاب کنید که بتواند جریان اولیه را تحمل کند. دستگاه برق اضطراری باید با موتور ساید تناسب داشته باشد، در اینصورت کارایی موتور ساید افزایش پیدا خواهد کرد.

کیفیت بالای تعمیر موتور ساید

کیفیت بالای متریال گیربکس و سیم پیچی موتورهای ساید نایس سایبان

کیفیت موتورهای ساید تولید شده برای شرکت ما بسیار اهمیت دارد. ما همیشه سعی کرده ایم از مرغوب ترین متریال برای ساخت موتورهای کرکره برقی استفاده کنیم. هدف ما جلب رضایت مشتریان عزیز است. شرکت نایس سایبان با بکارگیری تجهیزات پیشرفته و متریال مرغوب توانسته است محصولات با کیفیت بالا را تولید کند، از اینرو به واسطه تولید محصولات با کیفیت توانسته ایم اعتماد مشتریان را جلب کنیم.

از قطعات بسیار مهم در تولید موتورهای ساید می توان به بالابر موتور ساید، گیربکس و سیم پیچی آن ها اشاره کرد. شرکت ما با استفاده از گیربکس مرغوب موتورهای کرکره برقی با کیفیتی را تولید می کند، از اینرو شما می توانید با خیالی آسوده موتور ساید را از ما خریداری کنید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که به مدت زمان طولانی از کارایی محصولات ما بهره مند خواهید شد.

هزینه تعمیر موتور ساید

خلاص کن دستی در موتورهای ساید چه کاربردی دارد؟

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که در صورت قطع برق کرکره برقی چگونه باز و بسته می شود؟ با استفاده از زنجیر خلاص کن موتور ساید می توان موقع قطع برق کرکره را باز و بسته کرد. زنجیر به انتهای موتور ساید وصل می شود. برای باز و بسته کردن کرکره برقی می توانید زنجیر را در جهت ساعتگرد و یا پادساعتگرد بچرخانید.

با استفاده از خلاص کن دستی نگرانی بابت قطع برق نخواهید داشت و در صورت نیاز کرکره برقی را با نیروی دست باز و بسته خواهید کرد. خلاص کن دستی سبب افزایش کارایی موتور ساید شده است.

5/5 - (1 امتیاز)