تفاوت میان موتور کرکره برقی ایرانی و موتور کرکره برقی خارجی

تفاوت میان موتور کرکره برقی ایرانی و موتور کرکره برقی خارجی

تفاوت آنچنانی میان موتور کرکره برقی ایرانی با موتور کرکره برقی خارجی نیست. برخی از شرکت های تولیدی ایرانی موتورهای کرکره برقی را با کیفیت بالا تولید و روانه بازار می کنند. کیفیت موتور کرکره برقی تأثیر بسزایی در طول عمر و دوام کرکره برقی دارد. از این رو انتخاب شرکت مطمئن و مناسب جهت خرید موتور کرکره برقی بسیار پراهمیت است. مجموعه ما با ارائه بهترین موتورهای کرکره برقی با مدل های خارجی موجود در بازار رقابت می کند. شما با انتخاب مجموعه ما می توانید بهترین موتور کرکره برقی را انتخاب کنید. کیفیت موتورهای ما در حد موتورهای خارجی است. زیرا ما برای ساخت موتورهای کرکره برقی و یا سایبان برقی از قطعات اورجینال استفاده می کنیم. شما با خاطری آسوده می توانید به مدت زمان طولانی از کارایی موتورهای شرکت نایس بهره مند شوید.

تنوع بالای مدل های موتور کرکره برقی ایرانی در نایس سایبان

مجموعه ما با بکارگیری تجهیزات پیشرفته و نیروهای مجرب قادر است، انواع مختلف موتورهای کرکره برقی را تولید و روانه بازار کند. تنوع بالای موتور کرکره برقی در مجموعه ما سبب جلب نظر کاربران شده است. از موتورهای تولیدی مجموعه ما می توان به موتور ساید، توبولار و سانترال اشاره کرد. انواع مختلف موتورهای کرکره برقی کارایی مخصوص به خود را دارند.

شما باید بر حسب نیاز کاری که دارید نوع موتور کرکره برقی ایرانی را انتخاب کنید. در مجموعه ما مشاوران متخصص بخش فروش به شما کمک خواهند کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی از موتورهای پرکاربرد که محدودیت وزنی ندارد، موتور ساید است. قیمت این نوع موتور کرکره برقی نسبت به موتورهای توبولار زیادتر می باشد. زیرا امنیت بالاتری نسبت به موتورهای توبولار دارد.

معمولا از موتورهای ساید برای مکان های با تردد بالا استفاده می کنند. موتورهای سانترال برای اتوماتیک کردن کرکره های گردان کاربرد دارند. استفاده از موتور سانترال برای مکان های با تردد محدود مناسب می باشد.

تنوع بالای موتور کرکره برقی ایرانی

قدرت بالا و مقاومت بالای موتورهای ایرانی تولید شده در نایس

موتور کرکره برقی ایرانی تولید شده در مجموعه ما از قدرت بالا و مقاومت زیادی برخوردار است. به همین دلیل طول عمر موتورهای مختلف مجموعه ما بسیار زیاد می باشد. نیروهای ماهر و مجرب ما با بهره گیری از دانش روز خود موتورهای کرکره برقی را طراحی و تولید می کنند.

انواع مختلف موتورهای کرکره برقی تولید شده توسط مجموعه ما از قدرت و مقاومت منحصر به فردی برخوردار هستند. برای مثال موتورهای توبولار برای مکان های با ابعاد و ارتفاع کم مناسب می باشند. در مقابل از موتورهای ساید برای مکان های با ارتفاع زیاد و با تردد بالا استفاده می کنند.

قدرت و توان موتور بر قیمت آن موثر است. بنابراین قیمت انواع مختلف موتورهای کرکره برقی با توجه به توانی که دارند، متفاوت خواهد بود. شما باید بر حسب نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید نوع موتور کرکره برقی را انتخاب کنید.

تعمیر موتور کرکره برقی ایرانی

ارائه تمامی خدمات نصب و تعمیر موتور کرکره برقی ایرانی

یکی از دغدغه های کاربران پس از خرید موتور کرکره برقی نصب آن است. نصب موتور کرکره برقی کار راحت و آسانی نیست. به همین دلیل باید نصب آن را به دست فرد متخصص بسپارید. در غیر اینصورت کارایی موتور کرکره برقی کاهش پیدا خواهد کرد.

مجموعه ما به دلیل دارا بودن نیروهای متخصص قادر است انواع مختلف موتورهای کرکره برقی را نصب کنند. نیروهای ماهر مجموعه ما به دلیل تجربه کافی می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن موتور کرکره برقی را نصب کنند.

افرادی که از کرکره برقی استفاده می کنند ممکن است بعد از مدت زمانی به دلیل درست کار نکردن کرکره برقی به مشکل بربخورند. در اینصورت کسب و کار و فعالیت روزانه آن ها دچار اختلال خواهد شد. در این حالت شما می توانید با مجموعه توانمند ما جهت تعمیر موتور توبولار و همچنین تعمیر موتور کرکره برقی تماس بگیرید. ما می توانیم در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل موتور کرکره برقی شما را برطرف کنیم.

قیمت موتور کرکره برقی ایرانی

قیمت مناسب موتورهای کرکره برقی ایرانی نسبت به خارجی

همانطور که در بالا اشاره کردیم مجموعه ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال انواع مختلف موتور کرکره برقی ایرانی را با کیفیت بالا تولید می کند. عوامل بسیار زیادی بر قیمت موتور کرکره برقی موثر هستند. معمولا قیمت موتورهای کرکره برقی خارجی نسبت به موتور های ایرانی گران تر است. در حالیکه موتورهای ایرانی از نظر کیفیت تفاوت چندانی با موتورهای خارجی ندارند.

توصیه ما به شما این است که جهت کاهش هزینه های خود از موتورهای کرکره برقی ایرانی استفاده کنید. این نوع موتورها به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب از نظر اقتصادی به صرفه تر هستند. شما می توانید با پرداخت هزینه مناسب از کیفیت و کارایی موتورهای کرکره برقی ایرانی بهره مند شوید.

5/5 - (2 امتیاز)