موتور توبولار 140 نیوتن

 موتور توبولار 140 نیوتن از جمله موتورهایی است که برای تامین نیروی محرکه کرکره های برقی استفاده می شود. این موتورها به دلیل ظاهر کوچک و جمع و جوری دارند که محبوبیت زیادی کسب کرده اند. ظاهر موتورهای توبولار شبیه لوله است و همین فیزیک خاص جاسازی آن ها را در کرکره ها یا سایبان برقی راحت می کند، به علاوه موتور و سیم پیچی های مربوط به آن در لوله قرار گرفته اند و بعد از بسته شدن هیچ چیز اضافه ای دیده نمی شود.

مزایای موتور توبلار 140 نیوتن

موتور توبلار 140 نیوتن از شرکت نایس سایبان خریداری کردیم کیفیت بسیار بالایی داره ممنون از محصول خوبتون

موتور توبلار 140 نیوتن شرکت نایس رو برای کرکره برقی دفتر کارمون تهیه کردیم خیلی عالیه!

قدرت موتور توبولار 140 نیوتن

واحد قدرت موتور توبولار نیوتن است، این موتورها در قدرت های مختلفی همچون 60، 80، 120 و 140 روانه بازار شده اند. موتورهای 60 و 80 نیوتن تنها برای سایبان های برقی استفاده می شوند اما تمامی آن ها برای کرکره های برقی کاربرد دارند. انتخاب قدرت مناسب بستگی به عرض کرکره و وزن آن دارد، طبیعی است که هرچه کرکره عریض تر و وزنش سنگین تر باشد موتور قوی تری نیاز دارد. موتور توبولار 140 نیوتن با کیفیت می تواند به خوبی کرکره هایی تا وزن 150 کیلوگرم را پشتیبانی کند، بنابراین برای مصارف عادی و در مکان هایی که تردد خیلی بالا نیست می توانید با خیال راحت از آن ها استفاده کنید. انتخاب برند برای خرید موتور توبولار بسیار حائز اهمیت است، زیرا متاسفانه برندهایی با کیفیت پایین و عمر کوتاه در بازار موجود هستند. قطعا استفاده از این موتورهای بی کیفیت نتیجه ای جز ضرر مالی و از دست دادن زمان نخواهد داشت، به همین دلیل توصیه می شود موتورهای توبلار 140 نیوتن یا هر نوع دیگر را از شرکت های معتبری همچون نایس تهیه کنید تا از ضمانت و اطمینان لازم در کیفیت برخوردار شوید.

مزایا و معایب موتور توبولار 140 نیوتن

مزایای موتور توبولار 140 نیوتن

  • ظاهر کوچک و جمع و جور

  • پشتیبانی کرکره های سنگین

معایب موتور توبولار 140 نیوتن

  • در مکان های پر تردد به صرفه نیست

مزایا و معایب موتور توبولار 140 نیوتن

مزایای موتور توبولار 140 نیوتن

  • ظاهر کوچک و جمع و جور

  • پشتیبانی کرکره های سنگین

معایب موتور توبولار 140 نیوتن

  • در مکان های پر تردد به صرفه نیست

مزیت های موتور توبولار 140 نیوتن نایس

برندهای ارائه شده توسط شرکت نایس جز مطرح ترین برندهای جهان در زمینه تولید موتورهای توبولار هستند و نام آن ها خود به تنهایی تضمینی برای خریدار است. این شرکت بیش از 7 سال سابقه دارد و تحت لیسانس اروپا است، در واقع این لیسانس به دلیل تفاوت قابل ملاحظه محصولات این شرکت با سایر شرکت های مشابه به آن اهدا شده است. اگر موتور توبولار 140 نیوتن را از شرکت نایس خریداری کنید، مطمئن باشید با سر و صدای زیاد و آزار دهنده مواجه نخواهید شد. این موتورها توان و قدرت بالایی دارند و می توانند بار بسیار زیادی را تحمل کنند. مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن ها درجه یک و عالی است، از این رو موتورهای توبلار نایس عمری طولانی دارند. سیم پیچی به کار رفته در آن ها مسی است و به همین علت گرما را خیلی سریع تر انتقال می دهند و مشکل داغ شدن برایشان رخ نخواهد داد.

سوالات نایس سایبان

سوالات متداول

اگر موتور توبولار 140 نیوتن را از شرکت نایس خریداری کنید، مطمئن باشید با سر و صدای زیاد و آزار دهنده مواجه نخواهید شد. این موتورها توان و قدرت بالایی دارند و می توانند بار بسیار زیادی را تحمل کنند. مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن ها درجه یک و عالی است، از این رو موتورهای توبلار نایس عمری طولانی دارند. سیم پیچی به کار رفته در آن ها مسی است و به همین علت گرما را خیلی سریع تر انتقال می دهند و مشکل داغ شدن برایشان رخ نخواهد داد.

انتخاب قدرت مناسب بستگی به عرض کرکره و وزن آن دارد، طبیعی است که هرچه کرکره عریض تر و وزنش سنگین تر باشد موتور قوی تری نیاز دارد.

انتخاب برند برای خرید موتور توبولار بسیار حائز اهمیت است، زیرا متاسفانه برندهایی با کیفیت پایین و عمر کوتاه در بازار موجود هستند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به نایس سایبان میباشد.

تماس فوری