سایبان برقی اتوماتیک خوزستان

سایبان برقی خوزستان

سایبان برقی خوزستان در ابعاد، شکل و رنگ متنوع در بازار عرضه می‌شود. استفاده از سایبان به جهت ایجاد سایه و در امان ماندن از نور خورشید یا آب باران و برف موثر است. سایبان برقی در خوزستان برای چه مشاغلی اهمیت دارد؟ طریقه استفاده از آن چگونه است؟ قیمت این نوع سایبان چگونه محاسبه می‌شود؟

سایبان اتوماتیک خوزستان

سایبان‌های برقی یا به عنوان دیگر سقف برقی جمع شونده یا سقف متحرک جدیدترین نوع سایبان پیشرفته در سایت نایس سایبان است. این نوع سایبان نوع کاربردی و بهره‌مند شده از فناوری نوین سایبان بازویی معرفی شده که برای باز و بسته شدن نیازمند روش‌های سنتی یا مکانیکی نیست. فرد با نصب انواع سنسور حساس به باد، آب یا خورشید می‌تواند شرایطی را فراهم آورد که سقف متحرک به صورت خودکار و یا با تشخیص خودش باز و بسته شود. از طرفی کنترل از راه دوری نیز برای باز و بسته شدن سایبان تعبیه دیده شده که قادر است نیروی الکتریسیته را به الکتریکی تبدیل کند و یک سایبان متحرک پدید آورد. امروزه استفاده از سایبان برقی خوزستان در این شهر و سایر شهرهای گرم و پر آفتاب کشور با استقبال و محبوبیت زیادی مواجه شده. از طرفی روند نصب سایبان بسیار راحت بوده و هیچ محدودیتی را برای افراد ایجاد نمی‌کند. به همین دلیل جز پرفروش‌ترین امکانات شناخته می‌شود.

انواع سایبان متحرک

سایبان‌های متحرک انواع مختلفی نیز دارند که هرکدام بنا بر ساختار ویژه، کاربری متفاوتی را ارائه می‌دهند:

سایبان برقی دو طرفه

متداول‌ترین و با کیفیت‌ترین نوع سایبان سایبان برقی دو طرف است. دو طرفه بودن سایبان این‌گونه تعریف می‌شود که مشتری یا شخص می‌تواند به صورت قرینه نیز سایبان را باز کرده و به شکل دو طرفه سایبان گسترده می‌شود. استفاده از آلومینیوم در ساختار این سایبان باعث ماندگاری بالای آن نیز شده. همچنین قیمت به صرفه اقتصادی در کنار کیفیت بالا بر محبوبیت سایبان برقی دو طرفه نیز افزوده است.

سایبان برقی چتری

نوع دیگر از سایبان برقی خوزستان، سایبان چتری است. عملکرد این نوع سایبان دقیقاً مانند چتر بوده. یعنی نصاب سایبان را روی یک ستون به وسیله تسمه‌های فلزی به حرکت در می‌آورد و مانند یک چتر بزرگ روی سر مشتری قرار می‌گیرد. سایبان چتری معمولاً برای رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها که از فضای بیرونی بهره‌مند هستند کاربردی است.

سایبان برقی فول باکس

پیشرفته‌ترین نوع سایبان برقی، سایبان فول باکس است که افزون بر زیباسازی محیط بسیار مستحکم و ماندگار تولید شده. سایبان برقی فول باکس مورد محبوبیت عده زیادی قرار گرفته چرا که ریموت این سایبان امکان باز و بسته کردن آن را در ابعاد و اندازه دلخواه به فرد می‌دهد. کاور آن نیز تمام سایبان را تحت پوشش قرار داده و سایبان در یک اسکلت مشخص قرار می‌گیرد.

سایبان کرکره برقی در خوزستان

با شنیدن نام سایبان کرکره برقی به عملکرد آن پی می‌بریم. چرا که عملکرد آن بسیار شبیه کرکره برقی است. فلز به کار رفته در این سایبان به قدری محکم بوده که در برابر تمام عوامل جوی استحکام خوبی را از خود نشان می‌دهد.

سایبان باکسی برقی

سایبان‌های باکسی از انواع سایبان برقی هستند که باکس متصل به دیوار دارند. باکس یک نوع پوشش است که سایبان هنگام باز یا بسته شدن داخل آن جا می‌گیرد. سایبان باکس برقی به کسانی پیشنهاد می‌شود که به دنبال سایبانی با اشغال کم فضا می‌توانند بیشترین کاربری را به صاحب شغل بدهند.  معمولاً برای پیک نیک نیز سایبان باکسی برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سایبان برقی خوزستان

کاربری سایبان برقی در خوزستان برای مشاغل مختلف

امروز دیگر از سایبان‌های سنتی استفاده نمی‌کنند و سایبان‌های برقی اتوماتیک جای سایبان‌های قدیمی و دستی را گرفته است. در دوران قبل معمولاً فقط افراد مغازه‌دار یا رستوران دارها از سایبان استفاده می‌کردند. اما با پیشرفت تکنولوژی در این زمینه امروزه شاهد سیر گسترده مشاغلی هستیم که فراهم آوردن آرامش خود و مشتریانشان را در گرو خرید سایبان برقی خوزستان در سایت نایس سایبان می‌دانند:

  • سایبان برقی مغازه: در بسیاری از مغازه‌ها شاهد استفاده از با کیفیت‌ترین نوع سایبان هستیم تا ضمن محافظت از محصولات بتواند نماد تبلیغی برای آن مغازه باشد. سایبان‌های برقی مغازه بسیار متنوع هستند و بنابر سلیقه مشتری انتخاب می‌شوند.
  • سایبان برقی پارکینگ: این نوع سایبان بر روی پارکینگ نصب می‌شود. هدف از نصب این سایبان محافظت از خودرو در برابر عوامل جوی است. آفتاب شدید باعث خراب شدن خودرو و بخار شدن بزنزین می‌شود. همچنین کاهش دما زیاد سبب شکستن شیشه ماشین می‌شود. از همین رو استفاده از سایبان برقی پارکینگ از ماشین شما محافظت می‌کند.
  • سایبان تراس برقی: با نصب سایبان تراس برقی می‌توانید با خانواده در تراس یا بالکن خود جمع شوید و از نور شدید خورشید در امان بوده و لحظات خوشی را سپری کنید.

گذراندن لحظات خوش با سایبان برقی خوزستان!

خوزستان از جمله استان‌های گرم خیز کشور است به همین جهت استفاده از سایبان برقی خوزستان برای تمام مردم این محیط پیشنهاد می‌شود تا در مقابل عوامل جوی از پوست و بدن، خودرو یا حتی محصولات خود محافظت کنند. جهت خرید و راهنمایی بیشتر می‌توانید با مشاورین سایت نایس سایبان تماس بگیرید.

امتیاز شما به این مقاله