کاربرد سایبان برقی در شمال

سایبان برقی در شمال

مناطق شمالی از خوش آب و هوا ترین و سرسبزترین مناطق کشور محسوب می شوند. همه ساله افراد زیادی از سراسر کشور برای لذت بردن از این همه زیبایی به این نقطه مسافرت می کنند. میانگین سالانه بارش باران در این مناطق بسیار بالاست بنابراین اگر می خواهید بدون نگرانی از آفتاب سوختگی و یا خیس شدن در باران از مناظر دل انگیز خطه شمالی لذت ببرید، بدون تردید به سایبان برقی در شمال نیاز خواهید داشت.

  • ویژگی مناطق شمالی کشور

آشنایی با ویژگی های مناطق شمالی، به شما در انتخاب سایبان برقی مناسب جهت لذت بردن از مناظر زیبای طبیعت کمک بسیاری خواهد کرد.

اقلیم این منطقه به طور کلی مدیترانه ای است و دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است. البته آب و هوای سرد کوهستانی نیز در این نواحی حاکم است که موجب می شود زمستان ها در این مناطق فوق العاده سرد باشد. در قسمت های شمالی کشور به دلیل وجود رطوبت و بارش های فراوان، ساختمان ها به صورت ویلایی با سقف شیب دار ساخته می شوند.

مزایا و کاربردهای سایبان برقی در شمال

مهمترین کاربرد سایبان های برقی در شمال حفاظت از شما در برابر باران است. پس سایبان ها در این مناطق باید به گونه ای طراحی شوند که کاملا ضد آب و ضد رطوبت باشند تا علاوه بر جلوگیری از نفوذ آب به محل مورد نظر، بر اثر رطوبت دچار پوسیدگی و کپک زدگی هم نشوند.

پایه ها و اسکلت سایبان برقی در شمال نیز باید کاملا مقاوم در برابر رطوبت و خوردگی باشد. استفاده از فلز آلومینیوم و یا پایه های پلاستیکی مستحکم در برابر باد و آفتاب، می تواند گزینه ایده آلی باشد.

اگر از مسافران دائمی مناطق شمالی هستید، به یقین استفاده از انواع سایبان های مسافرتی و آفرودی لذت شما را از سفر به این مناطق چند برابر خواهد کرد.

در مناطق شمالی استفاده از انواع سایبان های ویلایی جهت محافظت ساختمان در برابر آفتاب، باران و رطوبت مرسوم است. استفاده از سایبان مناسب در ساحل دریا شما را از آفتاب سوختگی محافظت خواهد کرد.

استفاده از انواع سایبان در فضای باز کافه ها و رستوران ها به شما اجازه می دهد در زیر بارش باران قهوه بنوشید و یا غذای مورد علاقه خود را میل کنید و لحظات بی نظیری را رقم بزنید.

انواع سایبان برقی در شمال

انواع سایبان برقی در شمال

در شمال مدل های گوناگونی از سایبان برقی به کار می رود. پارچه تمام این مدل ها باید خاصیت ضد آب، ضد رطوبت و ضد آفتاب را داشته باشد. از مهترین این پارچه ها می توان PVC، نانو و برزنتی را نام برد که بنا به شرایط جوی و مکانی مختلف می توان از هرکدام آن ها استفاده کرد. در زیر فقط به چند نمونه از رایج ترین انواع سایبان برقی در شمال اشاره می کنیم :

انواع سایبان های چتری برقی در شمال

این سایبان ها که سازه ای شبیه چتر دارند، می توانند برای کافه ها و رستوران ها، پارکینگ ویلا، ساحل دریا و در اکثر مناطق تفریحی استفاده شوند.

انواع سایبان مسافرتی

سایبان مسافرتی انواع گوناگونی دارد که سایبان کوهنوردی و آفرودی دو نمونه از آن ها محسوب می شوند. سایبان های آفرودی بهترین گزینه جهت مسافرت هستند که نصب بسیار آسان و سریعی دارند و از کیفیت مناسب برخوردارند. همچنین، با توجه به نصب شدن روی سقف خودرو فضای کمی را اشغال می کنند. این سایبان از یک طرف روی سقف خودرو قرار می گیرد و از طرف دیگر با پایه های زمینی مهار می شود.

سایبان برقی پنجره

این سایبان برقی در شمال که به سایبان عمودی و یا 180 درجه نیز معروف است، بهترین روش برای جلوگیری از نفوذ آب باران به داخل ساختمان به شمار می رود.

سایبان برقی پارکینگ

جهت محافظت از خودرو در حیاط ویلا و یا در سایر فضاهای باز، می توان از سایبان برقی پارکینگ استفاده کرد. این مدل علاوه بر اینکه در برابر باران از خودرو محافظت می کند، حفاظ خوبی نیز در برابر تابش آفتاب به حساب می آید.

5/5 - (1 امتیاز)