سایبان برقی ارزان قیمت

سایبان‌ها در زمان گذشته نیز به روش سنتی کار می کردند و به جهت رفاه حال مغازه دارها و مشتریانشان برپا می شدند. با پیشرفت علم و پشتکار مهندسان، امروزه سایبان سنتی جای خود را به سایبان برقی داده است. نیروی مکانیکی که امروزه به نیروی برق بدل شده و خود را به شکل جدیدی از الوارها و پارچه‌های متصل به چوب و فلز و موتور برقی نمایان کرده. سایبان برقی به مجموعه‌ای از سازه‌هایی گفته می شود که از یک پوشش متحرک یا ثابت ساخته شده و با کمک موتور با جریان برق میتوان آن را در حالت‌های سلیقه‌ای و دلخواه برای افراد به ارمغان گذاشت تا بتوانند در وضعیت مطلوب و کارایی مدنظر از آن استفاده کنند. قیمت سایبان برقی چطور محاسبه می شود؟ آیا سایبان برقی ارزان قیمت در بازار موجود است؟

چگونه متوجه شویم که سایبان با قیمت ارزان از کیفیت مناسبی برخوردار است یا خیر؟

مزایای استفاده از سایبان برقی

سایبان برقی می‌تواند از زنگ زدگی و خوردگی جلوگیری کند. یکی از مهم ترین مزایای استفاده از سایبان برقی که مشکل قدیمی افراد با سایبان را رفع کرده است، موتور الکتریکی آن بوده که با استفاده از موتور الکتریکی پر قدرت دیگر نیازی به نیروی مکانیکی جهت باز و بسته کردن سایبان نیست. بدیهی است که به دلیل موتور بکاررفته در سایبان های برقی، قیمت بالاتری نسبت به سایبان های سنتی دارند.

مکان های مناسب نصب سایبان برقی ارزان قیمت

محدودیتی در نصب سایبان برقی وجود ندارد. زیرا تعیین اندازه پارچه، نوع سایبان و رنگ پارچه به سلیقه مشتری و مصرف کننده است و می‌توان در مکان‌های عمومی و شخصی، سایبان را نصب کرده و از آن استفاده نمود. امکان نصب سایبان در مکان تفریحی مثل استخر، ویلا، پارک، مکان‌های کاری مانند رستوران‌های سقف باز و اداره جات و تالارها و هتل‌ها وجود دارد. هنگام خرید سایبان برقی ارزان قیمت باید توجه داشته باشید که در چه مکانی قصد استفاده از این نوع سایبان را دارید.

انواع سایبان برقی ارزان قیمت

سایبان باکسی

نوعی از سایبان برقی که دارای یک مجموعه و باکس متصل به دیوار است. دقیقا مانند دیگر باکس‌ها برای جمع شدن سایبان از باکس استفاده می کنند تا از شلوغ شدن فضا جلوگیری کرده و درون پوشش قرار گیرد. سایبان باکسی یکی از پرطرف‌ترین سایبان برای افراد بوده است.

 سایبان چتری

سایبان برقی چتری برای پلیسان راهنمایی رانندگی بسیار پر استفاده و مناسب است. این سایبان بر روی یک پایه فلزی اصلی متصل شده و همان طور که از اسمش پیداست مانند چتر عمل می کند و با کمک موتور الکتریکی باز و بسته می شود.

سایبان فنری(سیم بکسلی و بازویی)

همان طور که از اسم این سایبان برقی پیداست دارای دو بازوی فلزی و چوبی اصلی است که داخل هر کدام از آن-ها، سیم بکسلی فنری متصل شده که باعث باز و بسته شدن آن می‌شود.

انواع پارچه برای سایبان برقی ارزان

سایبان برقی را در انواع جنس پارچه تولید می کنند که به سلیقه و دلخواه مشتری انتخاب شده و بر سازه فلزی سایبان متصل می شود.

 پارچه برزنتی

نوعی پارچه‌ای است که مقاومت و کیفیت بالایی دارد و در برابر گرمای زیاد و برف و باران خود را از دیگر پارچه‌ها متمایز ساخته. از این نوع پارچه معمولاً در فصول بسیار گرم و مناطق گرم و خشک مانند جنوب کشور استفاده می کنند.

پارچه پی‌وی‌سی

از دیگر پارچه‌های پرطرفدار بین مشتریان است که بیشتر در مناطق پرباران و شرجی مانند شمال کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابلیت این پارچه اینگونه تعریف می شود که در مقابل رطوبت نفوذ ناپذیر است. پرفروش ترین پارچه، پارچه پی‌وی‌سی شناخته می شود. چون می‌توان با حکاکی لوگو عکس، متن و حتی تبلیغات بر روی آن از نمای سایبان نیز استفاده کرد.

خرید سایبان برقی ارزان قیمت

برای خرید سایبان برقی ارزان قیمت با کیفیت عالی و نصب روکش سلیقه‌ای بدون شک شرکت نایس سایبان از مطمئن‌ترین سایت های فروش سایبان است. قیمت سایبان به عواملی مانند اندازه سایبان، جنس مواد اولیه در آن و حتی کیفیت نوع روکش بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر و خرید انواع از سایبان برقی به سایت نایس سایبان مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)