موتور ساید 300 کیلو ac

موتور ساید 300 کیلو ac یکی از موتورهای پرکاربرد موجود در بازار سایان برقی است. این نوع موتور باتری ندارد. از این موتور برای به حرکت درآوردن درب های کرکره ای اتوماتیک با وزن بالا از قبیل کرکره های مغازه و پارکینگ های عمومی و درب های سنگین استفاده می کنند. استفاده از موتور ساید 300 کیلو ac برای درب های پرتردد بسیار ایده آل است. قیمت این نوع موتورها نسبت به موتورهای باتری خور Dc ارزان تر است. اندازه موتورهای ساید نسبت به موتورهای توبلار بزرگتر می باشد. همچنین متعلقات نصب این نوع موتورها نسبت به موتورهای توبلار بیشتر است. موتورهای ساید برخلاف موتورهای توبلار بیرون لوله نصب می شوند. موتور ساید را کنار شفت نصب می کنند. این موتورها نیروی موتور را از طریق زنجیر به تیغه ها انتقال می دهند. کاربران در مواقع قطع برق می توانند درب کرکره را توسط زنجیر و با دست باز کنند.

موتور ساید 300 کیلو ac

موتور ساید 300 کیلو ac از شرکت نایس سایبان خریداری کردیم کیفیت بسیار بالایی داره ممنون از محصول خوبتون

موتور ساید 300 کیلو ac شرکت نایس رو برای کرکره برقی مغازه مون تهیه کردیم خیلی عالیه!

مزایا و معایب موتور ساید 300 کیلو ac

مزایای موتور ساید 300 کیلو ac

  • عدم نیاز به باتری

  • مناسب برای محیط های پر تردد

  • قیمت مناسب

معایب موتور ساید 300 کیلو ac

  • بزرگتر بودن نسبت به موتور های توبولار

  • متعلقات نسب این موتور ها نسبت به موتور های توبولار بیشتر است

مزایا و معایب موتور ساید 300 کیلو ac

مزایای موتور ساید 300 کیلو ac

  • عدم نیاز به باتری

  • مناسب برای محیط های پر تردد

  • قیمت مناسب

معایب موتور ساید 300 کیلو ac

  • بزرگتر بودن نسبت به موتور های توبولار

  • متعلقات نسب این موتور ها نسبت به موتور های توبولار بیشتر است

نحوه عملکرد موتور ساید 300 کیلو ac

نحوه عملکرد موتورهای ساید به این گونه است که نیروی موتور از طریق زنجیر و چرخ دنده به شفت منتقل می شود. توصیه می کنیم موتور کرکره برقی را بر اساس وزن، ابعاد و قدرت مورد نیاز انتخاب کنید. این نوع موتور ساید از کارکرد آرام و بی صدا و با تعداد تردد بالا برخوردار است. شما می توانید این نوع موتور را در دو طرف کرکره نصب کنید. لوله یا درام مناسب این نوع موتور ساید لوله گرد با قطر 11 است. شما می توانید با استفاده از موتور ساید کرکره برقی را از راه دور و از طریق ریموت کنترل کنید. استفاده از موتورهای ساید سبب کاربری راحت و آسان کرکره برقی می شود. شرکت نایس موتورهای ساید را با سیم پیچ مسی تولید و روانه بازار می کند. استفاده از سیم پیچ مسی سبب افزایش طول عمر و دوام موتورها می شود. شما می توانید از محصولات شرکت نایس به مدت زمان طولانی استفاده کنید. وزن موتورهای ساید شرکت نایس بسیار کم است. موتورهای ساید شرکت نایس از عملکرد با کمترین صدا، ظاهری جذاب، ساختار محکم و عملکردی بی نقص برخوردار هستند. این نوع موتورها قابلیت محافظت دمایی دارند. این قابلیت باعث می شود تا موتور در صورت افزایش بیش از حد دما به صورت خودکار قطع شود. در اینصورت از آسیب رسیدن به موتور جلوگیری خواهد شد. در صورت قطع برق امکان عملکرد به صورت دستی وجود دارد. لیمیت سوئیچ موتور امکان تنظیم حد باز شو و بسته شو را فراهم می کند. ویژگی های موتور ساید باعث شده است از آن به عنوان بهترین گزینه جهت نصب در کارخانه ها، گارگاه های صنعتی، مجتمع های مسکونی و مراکز تجاری استفاده شود.

سوالات نایس سایبان

سوالات متداول

از این موتور برای به حرکت درآوردن درب های کرکره ای اتوماتیک با وزن بالا از قبیل کرکره های مغازه و پارکینگ های عمومی و درب های سنگین استفاده می کنند.

موتورهای ساید برخلاف موتورهای توبلار بیرون لوله نصب می شوند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به نایس سایبان میباشد.

تماس فوری