اهمیت سایبان برقی در اصفهان

سایبان برقی در اصفهان

سایبان برقی در اصفهان به مسافران و توریست ها کمک می کند تا از بازدید اماکن تاریخی و گردشگری لذت بیشتری ببرند. اصفهان شهری تاریخی، توریستی و نیمه بیابانی است. بعد از تهران و مشهد سومین شهر بزرگ کشور است. اماکن تاریخی و توریستی بسیاری دارد و منطقه ای مسافر پذیر است. این سایبان برقی باعث می شود بتوان از سایه و هوای مطلوب تری برخوردار شد.

اهمیت سایبان برقی در اصفهان

با توجه به اینکه اصفهان شهری توریستی و مسافرپذیر است، نیاز به استفاده از سایبان برقی در اماکن گردشگری نظیر سی و سه پل بیشتر حس می شود.

در روزهای گرم و آفتابی تابستان استفاده از سایبان برقی چتری در کنار زاینده رود، لذت تفریح را برای مسافران چند برابر می کند. همچنین در این شهر استفاده از سایبان برقی در فضای بیرونی رستوران ها و کافی شاپ ها اهمیت بالایی دارد.

سایبان های برقی با کمک ریموت و از راه دور به راحتی قابل تنظیم و کنترل هستند. شیب سایبان برقی از صفر تا 45 درجه متغیر است، بنابراین با تنطیم دلخواه زاویه شیب سایبان می توانید روزهای گرم اصفهان را بهتر تحمل کنید. سایبان برقی در اصفهان با هدف تأمین آسایش در انواع مختلف تولید می شود.

معرفی انواع سایبان برقی در اصفهان

معرفی انواع سایبان برقی در اصفهان

سایبان برقی بازویی

سایبانی است که دارای بازوهای جمع شونده است تا به کمک آن سایبان باز و بسته شود.

جنس بازوها از فولاد و یا آلومینیوم مستحکم می باشد. موتور به کار رفته در این نوع از سایبان توبولار است. بازوها نقش نگهدارنده پارچه و یا پوشش متحرک را برعهده دارند. پوشش متحرک می تواند از جنس نانو، PVC، برزنت و یا نخی باشد.

انواع سایبان برقی بازویی

سایبان بازویی کلاسیک

این مدل از پرطرفدارترین سایبان برقی در اصفهان است. این مدل یک محور دارد که موتور داخل آن قرار می گیرد. هنگام چرخش موتور پارچه روی آن جمع می شود. در این سایبان برای حرکت بازوها می توان از سیم بکسل یا زنجیر استفاده کرد. استحکام مدل زنجیری بیشتر است.

سایبان بازویی فول باکس

این سایبان همانند سایبان کلاسیک است، با این تفاوت که در قسمت محور متحرک در انتهای سایبان یک محفظه قرار می گیرد و در قسمت جلوی سایبان درپوشی آلومینیومی نصب می شود. به هنگام جمع شدن سایبان درپوش به طور کامل داخل محفظه قرار می گیرد و بدین صورت کلیه اجزای سایبان محفوظ می شوند. این سایبان در حالت بسته از گرد و خاک، نور خورشید و باران در امان است. تنها نقص این مدل  نسبت به کلاسیک قیمت بالاتر آن است.

سایبان برقی در اصفهان

سایبان بازویی دوطرفه

این سایبان از دو طرف باز می شود و بیشتر برای فضای باز استفاده می شود و مانند یک آلاچیق عمل می کند. پارچه آن هم ضد آب و هم مقاوم در برابر خورشید است. در این مدل می توان از سیستم گرمایش تابشی و سیستم مه پاش جهت خنک کردن در زیر سایبان استفاده کرد.

وزن این سایبان زیاد است، بنابراین برای مقاومت بیشتر در برابر باد باید پایه های مستحکمی برای آن طراحی کرد. این سایبان را می توان با دو محور و دو موتور تولید کرد که هر طرف سایبان بنابر نیاز قابل باز و بسته شدن است.

سایبان برقی مغازه

سایبان مغازه نوعی سایبان برقی در اصفهان است که از تابش نور خورشید به داخل ویترین و محیط مغازه جلوگیری می کند. یکی از مهمترین مزایای این سایبان امکان چاپ تبلیغات روی پارچه آن است.

سایبان برقی چتری

این سایبان مناسب برای فضاهای باز نظیر حیاط، باغ، ویلا، رستوران و کافی شاپ در مواقع بارانی و یا آفتابی است. علاوه برآن جلوه زیبا و خاصی نیز به محیط می بخشد. این سایبان وزن پایینی دارد و به راحتی قابل حمل است. این مدل در دو نوع پایه وسط و پایه بغل دسته بندی می شود.

سایبان چتری پایه وسط مناسب برای کافی شاپ ها و رستوران ها است.

سایبان چتری پایه بغل در مواقعی که نیاز است فضای زیر سایبان کاملا استفاده شود به کار می رود. از کاربردهای آن می توان به استراحت گاه های کنار استخر و رودخانه و مکان هایی که نیاز است تخت و میزهای بزرگ زیر سایبان قرار گیرد اشاره کرد.

امتیاز شما به این مقاله