موتور ساید 600 کیلو ac

موتور ساید 600 کیلو ac جزء موتورهای رایج و پرکاربرد موجود در بازار سایبان برقی است. این نوع از موتورهای ساید باتری ندارند. این نوع موتور ساید از توان بالا بردن وزن تا 600 کیلو برخوردار است، به همین دلیل از آن برای به حرکت درآوردن درب های کرکره ای با وزن بالا استفاده می کنند. استفاده از موتور ساید 600 کیلو برای درب های سنگین و پرتردد مناسب است. قیمت این نوع موتورهای ساید نسبت به کارایی که دارند بسیار ایده آل می باشد. استفاده از این نوع موتور ساید به دلیل توان بالا و قیمت ارزان در بین کاربران رایج است. اندازه موتورهای ساید نسبت به موتورهای توبلار بزرگتر می باشد. به همین دلیل موتورهای ساید را بیرون لوله نصب می کنند. انتقال نیروی موتور در موتورهای ساید از طریق زنجیر به تیغه ها صورت می گیرد، در اینصورت تیغه ها با کمک نیروی انتقالی درب کرکره را به حرکت در می آورند. افراد به هنگام قطع برق می توانند درب کرکره را از طریق زنجیر باز و بسته کنند. به عبارت دیگر در نبود برق می توان با کمک نیروی دست کرکره را باز و بسته کرد.

موتور ساید 600 کیلو ac

موتور ساید 600 کیلو ac از شرکت نایس سایبان خریداری کردیم کیفیت بسیار بالایی داره ممنون از محصول خوبتون

موتور ساید 600 کیلو ac شرکت نایس رو برای مجتمع تجاری مون تهیه کردیم خیلی عالیه!

مزایا و معایب موتور ساید 600 کیلو ac

مزایای موتور ساید 600 کیلو ac

  • عدم نیاز به باتری

  • مناسب برای محیط های شلوغ و پر تردد

  • قیمت مناسب نسبت به کارایی

  • امکان باز و بسته کردن درب بصورت دستی در صورت قطع برق

معایب موتور ساید 600 کیلو ac

  • بزرگتر بودن نسبت به موتور های توبولار

  • طول عمر کوتاه تر

مزایا و معایب موتور ساید 600 کیلو ac

مزایای موتور ساید 600 کیلو ac

  • عدم نیاز به باتری

  • مناسب برای محیط های شلوغ و پر تردد

  • قیمت مناسب نسبت به کارایی

  • امکان باز و بسته کردن درب بصورت دستی در صورت قطع برق

معایب موتور ساید 600 کیلو ac

  • بزرگتر بودن نسبت به موتور های توبولار

  • طول عمر کوتاه تر

چگونگی عملکرد موتور ساید 600 کیلو ac

همانطور که در بالا اشاره کردیم موتور ساید 600 کیلو ac توان بالایی دارد. این نوع موتور ساید قادر است درب های تا وزن 600 کیلو را به حرکت درآورد. استفاده از این موتور برای مراکز تجاری، مراکز صنعتی، کارگاه ها و مراکز مسکونی کاربرد دارد. موتور ساید نیروی خود را به زنجیر و چرخ دنده منتقل می کند، در نهایت نیرو به شفت منتقل شده و درب را باز و بسته می کند. موتورهای ساید در کنار شفت نصب می شوند. این نوع موتورها با وجود وزن سنگین از کارکرد بی صدایی برخوردار هستند. امکان نصب موتور ساید در دو طرف کرکره برقی وجود دارد. وجود موتور ساید کارایی کرکره برقی را بسیار راحت و آسان کرده است. شما می توانید از طریق ریموت و کنترل از راه دور کرکره برقی را باز و بسته کنید. استفاده از موتورهای برقی مانع از اتلاف انرژی شما خواهند شد. شرکت نایس با ارائه موتورهای با کیفیت بالا توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. شرکت نایس با دارا بودن طراحان و مهندسان ماهر موتورهای ساید را به صورت حرفه ای و با قطعات اورجینال طراحی می کند. طراحان شرکت نایس با در نظر گرفتن نکات حرارتی موتور طول عمر آن را افزایش داده اند. همچنین این شرکت معتبر موتور ساید 600 کیلو ac را با سیم پیچ مسی تولید می کند. سیم پیچ مسی حرارت را راحت تر دفع می کند.

سوالات متداول نایس سایبان

سوالات متداول

طراحان شرکت نایس با در نظر گرفتن نکات حرارتی موتور طول عمر آن را افزایش داده اند. همچنین این شرکت معتبر موتور ساید 600 کیلو ac را با سیم پیچ مسی تولید می کند. سیم پیچ مسی حرارت را راحت تر دفع می کند.

استفاده از این موتور برای مراکز تجاری، مراکز صنعتی، کارگاه ها و مراکز مسکونی کاربرد دارد.

این نوع موتور ساید از توان بالا بردن وزن تا 600 کیلو برخوردار است، به همین دلیل از آن برای به حرکت درآوردن درب های کرکره ای با وزن بالا استفاده می کنند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به نایس سایبان میباشد.

تماس فوری