جذابیت و زیبایی با سایبان برقی فانتزی

سایبان برقی فانتزی

سایبان برقی فانتزی به دلیل داشتن زیبایی و جذابیت ظاهری، طرفدارن بسیاری دارد. با استفاده از این سایبان‌ها می‌توان محیطی زیبا در حیاط منزل، بهار خواب، کافه رستوران، باغ‌ها و تالارها ایجاد کرد. همچنین می‌توان در این محیط‌ها با استفاده از این سایبان به عکاسی پرداخت و کلی عکس‌های زیبا گرفت. این سایبان برقی با قابلیت باز و بسته شدن توسط ریموت، کار را برای کاربران بسیار راحت کرده است. مواد یا متریال به کار رفته در ساخت این نوع سایبان‌ها از کیفیت بالا و دوام بسیار خوبی برخوردار هستند. سایبان‌های برقی فانتزی با داشتن موتورهای بسیار باکیفیت در طرح‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های متنوع به تولید می‌رسند. شما می تواند این نوع سایبان را با توجه به دکوراسیون و معماری محیط خود خریداری کنید.

جذابیت و زیبایی با سایبان برقی فانتزی

کاربرد سایبان برقی فانتزی علاوه بر ایجاد سایه و محافظت از باد و باران، زیباتر و جذاب‌تر کردن محیط و مکان مورد نظر است. این سایبان‌ها ظاهر و طرح خاصی دارند که اصطلاحا به آن مدل فانتزی می‌گویند. سایبان‌های فانتزی در طرح‌های هندسی خاصی مثل بیضی یا چند ضلعی به تولید می‌رسند. این طرح‌ها بر اساس معماری و دکوراسیون محیط با یکدیگر متفاوت هستند. در واقع با کمک این سایبان‌ها می‌توان به نوعی محیط مورد نظر را تزئین کرد. متداول‌ترین سایبان فانتزی، سایبان چتری است که می‌توان با آن چینشی خاص به وجود آورد. سایبان‌های فانتزی به عنوان بخشی از دکوراسیون، تاثیر فوق العاده‌ای دارند.

ویژگی‌های سایبان برقی فانتزی

سایبان‌های فانتزی در دو نوع ثابت و متحرک تولید می‌شوند. سایبان‌های ثابت در محل مورد نظر ثابت هستند، اما سایبان‌های متحرک را می‌توان به راحتی به هر جایی منتقل کرد. نمونه‌های ثابت این سایبان به دلیل طراحی خاص و زیبایی طرفداران بیشتری دارد؛ مدل ثابت متناسب با معماری محیط مورد نظر، طراحی و اجرا می‌شوند. نصب این سایبان باید توسط افراد متخصص انجام شود. اغلب برای نصب این مدل سایبان فانتزی آن را به قسمت خارجی دیوار ساختمان وصل کرده و با ایجاد پایه‌های محکم، طرح و شکل مورد نظر را اجرا می‌کنند.

مزایای نصب سایبان برقی فانتزی

نصب سایبان برقی فانتزی مزایای مختلفی دارد:

  • محافظت در برابر نور خورشید، باران و باد
  • کاهش مصرف انرژی به دلیل کاهش دمای محیط
  • قابلیت سفارش بر اساس معماری محیط
  • داشتن طرح‌ها و مدل‌های مختلف
  • جذابیت و زیبایی بیشتر نسبت به سایر انواع سایبان‌ها
  • ایجاد فضایی دلنشین برای عکاسی
  • امکان نورپردازی بر روی آن‌ها
قیمت سایبان برقی فانتزی

قیمت سایبان برقی فانتزی

قیمت سایبان برقی فانتزی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. کیفیت پارچه، جنس و تعداد قطعات سایبان، بر قیمت این محصول بسیار تاثیرگذار هستند. علاوه بر این باید هزینه افرادی که برای نصب سایبان اقدام می‌کنند را در نظر بگیرید. این کار را برعهده افرادی بگذارید که در این زمینه تخصص دارند. همان‌طور که به کار بردن بهترین متریال در ساخت سایبان اهمیت دارد، نصب تخصصی آن هم بسیار مهم خواهد بود. یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید سایبان فانتزی باید به آن توجه داشته باشید، شرایط اقلیمی محل نصب است. زمانی‌که مدل سایبان فانتزی بر اساس معماری و چیدمان محیط تولید شود، علاوه بر زیبایی، نصب راحت و محکمی نیز خواهد داشت.

نحوه کار با سایبان برقی فانتزی

نحوه کار با سایبان برقی فانتزی بسیار راحت و آسان است. سایبان برقی توسط یک موتور الکتریکی کار می‌کند که به هدایت و کنترل آن می‌پردازد. این سایبان تنها توسط یک ریموت  خیلی راحت باز و بسته می‌شود؛ افراد تنها با فشار دادن یک دکمه می‌توانند از راه دور این سایبان را تنظیم و کنترل کنند. نسل جدید سایه‌بان‌های برقی به صورت سنسوری هستند که خود با توجه به شرایط به شکل خودکار عمل می‌کنند.

با سایبان برقی فانتزی محیط خود را خاص کنید!

سایبان‌های برقی انواع مختلفی داشته که مدل فانتزی آن بسیار جذاب و زیبا است و طرفداران بسیاری دارد. با استفاده از سایبان فانتزی هم می‌توان در تالارها و باغ‌ها محیطی زیبا برای عکاسی داشت و هم فضایی صمیمی در کافه رستوران، حیاط ویلا، بهارخواب و بسیاری از فضاهای دیگر برای دورهمی‌ها به وجود آورد. این نوع سایبان با توجه به معماری و دکوراسیون محیط شما طراحی می‌شود. سایه بان‌های برقی فانتزی را بسیار راحت می‌توان باز و بسته کرد. خرید یک سایبان با کیفیت، طول عمر و دوام طولانی‌تری خواهد داشت. قیمت سایبان برقی فانتزی با توجه به مدل، طرح و رنگی که انتخاب می‌شود، متفاوت خواهد بود.

5/5 - (1 امتیاز)