اجرای سایبان برقی

اجرای سایبان برقی توسط متخصصین نایس سایبان

اجرای سایبان برقی و نصب سایبان برقی به صورت اصولی و صحیح نیاز به تجربه و حضور متخصصان این زمینه دارد. متخصصان نصب با در دست داشتن اندازه ها و در نظر گرفتن جنبه های مهندسی این کار، به صورت صحیح و اصولی سایبان برقی را برای شما اجرا می کنند. ماهر بودن نصاب و مجری سایبان، شما را از مستحکم بودن سازه آسوده خاطر می کند و همچنین امکان استفاده از حداکثر توان مفید سایبان را می دهد.

نایس یکی از خوشنام ترین عرضه کنندگان انواع سایبان ها در ایران است که خدمات نصب و اجرای سایبان برقی را نیز به مشتریان عزیز خود ارائه می دهد. اجرای انواع سایبان برقی توسط متخصصین نایس به بهترین شکل و بر اساس انتظارات شما انجام می شود.

نصب اصولی پایه ها در اجرای سایبان برقی

اجرای سایبان برقی و نصب اصولی پایه ها

سازه های سایبانی برخلاف ظاهر سبکشان، اغلب وزن قابل توجهی دارند. به همین دلیل باید کاملا اصولی و مهندسی شده نصب شوند تا از آوار شدن و فرو ریزش آن ها جلوگیری شود. اطمینان حاصل کردن از استحکام سازه ها و محکم شدن پایه ها از جمله نکاتی است که در نصب اصولی سایبان باید به آن توجه شود و متخصصان نصب و اجرای سایبان برقی نایس به آن توجه ویژه دارند.

موقعیت قرار گرفتن پایه ها و نصب اصولی آن ها نیز در اجرای سایبان برقی اهمیت زیادی دارد. اجرای سایبان برقی در موقعیت های مختلفی امکان پذیر است و شما می توانید از این نوع سایبان در فضای های متنوعی استفاده کنید. برای نصب صحیح سایبان باید موقعیت آن محل را نیز در نظر داشته باشید تا نصب به صورت ایده آل انجام شود.

توجه به موقعیت محل و در نتیجه نصب اصولی پایه ها و مطمئن شدن از ثبات پایه ها نه تنها در استحکام سازه و رعایت جوانب ایمنی آن موثر است، بلکه به شما امکان استفاده بهینه از سایه سایبان را می دهد. نصب غیراصولی سایبان ممکن است سبب افتادن سایه بر روی دیوار و در نتیجه در معرض آفتاب باقی ماندن فضای مد نظر شما شود که با اجرای سایبان برقی به صورت اصولی می توانید از این اتفاق جلوگیری کنید.

اجرای سایبان برقی ریموت دار

کد دادن مختلف ریموت سایبان برقی در محل

سایبان های برقی به علت تقاضای زیاد و کاربردهای مختلف، در مدل های گوناگونی تولید و عرضه می شوند. برخی از مدل های سایبان های برقی به صورت ریموتی هستند و قابلیت کنترل از راه دور را نیز دارند. شما می توانید به کمک یک ریموت کنترل و فشردن یک دکمه سایبان را باز یا بسته کنید و به راحتی آن را از فواصل دور کنترل کنید. و حتی دیگر لازم نیست برای باز یا بسته کردن سایبان از خودروی خود پیاده شوید.

به منظور استفاده از ریموت کنترل برای سایبان برقی باید فرکانس ریموت کنترلی که در دست شماست، با فرکانس گیرنده موتور سایبان یکی شود. در واقع با تنظیم این کد ریموت کنترل شما به سایبان معرفی می شود و اطمینان حاصل خواهد شد که سایبان با هیچ ریموت کنترلی به جز ریموت کنترل شما باز یا بسته نشود.

معرفی ریموت کنترل به سایبان که به این کار کد دادن ریموت نیز گفته می شود از جمله مراحلی است که باید در حین اجرای سایبان برقی انجام شود. برای این منظور می توانید از متخصص نصب و اجرای سایبان برقی نایس بخواهید که ریموت شما را برای سایبان برقی که خریداری کرده اید تنظیم کند. کد دادن مختلف ریموت سایبان برقی در محل و در حضور مشتری انجام می شود.

5/5 - (1 امتیاز)