سایبان بازویی متحرک

سایبان بازویی متحرک به دلیل کارایی فوق العاده ای که دارد بسیار پرطرفدار است. مهم ترین بخش این نوع سایبان، بازوهای آن می باشد. بسته به عرض سایبان می توان طول سایبان را 2، 2.5 و 3 متر در نظر گرفت. ضخامت بازوها نقش تعیین کننده ای در استحکام و مقاومت سایبان دارند. ضخامت مناسب بازوها سبب افزایش مقاومت سایبان در برابر باد می شود.

خرید سایبان بازویی متحرک

جنس تمامی مفاصل سایبان های بازویی متحرک مجموعه ما از فلز می باشد. این امر سبب افزایش طول عمر و دوام سایبان ها شده است. بازوها توسط یک مفصل مستحکم و و یا یک یراق به تیر جلویی سایبان وصل می شوند. به منظور افزایش زیبایی سایبان تمام تیرها و لبه های سازه سایبان یک درپوش انتهایی دارند. از دیگر ویژگی های این نوع سایبان دارا بودن پیچی است  که جهت تنظیم شیب سایبان کاربرد دارد.

طراحی این نوع سایبان به گونه ای می باشد که از یک دور اضافه پارچه بر روی محور اصلی سایبان استفاده شده است. این مسئله در افزایش زیبایی و استحکام سایبان نقش بسزایی دارد زیرا به هنگام باز بودن سایبان محور فلزی سایبان از دید بیننده مخفی خواهد ماند. از دیگر ویژگی های این نوع سایبان امکان چاپ لوگو و تبلیغات بر روی آن است.

هنگام خرید سایبان بازویی متحرک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قبل از خرید سایبان بازویی متحرک باید به یکسری نکات مهم توجه داشته باشید. از نکات بسیار مهم خرید سایبان بازویی این است که جنس آن با شرایط آب و هوایی محل زندگی شما تناسب داشته باشد. این امر در افزایش دوام و کارایی سایبان نقش بسزایی دارد. شما باید برای خرید سایبان شرکت تولیدی معتبر را انتخاب کنید. بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و متریال درجه یک سایبان بازویی را تولید می کند.

مجموعه ما با بهره گیری از متدهای روز دنیا، تجهیزات پیشرفته و نیروهای متخصص و با تجربه اقدام به طراحی و تولید سایبان بازویی می کند. از دیگر نکات مهم انتخاب پارچه سایبان است. شما باید با توجه به شرایط آب و هوایی که دارید نوع پارچه سایبان را انتخاب کنید.

انتخاب پارچه متناسب با شرایط آب و هوایی محل زندگی شما تأثیر قابل توجهی بر افزایش طول عمر سایبان خواهد داشت. از انواع پارچه های مناسب و بادوام سایبان می توان به پارچه های اکریلیک، پی وی سی و برزنتی اشاره کرد. شما می توانید قبل از خرید سایبان از مشاوران متخصص ما در این زمینه کمک بگیرید.

نصب انواع سایبان های بازویی متحرک

اجرا و نصب انواع سایبان های بازویی دستی و برقی در ابعاد متفاوت

یکی از دغدغه های کاربران پس از خرید سایبان نصب و اجرای آن است. نصب اصولی و درست سایبان تأثیر بسزایی بر کیفیت و دوام آن خواهد داشت، در غیر اینصورت هزینه های هنگفتی برای شما به وجود خواهد آمد زیرا نصب غیر اصولی سایبان کارایی آن را به میزان قابل توجهی کاهش خواهد داد.

توصیه ما به شما این است که نصب سایبان دستی و یا برقی را به دست فرد متخصص بسپارید. نیروهای متخصص ما در بخش اجرا و نصب انواع مختلف سایبان از دانش و تخصص کافی در این زمینه برخوردار هستند.

ما می توانیم انواع مختلف سایبان برقی و دستی را در ابعاد مختلف برای شما عزیزان نصب کنیم. نیروهای مجرب ما به دلیل دارا بودن تجربه و دانش کافی نصب سایبان را در مدت زمان کوتاه انجام می دهند. ما تمامی مراحل نصب سایبان را توسط تجهیزات پیشرفته انجام می دهیم.

سایبان بازویی متحرک دارای سنسور باد و لرزش است!

زمانیکه به سایبان بازویی متحرک سنسورهای هوشمند وصل شود به آن ها سایبان هوشمند بازویی گفته می شود. معمولا سنسورهای هوشمندی از قبیل سنسور گرما، لرزش و باد به این نوع سایبان ها اضافه می شوند. استفاده از سایبان های هوشمند بسیار راحت و آسان است. این نوع سایبان ها در شرایط خاص آب و هوایی به طور خودکار باز و بسته می شوند.

سایبان های هوشمند جزء سایبان های مدرن، لاکچری و بسیار کاربردی هستند. البته قیمت سایبان های هوشمند نسبت به سایر سایبان ها بالاتر می باشد. شما می توانید بر حسب نیاز و بودجه ای که دارید از این نوع سایبان ها استفاده کنید. نصب سایبان های هوشمند در ایجاد فضایی شیک و لاکچری بسیار موثر است. ما سایبان بازویی را متناسب با نیاز شما طراحی می کنیم.

امکان اضافه کردن و حذف کردن امکانات به سایبان بازویی

یکی از ویژگی های بارز سایبان بازویی  این است که امکان حذف و یا اضافه کردن امکانات به آن ها وجود دارد. همانطور که در بالا اشاره کردیم امکان اضافه کردن سنسورهای هوشمند به این نوع سایبان وجود دارد. شما می توانید بر حسب نیاز خود امکانات ویژه ای را به این نوع سایبان ها اضافه کنید. در نظر داشته باشید که اضافه کردن امکانات در افزایش قیمت سایبان تأثیر گذار هستند. از طرفی حذف امکانات سبب کاهش قیمت سایبان بازویی می شوند.

متنوع بودن سایبان های بازویی سبب گسترش کاربرد این نوع سایبان ها شده است. اضافه کردن امکانات جدید سبب افزایش کارایی سایبان می شود، از اینرو می توانید با اضافه کردن امکانات مختلف کارایی سایبان بازویی را گسترش دهید.

نایس سایبان تولید کننده انواع سایبان های اتوماتیک بازویی

سایبان بازویی متحرک از کارایی گسترده ای برخوردار است، از اینرو شرکت های تولیدی مختلفی اقدام به طراحی و تولید این نوع سایبان ها می کنند. مجموعه ما از سابقه طولانی در زمینه تولید انواع سایبان بازویی برخوردار است. ما با سابقه کاری درخشان خود توانسته ایم انواع سایبان های اتوماتیک بازویی را در طرح ها و مدل های مختلف طراحی و تولید کنیم.

نیروهای متخصص ما با در نظر گرفتن نیازهای متنوع شما به طراحی و تولید این نوع سایبان اقدام می کنند. سایبان های اتوماتیک بازویی به دلیل کارایی راحت و آسان بسیار پرطرفدار هستند. این نوع سایبان ها به راحتی باز و بسته می شوند. همچنین امکان تظیم شیب و زاویه سایبان توسط ریموت وجود دارد.

5/5 - (1 امتیاز)