مزایای سایبان برقی برای هتل

مزایای سایبان برقی برای هتل

هتل یکی از مکان های پر رفت و آمد است. معمولا مسافر از شهر دیگری برای اقامت به هتل می آید. مراجعه کننده نمی تواند تمام روز را در هتل و یا در اتاق خود بماند، بنابراین صاحب هتل باید به فکر فضای باز برای هتل خود باشد. در اینصورت می توان بسیاری از نیازهای اقامت کنندگان در هتل را برطرف کرد. از طرفی فضای باز مشکلات و دردسرهای خاص خود را دارد. شما می توانید با نصب سایبان برقی برای هتل مشکلات فضای باز هتل را برطرف کنید.

از مزایای نصب سایبان برقی برای هتل جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب است. سایبان برقی این توانایی را دارد که از مسافران در برابر نور آفتاب محافظت کند. می توان گفت سایبان برقی بهترین گزینه برای روزهای بارانی به حساب می آید. نصب سایبان برقی این امکان را برای شما فراهم می کند تا از مسافران خود در هوای آزاد پذیرایی کنید. در واقع مسافران می توانند بدون هیچ گونه مشکلی از هوای بارانی بیرون نهایت لذت را ببرند.

از مزایای نصب سایبان های برقی این است که پارچه ضد آب دارند. این ویژگی مانع از نفوذ آب باران به درون پارچه سایبان خواهد شد. چاپ تبلیغات بر روی پارچه سایبان برقی هتل از عوامل موثر در پیشرفت کسب و کار شما به حساب می آید. این امر سبب کاهش هزینه تبلیغات هتل شما می شود. از طرفی هزینه چاپ تبلیغات بر روی پارچه سایبان برقی بسیار مقرون به صرفه است.

مشخصات فنی سایبان برقی برای هتل

سایبان برقی از اجزا مختلف و یک پوشش متحرک ساخته شده است که توسط جریان برق به موتور الکتریکی متصل هستند. در واقع سایبان برقی متشکل از قطعات و اتصالات است که توسط جک ها و لولاها به یکدیگر وصل شده اند.  سایبان برقی در مدل های مختلف موجود است. از انواع مختلف سایبان برقی می توان به مدل تاشو، قابل نصب بالای درب، قابل نصب بالای پنجره، مدل چتری و متصل به دیوار اشاره کرد. نیروی الکتریکی موتور وظیفه باز و بسته کردن سایبان را بر عهده دارد. در واقع با استفاده از ریموت می توان وضعیت سایبان برقی را تغییر داد.

نحوه کار سایبان برقی برای هتل

سایبان برقی همانطور که از نامش پیداست توسط جریان برق و موتور الکتریکی کار می کند. استفاده از ریموت کنترل این امکان را برای کاربر فراهم می کند که از راه دور سایبان را باز و بسته کند. همچنین امکان تغییر شیب و وضعیت سایبان از راه دور وجود دارد.

شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن سایبان را باز و بسته کنید. این امر مانع از اتلاف وقت شما خواهد شد. مزایای ویژه نصب سایبان برقی برای هتل این است که باز و بسته کردن آن بدون دخالت نیروی دست انجام می گیرد، بنابراین نصب این نوع سایبان مانع از اتلاف انرژی می شود. همچنین با نصب سنسورهای ویژه می توانید از کارایی ویژه سایبان برقی نهایت لذت را ببرید.

طول عمر سایبان برقی هتل

عمر مفید هر دستگاه برقی با نحوه کارکرد آن ارتباط مستقیم دارد. برای افزایش طول عمر سایبان برقی باید به یکسری نکات مهم توجه کنید. یکی از نکات مهم این است که از باز و بسته کردن مکرر سایبان خودداری کنید. همچنین سایبان را تا آخر باز نکنید. برای افزایش طول عمر سایبان باید پارچه سایبان را هر چند وقت یکبار بشویید، زیرا برخورد نور آفتاب به لکه های موجود بر روی سایبان سبب آسیب به پارچه سایبان خواهد شد.

شما باید از شوینده مناسب برای شستشوی پارچه سایبان استفاده کنید، در اینصورت طول عمر پارچه سایبان را افزایش خواهید داد. بهتر است سایبان برقی برای هتل در محلی نصب شود که در معرض مستقیم برف، باران و رطوبت قرار نگیرد. زمانیکه سایبان در اثر بارندگی خیس می شود نباید آن را ببندید. در واقع بستن سایبان در حالت خیسی سبب پوسیدگی پارچه سایبان می شود.

از دیگر نکات مهم نگهداری سایبان این است که موقع طوفان شدید سایبان را ببندید. انتخاب سازه مقاوم و متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه در افزایش طول عمر سایبان نقش بسزایی دارد. این امر مانع از خوردگی، پوسیدگی و زنگ زدگی سایبان خواهد شد.

سایبان برقی برای هتل

سایبان برقی چگونه سبب کاهش مصرف انرژی هتل می شود؟

تابش نور خورشید بر بدنه خارجی هتل سبب افزایش دمای داخلی هتل می شود. در برخی موارد تابش بیش از حد نور آفتاب سبب به وجود آمدن اثر گلخانه ای خواهد شد. در اینصورت برای کاهش دمای فضای داخلی هتل باید از سیستم سرمایشی بیشتری استفاده کرد. برای جلوگیری از بروز این مشکل و بهره وری از حداکثر انرژی های موجود می توان سایبان برقی نصب کرد. نصب سایبان برقی برای هتل در کاهش مصرف انرژی نقش بسزایی خواهد داشت.

5/5 - (1 امتیاز)