سایبان برقی برای کافه

مزیت های نصب سایبان برقی برای کافه 

نصب سایبان برقی برای کافه مزایای فراوانی دارد. برای ایجاد یک محیط سرپوشیده با استفاده از سازه های چوب، آجر و … باید هزینه های هنگفتی را صرف کنید. علاوه بر صرف هزینه زیاد باید زمان زیادی برای ساخت سازه در نظر بگیرید. اما با نصب سایبان برقی می توانید هزینه های خود را به طرز قابل توجهی کاهش دهید. نصب سایبان برقی می تواند فضایی وسیع را تحت پوشش قرار دهد.

از دیگر مزایای استفاده از سایبان برای کافه، ایجاد فضایی شیک و مدرن است. انتخاب سایبان برقی متناسب با دکوراسیون فضای کافه زیبایی فضا را دو چندان خواهد کرد. همچنین امکان چاپ تبلیغات بر روی سایبان برقی در افزایش رونق کسب و کار و درآمدزایی نقش موثری ایفا می کند. نصب و راه اندازی این سازه بسیار راحت و آسان است.

قیمت سایبان کافه

قیمت سایبان کافه با توجه به سایز و طرح آن متفاوت می باشد. معمولا قیمت سایبان های برقی نسبت به سایبان های دستی گران تر است. جنس پارچه سایبان و مساحت محیطی که سایبان قرار است در آن جا نصب شود بر قیمت آن موثر هستند. از دیگر عوامل می توان به نوع متریال بکار رفته در سایبان و تجهیزات و آپشن های نصب شده بر روی آن اشاره کرد. طول عمر و دوام سایبان های با کیفیت بسیار طولانی تر است، بنابراین شما می توانید به مدت زمان طولانی تر از این سایبان ها استفاده کنید.

استفاده از سایبان برای کافه

یکی از کاربردهای پرطرفدار سایبان برقی استفاده از آن ها برای کافه و رستوران است. زمانیکه از جلوی کافه رد می شوید، بیشترین چیزی که نظر شما را به خود جلب می کند فضا و چیدمان بیرون کافه است. نصب سایبان در فضای بیرون کافه در زیبایی آن و افزایش مشتری نقش بسزایی دارد. این امر در افزایش بهره وری و درآمد کافه بسیار موثر است. از طرفی بیشتر افراد در روزهای گرم سال ترجیح می دهند در فضای آزاد نوشیدنی و یا غذا را میل کنند.

نصب سایبان برقی در حیاط کافه و یا محیط بیرونی کافه باعث می شود کافه شما مدرن تر و زیباتر به نظر برسد. به عبارت دیگر سایبان برقی جزء المان های زیبایی به حساب می آید. این امر سبب ایجاد فضای بیشتر برای مشتریان می شود.

از دیگر مزایای نصب سایبان برقی برای کافه این است که سبب جلب نظر رهگذران معمولی شده و آن ها را به مشتری تبدیل می کند. اغلب کافه های نام آشنا با نصب سایبان برقی و اجرای چند ایده ساده توانسته اند مشتریان زیادی را به خود جذب کنند. با نصب سایبان می توان از مشتریان در برابر تابش مستقیم نور خورشید محافظت کرد. سایبان برقی به خنک ماندن کافه در روزهای گرم سال و محافظت مشتریان در برابر بارش باران و برف در زمستان کمک بسیاری می کند.

سازوکار سایبان برقی برای کافه

امروزه به میزان بسیار زیادی از سایبان برقی برای کافه استفاده می کنند. این نوع سایبان ها از راه دور کنترل می شوند. اجزای اصلی سایبان برقی بازوی آن است. ضخامت بازوی سایبان با توجه به بزرگی سایبان تعیین می شود. معمولا ضخامت بازوی سایبان برقی بین 2.5 تا 3 متر است. با استفاده از بازوی سایبان می توان اندازه سایبان و شیب آن را تنظیم کرد.

از ویژگی بارز سایبان برقی این است که امکان تنظیم ارتفاع، شیب و اندازه سایبان با توجه به مساحت مورد نیاز و زاویه تابش خورشید از راه دور قابل تنظیم است. با نصب سایبان برقی در هوای آزاد می توان مکانی دل انگیز را برای مشتریان کافه فراهم کرد. کافه داران در صورت نیاز می توانند لوگو و برند مورد نظر خود را بر روی سایبان ها چاپ کنند. این امر در افزایش جذب مشتری و درآمد نقش بسزایی دارد و اگر طراحی منحصر بفردی داشته باشند فضای جذابی را برای مشتریان در مدت حضورشان ایجاد خواهند کرد.

نصب سایبان برقی برای کافه

نکات مهم خرید سایبان برقی

بهتر است قبل از خرید سایبان برقی برای کافه اطلاعات خود را در رابطه با ویژگی ها و مشخصات سایبان برقی افزایش دهید. یکی از نکات مهم قبل از خرید سایبان توجه به وضعیت آب و هوایی منطقه است. انواع مختلف سایبان جنس های متفاوتی دارند، بنابراین هر کدام از سایبان ها برای شرایط آب و هوایی خاصی مناسب هستند.

برای مثال جنس سایبان مناسب آب و هوای گرم و خشک با سایبان مناسب مناطق بارانی تفاوت دارد. برای استفاده بلند مدت از سایبان برقی باید به دوام و کیفیت سایبان برقی توجه کنید. سایبان ها بیشتر در معرض باد، باران، برف، نور آفتاب و سایر عوامل جوی قرار دارند. این امر باعث می شود بیشتر در معرض استهلاک و خرابی قرار بگیرند. توصیه می شود با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه خود سایبانی را انتخاب کنید که کیفیت و دوام بالایی داشته باشد.

5/5 - (1 امتیاز)