سایبان برقی ضد آب

ویژگی های پارچه سایبان برقی ضد آب

در صورتی که پارچه سایبان برقی ضد آب از استانداردها و ویژگی های لازم برخوردار باشد، دوام و طول عمر بالایی خواهد داشت. یکی از استانداردهای مورد نیاز برای پارچه سایبان برقی، برخورداری صد در صدی کاور اکرلیک است. داشتن این ویژگی، مقاومت پارچه سایبان را به طور قابل توجهی در برابر عوامل جوی مختلف و نور آفتاب افزایش می دهد. همچنین پارچه های پی وی سی در برابر بارش برف و باران مقاومت بسیار بالایی دارند.

استفاده از این نوع پارچه سایبان در روزهای بارانی و برفی آرامش و آسایش افراد را به دنبال دارد زیرا پارچه پی وی سی اجازه عبور آب را به درون پارچه نمی دهد. همچنین این نوع پارچه از وزن بسیار سبکی برخوردار است. از دیگر استانداردهای پارچه های ضد آب سایبان می توان به ضد حریق بودن آن ها اشاره کرد. پارچه های استاندارد لازم است از مقاومت بسیار بالایی در برابر سنگینی باران و برف برخوردار باشند.

استفاده از پارچه هایی با استانداردهای ذکر شده در ساختار سایبان برقی ضد آب نقش بسیار زیادی در افزایش عملکرد و کارایی سایبان دارند. سایبان هایی با این ویژگی قابل استفاده در مکان های مختلفی همچون پارکینگ ها، هتل ها، مغازه ها، ساختمان ها و … هستند. همچنین این پارچه های ضد آب تنوع بالایی در طرح و رنگ دارند. شما می توانید متناسب با فضای مورد نظر خود از طرح و رنگ مناسب استفاده کنید.

نگاهی بر مزایای سایبان برقی ضد آب

سایبان برقی ضد آب بهترین گزینه جهت استفاده در روزهای بارانی و برفی محسوب می شود. همچنین این نوع سایبان ها در برابر گرما و تابش نور خورشید از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. با استفاده از این نوع سایبان ها می توانید محیطی دنج و لذت بخش را فراهم کنید. در واقع در زیر سایه امن این نوع سایبان ها می توانید از بارش برف و باران نهایت لذت را ببرید. این نوع سایبان ها به دلیل داشتن پارچه های ضد آب بهترین گزینه جهت محافظت از خودرو، ساختمان، مغازه و… محسوب می شوند.

امروزه می توان شاهد استفاده از این نوع سایبان در پارکینگ های روباز همچون حیاط منزل بود. این سایبان های برقی از خودرو در برابر مزاحمت پرندگان، نور خورشید، برف و باران به بهترین شکل محافظت می کنند. در واقع از این سایبان ها می توانید در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید زیرا به دلیل ساختاری که دارند باران و برف به آن ها هیچ صدمه ای وارد نمی کند. استفاده از این نوع سایبان به نوعی باعث کاهش مصرف انرژی می شود. این سقف متحرک با ایجاد مکانی امن در یک فضای باز از ورود رطوبت باران و برف، نور آفتاب و دیگر عوامل محیطی به بهترین شکل جلوگیری می کند. این نوع سایبان دارای حالت جمع شو است، از اینرو می توان در مواقع نیاز آن را باز و بسته کرد.

آیا امکان چاپ بر روی پارچه سایبان برقی ضد آب وجود دارد؟

یکی از ویژگی ها و قابلیت های مهم پارچه سایبان برقی ضد آب این است که امکان چاپ بر روی آن وجود دارد. در واقع افراد و صاحبان مشاغل می توانند از این ویژگی استفاده کنند و کالاها و خدمات خود را در معرض دید همه افراد قرار دهند. با انتخاب این نوع سایبان ها می توانید علاوه بر ایجاد محیطی امن، کسب و کار خود را نیز به بهترین شکل معرفی کنید. با این ویژگی دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی جهت تبلیغ نخواهید داشت. همچنین استفاده از این نوع سایبان ساده ترین راه جهت افزای درآمد است. ویژگی مهم و قابل توجه این نوع پارچه های استفاده شده کارایی چند منظوره ای آن ها است.

مزایای سایبان برقی ضد آب

قیمت سایبان برقی ضد آب  

یکی از عواملی که ارتباط مستقیمی با قیمت تمام شده سایبان برقی ضد آب دارد، نوع پارچه به کار رفته در آن می باشد. عوامل و فاکتورهای مهمی بر قیمت پارچه ضد آب سایبان برقی تأثیرگذار هستند. یکی از این عوامل مهم جنس و کیفیت پارچه است. به هر اندازه که کیفیت پارچه سایبان بهتر باشد، برای خرید سایبان لازم است قیمت بیشتری پرداخت کنید.

متراژ پارچه از دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت این محصول به شمار می آید. متراژ پارچه بر اساس نیاز کاری مشخص و تعیین می گردد. خرید پارچه های با کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا از نظر اقتصادی بسیار مناسب هستند. از آنجا که پارچه های با کیفیت از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشند، شما را تا سال ها از خرید دوباره پارچه سایبان بی نیاز می سازند.

5/5 - (1 امتیاز)