سایبان فنری

سایبان فنری برقی چیست؟

سایبان فنری برقی در واقع همان سایبان بازویی است. البته این نوع سایبان را با نام های دیگری از قبیل سایبان اتوماتیک، سایبان بازشو، سایبان مفصلی و برقی می شناسند. کاربرد این سایبان بسیار وسیع است. از این نوع سایبان برای مکان های مختلف از قبیل حیاط باغ، فروشگاه، مغازه، حیاط منزل و … استفاده می کنند.

این نوع سایبان از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار است. سایبان های فنری با قابلیت بازشوندگی زیاد فضای بسیار زیادی از محیط را تحت پوشش خود قرار می دهد. یکی از ویژگی های بارز سایبان های فنری نصب بسیار آسان و راحت آن ها می باشد. در صورتیکه نصب این سایبان توسط فرد متخصص انجام شود، کارایی آن دوچندان خواهد شد.

مشخصات فنی سایبان فنری برقی

سایبان فنری برقی همانطور که از اسمش پیداست توسط فنر باز و بسته می شود. این نوع سایبان ظاهر بسیار شیک و به روزی دارد. این ویژگی سایبان باعث شده است که پرطرفدار باشد. مجموعه ما سایبان های فنری را در ابعاد و اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می کند.

شما می توانید با توجه به ابعاد محیطی که در اختیار دارید، اندازه سایبان را تعیین کنید. برای اطمینان بیشتر می توانید با کارشناسان مجرب ما در این زمینه مشورت کنید. کارایی فراوان این محصول سبب افزایش تقاضا آن جهت تولید بیشتر محصول شده است. نیروهای متخصص ما با بهره گیری از دانش روز خود انواع مختلف سایبان های فنری را در طرح و رنگ های متفاوت تولید می کنند.

اجرای سایبان فنری برقی

سایبان های فنری از اجزا مختلفی ساخته شده است. در واقع قسمت های مختلف سایبان با دقت و با مهارت زیاد در کنار یکدیگر مونتاژ شده و سایبانی شیک و با کیفیت را تولید می کنند. اجرا و یا نصب این نوع سایبان کاری بسیار تخصصی است. می توان گفت اجرای تخصصی این سایبان توسط افراد ماهر و با تجربه سبب افزایش طول عمر سایبان می شود. از طرفی نصب سایبان نیازمند یکسری تجهیزات ویژه است.

مجموعه ما با بهره گیری از تجهیزات ویژه و نیروهای با تجربه سایبان مورد نظر شما را نصب می کند. ما می توانیم به صورت اصولی و در کوتاه ترین زمان ممکن سایبان مورد نظر شما را نصب کنیم. شما می توانید در صورت نیاز با مجموعه ما تماس بگیرید. نیروهای ما در اسرع وقت در محل شما حاضر خواهند شد.

انواع سایبان فنری برقی

سایبان های فنری یک محافظ در برابر نور خورشید و سایر عوامل جوی به حساب می آیند. آلومینیوم به کار رفته در ساخت این نوع سایبان مانع از خوردگی و پوسیدگی آن خواهد شد. سایبان های فنری در دو نوع دستی و برقی تولید می شوند. قیمت سایبان های دستی نسبت به برقی ارزان تر است. اما می توان گفت کیفیت و کارایی سایبان های برقی نسبت به قیمت آن ها مناسب می باشد.

به طورکلی سایبان فنری برقی در دو دسته سایبان برقی و دستی قرار می گیرند. کارایی راحت و آسان سایبان برقی باعث شده است این نوع سایبان بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، از اینرو تقاضای بسیار زیادی برای این نوع سایبان وجود دارد. سایبان های برقی طراحی منحصر به فردی دارند. این مسئله باعث شده است که زیبایی محیط شما را دو چندان کنند.

قیمت سایبان های فنری

عوامل متعددی بر قیمت سایبان فنری برقی موثر هستند. یکی از این عوامل برقی و یا دستی بودن سایبان است. برقی بودن سایبان قیمت آن را افزایش می دهد. در ساخت سایبان های برقی از موتور الکتریکی استفاده می شود. هر چقدر کیفیت موتورهای استفاده شده بیشتر باشد، قیمت سایبان هم بیشتر خواهد بود.

نوع مواد اولیه مورد استفاده در ساخت سایبان بر قیمت بسیار موثر است. برای مثال استفاده از روکش پلی استر، فلکسی، پارچه و … بر قیمت سایبان تأثیر می گذارند. ابعاد از دیگر عوامل موثر بر قیمت سایبان است. هر چقدر ابعاد سایبان بزرگ تر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد شد.

انواع سایبان فنری

امکان چاپ تبلیغات بر روی سایبان

یکی از ویژگی های بارز سایبان های فنری امکان چاپ تبلیغات بر روی چادر سایبان است. این ویژگی برای افرادی که در مکان های تجاری کار می کنند بسیار حائز اهمیت است. از آنجاییکه سایبان جزء نقاط کانونی یک فضا محسوب می شود، توجه بسیار زیادی از افراد را به خود جلب خواهد کرد. این امر تأثیر بسیار مثبتی بر افزایش رونق کسب و کار فروشگاه و یا مغازه خواهد داشت. تبلیغات به مدت بسیار زیادی بر روی سایبان باقی می ماند. شما می توانید با نصب این سایبان با یک تیر چند نشان بزنید. کیفیت زیاد این نوع سایبان باعث می شود به مدت زمان طولانی از کارایی آن بهره ببرید.

خرید سایبان

امکان خرید سایبان فنری برقی به دو روش حضوری و یا اینترنتی برای شما عزیزان وجود دارد. شما می توانید از روشی که مناسب تر است سایبان مورد نظر خود را خریداری کنید. روش اینترنتی برای افراد پر مشغله بهترین روش است. مجموعه ما با سال ها تلاش مستمر و راه اندازی سایت سعی در افزایش راحتی شما دارد.

شما می توانید با مراجعه به سایت ما انواع مختلف سایبان را مشاهده کنید. همچنین امکان مقایسه انواع مختلف سایبان از طریق سایت برای شما وجود دارد. برای انتخاب دقیق تر می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید. کارشناسان ما به شما کمک خواهند کرد تا متناسب با نیاز و بودجه ای که در اختیار دارید نوع سایبان را انتخاب کنید.

4.9/5 - (12 امتیاز)