سایبان برقی استخر به سبک نایس سایبان

سایبان برقی استخر به سبک نایس سایبان

یکی از محصولات خاص شرکت نایس، سایبان برقی استخر است. این نوع سایبان برقی، ویژه ی استخرهای روباز است. این سایبان ها، با طراحی خاص خود نه تنها به استخر زیبایی می بخشد بلکه شما را در برابر آفتاب هم محافظت می کند.

شنا کردن در استخر یکی از لذت های بزرگ زندگی افراد به شمار می رود. گذراندن اوقات فراغت در استخر -خصوصا استخر روباز- یا فضای اطراف آن، تفریحی فارغ از سن و سال است. نه تنها شنا کردن در آب استخر، بلکه حتی نشستن در کنار آن و استراحت بر روی مبلمان راحتی اطراف استخر می تواند بسیار لذت بخش باشد و خستگی را از تن افراد بیرون کند. با این حال باید توجه داشت که استفاده از استخرهای روباز تنها در فصل گرما امکان پذیر است. مگر اینکه استخر دارای سیستم گرمایشی فوق العاده قوی و ویژه باشد. این موضوع بدان معناست که در تمام مدت استفاده از استخر و فضای اطراف آن، در معرض تابش مستقیم نور آفتاب خواهید بود. تابش مستقیم نور آفتاب ممکن است در دقایق اول لذت بخش باشد. اما با گذر زمان گرما شما را اذیت خواهد کرد.

مزیت استفاده از سایبان برقی استخر

هر چقدر که با کرم های ضد آفتاب خود را بپوشانید، در زمان طولانی، نمی توانید از سوزش پوست ناشی از آفتاب فرار کنید. مضر بودن اشعه فرابنفش را هم در کنار تمامی این موارد قرار دهید. یک سایبان مناسب برای استخر که بتواند هر زمان که خواستید، بر روی فضای استخر و محل استراحت اطراف آن بنا شود، شما را از تمامی این مشکلات نجات خواهد داد.

سایبان برقی استخر نایس سایبان به‌ طور ویژه طراحی شده‌ اند تا به همان اندازه که جذاب هستند، کاربردی باشند. هر سایبان، حفاظت قوی در برابر باد، باران و آفتاب را برای استخر شما به همراه خواهد داشت. نایس سایبان برای سایبان های استخر خود، چندین گزینه رنگ پارچه، رنگ اسکلت و حتی لوازم جانبی اضافی مانند پانل دسترسی الکتریکی را به مشتریان عزیز ارائه می دهد. این موضوع به شما امکان می‌ دهد تا ویژگی‌ هایی که بیشتر برای شما جذاب هستند را خودتان انتخاب کنید! با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی اختصاصی برای انتخاب سازه (های) تفریحی مناسب برای موقعیت مکانی خود دریافت کنید.

سایبان برقی استخر برای محافظت از محل نشستن

همان طور که ذکر شد، سایبان برقی استخر تنها برای قرار گرفتن بر فراز آب طراحی نمی شود. بلکه می تواند متناسب با درخواست شما، هر چقدر از فضای کنار استخر را هم دربرگیرد. امکانات رفاهی استخر شما اهمیت زیادی در کیفیت اوقات فراغت تان خواهد داشت. یک سایبان برقی استخر می تواند اثرات مضر نور خورشید را بر روی میز و صندلی های استراحت اطراف استخر کاهش دهد. سایبان های استخر با قابلیت مسدود کردن اشعه ماوراء بنفش روی فضای خود استخر، صندلی‌های راحتی و مبلمان حصیری اطراف آن نه تنها از منظر مالی، بلکه به عنوان یک پیشنهاد برای زیباتر کردن طراحی استخر منطقی است. در ضمن افرادی که از روی عادت تلفن همراه، عینک آفتابی و سایر اقلام را روی میزهای کنار استخر می گذارند، در صورت در دسترس بودن سازه سایبان برقی استخر، نگران آسیب آفتاب به وسایل خود نخواهند بود.

چرا داشتن سایبان بر روی استخر ضروری است؟

سایبان برقی استخر وسیله ای ساده برای دستیابی به دمای بالاتر آب استخر و یا داشتن محافظ در برابر آفتاب است. با سایبانی که از آب استخر در برابر تأثیرات خارجی محافظت می کند، می توانید در مصرف انرژی و هزینه ها صرفه جویی کنید و همچنین گرمای آب را افزایش دهید. آب استخر با وجود سایبان های استخر با سرعت بیشتری گرم می شود و با گرم شدن آب تا 6 درجه، می توانید تفریح خود را زودتر از همیشه آغاز کنید!

از دیگر مزایای سایبان برقی استخر می توان به جلوگیری از کثیف شدن آب اشاره کرد. وزش باد می تواند برگ درختان و خورده های چوب و چیزهای دیگر را روی آب استخر بیاندازد. در نتیجه نظافت دائم این استخر ها وقت، هزینه و انرژی زیادی از شما خواهد گرفت. استخر های روباز معمولا زیاد با این مسئله مواجه می شوند. با نصب یک سایبان برقی برای استخر می توانید آلودگی آب را به شکل چشمگیری کاهش دهید. سایبان برقی استخر از ریزش این موارد تا حد قابل توجهی جلوگیری می کند.

نصب سایبان برقی استخر

سایبان برقی استخر برای کدام استخرها مناسب است؟

به  طور کلی استخر ها را از نظر شکل ظاهری می توان به چند دسته تقسیم بندی کرد.

  • استخر گرد با نرده باریک و پهن
  • استخر بیضی شکل با نرده عریض
  • استخر های چند ضلعی

سایبان برقی استخر به شکل یک چتر غول پیکر است که برای انواع فریم و نرده استخر قابلیت استفاده دارد. فرقی نمی کند که استخر شما دایره ای باشد یا چند ضلعی، و یا حتی مانند استخر های مدرن شکل پیچیده تر و گسترده تری داشته باشد. در هر صورت در نایس سایبان می توانید سایبانی متناسب با ابعاد و شکل ظاهری استخر خود داشته باشید. سایبان برقی استخر می تواند وزش باد تا 20 کیلومتر در ساعت را به راحتی تحمل کند. این سایبان ها معمولا از پارچه پلی استر بادوام و قاب محکم از پایه های فایبرگلاس یا آلومینیوم ساخته می شوند. در ضمن به دلیل وزن کم این آفتابگیرها، مونتاژ آن ها سریع و آسان است. جنس پوشش بیرونی این سایبان ها عموما از پلی استر با روکش جانبی PVC شفاف است.

5/5 - (1 امتیاز)