آفتابگیر موتور سایبان برقی نایس

قرار دادن آفتابگیر موتور سایبان برقی در جای مناسب

موتور سایبان برقی مهم ترین بخش آن است که وظیفه جا به جا کردن سایبان را دارد و به نوعی این سایبان را از سایر سایبان ها متمایز می کند. اگر برای موتور این دستگاه مشکلی پیش بیاید باز و بسته سایبان عملا غیرممکن می شود. به همین دلیل محافظت از بخش موتور این سایبان ها اهمیت زیادی دارد و می تواند طول عمر دستگاه را تا حد زیادی افزایش دهد.

موتور سایبان برقی ممکن است در معرض تابش آفتاب یا بارش برف و باران و در اثر نفوذ آب به بخش های الکتریکی آن خراب شود. برای جلوگیری از این صدمات می توان از آفتابگیر کوچکی برای محافظت از موتور استفاده کرد. این آفتابگیر باید در موقعیت مناسبی قرار داده شود تا از همه جهات موتور را محافظت کند، به همین دلیل قرار دادن آفتابگیر موتور سایبان برقی در جای مناسب اهمیت زیادی دارد.

موتور سایبان برقی ممکن است در جعه های بخصوصی قرار داده شود تا در جدار داخلی این جعبه ها محافظت شود یا اینکه ممکن است برای آن آفتابگیر های کوچکی نصب شود.

اهمیت استفاده از آفتابگیر برای موتور های سایبان برقی

موتور های سایبان برقی قطعاتی الکتریکی هستند که در مقابل دمای بالا، تابش مستقیم و نفوذ آب آسیب پذیر هستند. این قطعات باید در برابر عوامل آسیب زایی که اشاره شد محافظت شوند تا خراب نشوند و بتوانند به کار خود ادامه دهند. سایبان های برقی عموما در محل هایی نصب می شوند که تابش آفتاب یا بارش برف و باران وجود دارد و به همین دلیل موتور های آن ها شدیدا در معرض این عوامل قرار می گیرند.

چنانچه موتور سایبان برقی حافظی نداشته باشد، خیلی زود در مقابل این عوامل آسیب می بیند و از کار باز می ایستد. تعمیرات این موتور ها نیز هم هزینه بالایی دارند و هم ممکن است هیچوقت موفق به بازیابی کامل فعالیت آن نشوند، به همین دلیل بهترین راه پیشگیری از آسیب دیدن این موتور ها با نصب محافظ هایی مانند آفتابگیر موتور سایبان برقی است.

جلوگیری از نفوذ آب باران به کمک آفتابگیر موتور سایبان برقی

تنها وظیفه آفتابگیر موتور سایبان برقی جلوگیری از تابش آفتاب نیست. این نوع آفتابگیر ها عملا یک حفاظ فیزیکی در برابر جریان آب و ذرات نیز هستند. در مناطقی که بارش برف یا باران وجود دارد، قطرات آب ممکن است به داخل موتور الکتریکی نفوذ کرده و موجب جرقه زدن و سوختن آن شوند.

موتور هایی که در اثر نفوذ آب می سوزند عموما شامل گارانتی نمی شوند و همچنین تعمیر آن ها غیر ممکن است. به همین دلیل باید بخش موتوری سایبان هایی که موتور ها آن ها بسوزد را به طور کامل تعویض کرد.

شما می توانید با نصب آفتابگیر یا حفاظ از این موتور ها در برابر نفوذ آب باران جلوگیری کنید. آفتابگیر موتور سایبان برقی جریان آب را به سمت دیگری هدایت می کند و از ورودی آن به موتور جلوگیری می کند. به این ترتیب شما می توانید با نصب آفتابگیر موتور سایبان برقی از سالم ماندن آن در مقابل نفوذ آب آسوده خاطر باشید.

جلوگیری از نفوذ آب باران به کمک آفتابگیر موتور سایبان برقی

لیست قیمت آفتابگیر موتور سایبان برقی را از کارشناسان نایس درخواست کنید!

آفتابگیر موتور سایبان برقی در اندازه ها و مدل های مختلفی ساخته می شوند تا با موتور دستگاه ها تناسب داشته باشند. قیمت آفتابگیر موتور سایبان برقی با توجه به اندازه و مدل آن متفاوت است. همچنین ممکن است به علت نوسانات، قیمت ها دستخوش تغییر شوند.

شما می توانید لیست قیمت آفتابگیر موتور سایبان برقی را از کارشناسان نایس درخواست کنید. به این ترتیب از قیمت روز مدل های مخلتف آفتابگیر موتور سایبان برقی مطلع خواهید شد.

کارشناسان نایس می توانند شما را در امر انتخاب، ثبت سفارش و خرید آفتابگیر موتور سایبان برقی نیز راهنمایی کنند. به کمک راهنمایی کارشناسان شرکت نایس می توانید آفتابگیر ایده آل موتور سایبان برقی خود را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری کنید و از طول عمر بالا و سلامت موتور دستگاه خود در دراز مدت آسوده خاطر باشید.

5/5 - (1 امتیاز)