سایبان برقی استاندارد

سایبان برقی استاندارد

در هنگام خرید تجهیزات یا لوازم مختلف به استاندارد بودن آن اهمیت می دهید؟ استاندارد بودن چهارچوب، قائده ای است که اگر رعایت شود تضمین کننده کیفیت ساخت محصولات است. بنابراین خرید سایبان برقی استاندارد می تواند نشان دهنده کیفیت ساخت آن و ضمانت جان و امنیت شما خریداران باشد.

محور سایبان برقی استاندارد

سایبان برقی مانند تجهیزات مختلف موجود در بازار، دارای ویژگی ها و استانداردهای خاصی است که بررسی و نظارت آن در چند بخش انجام می شود. اولین محور بررسی استاندارد سایبان در کارخانه و برای هر کدام از واحد ها انجام می شود.

پس از اطمینان از کیفیت سایبان ها در کارخانه، در سطح ملی و منطقه ای، سایبان برقی استاندارد مورد بررسی قرار می گیرد. اگر قرار باشد این کالا صادر شود، قبل از آن، مطابق با استانداردهای بین المللی بررسی می شود.

استانداردهای پارچه سایبان

پارچه اولین متریالی است که از سوی سازمان های ملی و بین المللی برای اطمینان از استاندارد بودن سایبان، بررسی می شود. پارچه های استاندارد باید بتوانند صد در صد اکریلیک را پوشش دهند. این پارچه ها که در برابر پوشش اکریلیک از امتیاز 100 برخوردار هستند، در برابر عوامل مختلفی نظیر باران، نور خورشید، طوفان و باد مقاوم بالایی دارند و واژگون نمی شوند.

پارچه سایبان برقی باید از ویژگی های مختلفی مانند ترمیم پذیری، امکان چاپ عکس و لوگو، شستشوی آسان، مقاومت بالا و آبگریزی برخوردار باشد.

خرید سایبان برقی استاندارد

خرید سایبان برقی استاندارد تنها زمانی امکان پذیر است که توسط شرکت های معتبری طراحی و تولید شود. آشنایی کامل تولید کنندگان سایبان برقی با قوانین و استانداردهای ساخت این محصول، کمک می کند تا بتوانند سایبانی مقاوم، در برابر عوامل جوی و صربه تولید کنند.

در مجموعه نایس سایبان همواره تلاش کرده ایم تا با خرید بهترین متریال روز دنیا و اجرای استاندارد در چهارچوب های تعیین شده سازمان های بین المللی، نسبت به ساخت جدیدترین و باکیفیت ترین انواع سایبان اقدام کنیم.

ما با استخدام سازندگان برتر و کارشناسان متخصص در زمینه ساخت سایبان برقی، سالیان زیادی است که توانسته ایم رضایت مشتریان را جلب کنیم.

ابعاد استاندارد سایبان برقی

اگرچه امکان اجرای سایبان برقی در اندازه های مختلف وجود دارد، اما تمام ابعاد دارای استاندارد خاصی هستند. ابعاد سایبان برقی استاندارد باعث می شود سایبان در برابر باد، طوفان یا ضربه شدید، مقاومت بالایی داشته باشد و با اندازه تعیین شده توسط مشتری، متفاوت است.

برای نمونه اگر فردی بخواهد در حیاط منزل خود از سایبان برقی دو طرفه استفاده کند، باید متراژ بال های دو طرف را بین 1 تا 3 متر انتخاب کند. ابعاد استاندارد می توانند باعث ایجاد سایه به اندازه 2 متر، 4 متر و 6 متر شوند‌.

استانداردهای اجرای هر نوع سایبان برقی

اجرای سایبان های مناسب پارکینگ، فروشگاه، استخر، بالکن و سایر محیط های نسبتاً کوچک، بین 2 تا 5 متر است. حداقل میزان باز شدن این سایبان ها 2 متر و حداکثر آن 5 متر است. سایبان زنجیری طبق استانداردهای تعیین شده باید زیر شش متر و با کمتر از 8 متر مکعب سیم بوکسل طراحی و تولید شود.

طراحان و تولید کنندگان سایبان برقی تلاش می کنند تا مطابق با اندازه های تعیین شده، بیشترین میزان سایه را متناسب با نیاز مشتریان تولید کنند. اما اگر اندازه سفارشی مشتری از ابعاد استاندارد بیشتر باشد، ایجاد سایه با اجرای چند سایبان با اندازه های استاندارد انجام می شود.

محور سایبان برقی استاندارد

نکات خرید سایبان برقی 

ویژگی بارز سایبان برقی استاندارد حفظ تعادل است و اینکه در صورت بارش باران یا وزش طوفان و باد دچار واژگونی نشود. سایبان زمانی تعادل خود را از دست می دهد که طبق ابعاد استاندارد باز و بسته نشوند.

برای مثال حداقل میزان باز شدن سایبان های استاندارد، 2 متر و حداکثر آن ۵ و نهایتا ۶ متر است. چنانچه ساخت سایبان برقی بدون توجه به این نکته انجام شود، ممکن است بعد از نصب به دلیل رعایت نکردن این استاندارد، تعادل خود را از دست بدهد و واژگون شود.

اجرای استاندارد سایبان

استاندارد بودن سایبان تنها محدود به مراحل ساخت آن و کیفیت متریال اولیه نمی شود. اجرای سایبان نیز نیازمند رعایت استانداردهایی است که اگر رعایت نشود ممکن است خطرات جبران ناپذیری داشته باشد.

باتوجه به موارد گفته شده، باید اجرای سایبان های برقی توسط افراد متخصص انجام شود. اجرای سایبان در مجموعه ما به دست نصاب های حرفه انجام می شود. این اقدام منجربه آن شده است که تمام مشتریان از اجرای سایبان ها رضایت کاملی داشته باشند.

5/5 - (1 امتیاز)