سایبان برقی تبلیغاتی

معرفی سایبان برقی تبلیغاتی

سایبان برقی تبلیغاتی به سایبان برقی هایی که در طرح ها و مدل های مختلف اجرا می شوند و امکان چاپ لوگو و عکس های متنوع روی پارچه آن برای تبلیغات یک کسب و کار وجود دارد، گفته می شود. چنانچه سایبان ها برخلاف سایبان های قدیمی با ریموت و از راه دور کنترل و تنظیم شوند، در دسته سایبان های برقی تبلیغاتی قرار می گیرند.

اجرای سایبان تبلیغاتی برای فروشگاه ها و مغازه ها در صنف های مختلف می تواند پاسخگوی نیاز آن ها برای دیده شدن باشد، زیرا در صورت نصب آن روی سر در فروشگاه، علاوه بر توجه عابران، به صورت ناخودآگاه نظر اغلب کسانی که با وسایل نقلیه رفت و آمد می کنند؛ به محل کسب موردنظر جلب می شود. این موضوع موجب می شود تا با گذشت زمان به مشتریان آن حوزه کاری اضافه شود.

انواع سایبان برقی تبلیغاتی

در گذشته اغلب سایبان های نصب شده روی سر در فروشگاه ها و مغازه ها ساده بودند و جذابیت چندانی در نمای ظاهری فروشگاه ایجاد نمی کردند. با این حال می توانستند گزینه مناسبی برای ایجاد سایه در جلوی مغازه و تبلیغات آن برای کوتاه مدت باشند. اما امروزه سایبان های تبلیغاتی علاوه بر کیفیت بالای ساخت، متنوع هستند و از ویژگی های ظاهری مدرن و زیبایی برخوردارند که می توانند نگاه هر بیننده ای را به خود جلب کنند. در ذیل به برخی از انواع سایبان تبلیغاتی پرداخته شده است:

سایبان مغازه و فروشگاه

سایبان های تبلیغاتی فروشگاهی در بالای درب فروشگاه نصب می شوند و علاوه بر ایجاد سایه برای قسمت بیرونی، در صورت چاپ تبلیغات، می توانند به جلوه بیشتر فروشگاه در کنار سایر فروشگاه های هم صنف کمک کنند.

سایبان خودرو و پارکینگ

امروزه مدل های مختلفی از سایبان های برقی به دلیل قابلیت باز و بسته شدن و جابه جایی، در محیط های عمومی مختلف مانند پارکینگ ها قابل نصب هستند. اجرای سایبان برقی تبلیغاتی در پارکینگ علاوه بر ایجاد سایه برای خودرو و محافظت از آن در برابر آفتاب خوردگی، می تواند به دیده شدن بهتر پارکینگ های عمومی و رونق کار آن کمک کند.

سایبان چتری

بسیاری از کسب و کارها مانند کافه های ساحلی، کافی شاپ ها و رستوران های سر باز می توانند با اجرای سایبان چتری لوکس و زیبا، علاوه بر ایجاد یک فضای دنج و صمیمی، به بازاریابی کار خود بپردازند. چنانچه تبلیغات روی سایبان های چتری رستوران یا فروشگاه به درستی انجام شود، می تواند به صورت همیشگی در ذهن مشتری ماندگار شود و به زیباتر دیده شدن این فضا کمک کند.

مزایای نصب سایبان تبلیغاتی

سایبان برقی تبلیغاتی علاوه بر ایجاد سایه در مقابل درب مغازه، فروشگاه یا رستوران ها، با مزیت های دیگری همراه است:

1. صاحبان کسب و کار تنها با پرداخت یکبار هزینه برای اجرای سایبان، می توانند به صورت دائمی از تبلیغات چاپ شده روی پارچه آن برای بازاریابی حوزه کاری خود استفاده کنند.

2. با نصب سایبان های برقی، صاحبان فروشگاه ها و رستوران ها، می توانند از راه دور به کنترل سایبان بپردازند و تنها با یک ریموت کوچک آن را باز و بسته یا تنظیم کنند.

3. این سایبان ها به اندازه دلخواه مصرف کننده باز یا بسته می شوند. بنابراین هر فردی می تواند با توجه به میزان تابش آفتاب یا بارش باران، زاویه مناسبی را برای باز شدن سایبان انتخاب کند.

معرفی سایبان برقی تبلیغاتی

انواع سایبان برقی مناسب تبلیغات و بازاریابی

سایبان های تبلیغاتی یا بازاریابی که در بالای درب فروشگاه، پارکینگ و بالای میزهای رستورانی نصب می شوند، انواع مختلفی دارند. صاحبان کسب و کار متناسب با نیاز و بودجه مورد نظرشان می توانند از سایبان های زیر برای ایجاد سایه و برندینگ خود استفاده کنند.

سایبان های کالسکه ای: سایبان های کالسکه ای برای ایجاد سایه در ورودی فروشگاه ها، نمایشگاه ها و انواع مغازه مناسب هستند. این نوع سایبان ها در مدل های مختلف با استفاده از پارچه های پی وی سی ساخته می شوند و امکان چاپ لوگو یا اجرای تبلیغات در قسمت جلویی آن ها وجود دارد.

سایبان های برقی رولی: سایبان برقی تبلیغاتی مدل رولی برای ایجاد سایه در مقابل پنجره های یک شرکت تجاری یا فروشگاه های چند طبقه مناسب است. این نوع سایبان ها بعد از باز شدن، به سمت پایین پهن می شوند و صاحبان شرکت های تجاری می توانند در همین قسمت، لوگو یا شعار مناسب برند خود را چاپ کنند.

سایبان های برقی بازویی: سایبان برقی بازویی یک انتخاب عالی برای صاحبان کسب و کار علاقمند به سبک مینیمال یا ساده است. این سایبان ها به وسیله یک اهرم به تکیه گاهی مانند دیوار نصب می شوند و در صورت باز شدن، سایه ای بیشتر از سه متر مقابل فروشگاه ایجاد می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)