انواع سایبان برقی تاشو سایبان نایس

سایبان برقی تاشو

استفاده از سایبان برقی تاشو برای مصرف کنندگان این امکان را فراهم می آورد که از خودروها و وسایل خود در برابر آفتاب، ریزش باران و برف به خوبی محافظت کنند. سایبان های تاشو را می توان از راه دور و به وسیله ریموت کنترل کرد. از این نوع سایبان ها می توانید در مکان های مختلفی همچون بالکن ها، هتل ها، کنار استخر، محوطه باز رستوران ها، حیاط منزل و … استفاده کنید. استفاده از این نوع سایبان برقی مزایای بسیار زیادی را به دنبال دارد.

سایبان تاشو را می توان به صورت نیمه باز نگه دارید و در قسمتی از فضا، سایه و در بخش دیگری آفتاب داشته باشید. همچنین می توان سایبان را به طور کامل بست و یک فضای بسته و عایق ایجاد کرد. قابلیت فرمان توسط ریموت کنترل یکی از مزایای مهم این نوع سایبان برقی به شمار می آید. از دیگر قابلیت های این نوع سایبان می توان به تنظیم زاویه بازشوی سایبان از حالت کاملا افقی تا زاویه دلخواه اشاره کرد. مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی از دیگر مزیت های سایبان برقی تاشو به شمار می آید.

کاربرد سایبان برقی تاشو

بالا بودن هزینه اجرای پارکینگ یا سقف در محیط های مختلف مانند استخر یا حیاط، باعث شده است تا امروزه بسیاری از افراد به اجرای سایبان برقی تاشو مایل باشند. با نصب این نوع سایبان، خریدار می تواند بدون پرداخت هزینه های هنگفت برای اجرای سقف یا سایبان های قدیمی، فضای مناسبی به دور از نور خورشید یا بارش باران را به ارمغان بیاورد. این ویژگی ها موجب شده است تا سایبان تاشو کاربردهای متنوعی داشته باشد که در ادامه به آن اشاره شده است:

ایجاد سایه در چهار فصل در استخر با سایبان برقی تاشو

امروزه اغلب افرادی که در حال ساخت خانه های ویلایی و بزرگ هستند، تمایل دارند تا در حیاط منزل خود یک استخر شخصی بنا کنند. استخر در حیاط منزل علاوه بر بهداشت بیشتر، شرایط شنا کردن در هر زمانی از شبانه روز را فراهم می کند. مالکان می توانند با ایجاد یک سایبان تاشو، به صورت چهار فصل از استخر استفاده کنند.

سایبان های تاشو می توانند در فصل تابستان از برخورد شدید نور به پوست بدن محافظت کنند. علاوه بر این، استفاده از سایبان برقی تاشو در فصل زمستان نیز می تواند مانع از ریزش باران، برف، یخ زدن آب استخر، کثیف شدن آن و ایجاد جلبک در سطح آب شود. بنابراین می توان از این سایبان برای ایجاد سایه در استخرهای داخل حیاط یا حتی استخرهای بزرگ عمومی استفاده کرد. همچنین با انتخاب سایبان تاشو  می توانید به راحتی استخر خود را از دید همسایگان و ساختمان های مجاور در امان نگه دارید.

ایجاد سایه در حیاط و پارکینگ

صاحبان خانه های ویلایی می توانند با خرید سایبان برقی برای ایجاد سایه در بخشی از حیاط منزل خود به صورت موقت اقدام کنند. اگرچه نور آفتاب برای بدن مناسب است، اما برخورد مداوم آن به چشم و پوست می تواند موجب بروز بیماری های مختلفی شود. سایبان های برقی در هر نقطه ای از حیاط قابل نصب هستند و در صورت اجرا می توانند فضایی به دور از نور مستقیم برای استراحت ایجاد کنند. سایبان های برقی در کنار جلوگیری از برخورد نور آفتاب و بارش باران، می توانند فضای امن و بدون نقطه دیدی برای اعضای خانواده ایجاد کنند تا با آسایش و راحتی بیشتری در حیاط منزل به استراحت و تفریح بپردازند.

اجرای رستوران سرپوشیده یا سر باز

محدودیتی در متراژ سایبان های برقی مدل تاشو وجود ندارد. بنابراین علاوه بر اجرای این نوع سایبان در حیاط، بالکن یا پارکینگ، می توان از آن برای راه اندازی رستوران سرپوشیده و سرباز استفاده کرد. بیشتر افراد مایل هستند در فضای باز یا طبیعت، غذایشان را میل کنند اما تنها تعداد معدودی از رستوران ها سر باز هستند. چرا که در بسیاری از روزهای سرد سال امکان غذا خوردن در چنین رستوران هایی وجود ندارد.

صاحبان رستوران ها می توانند با خرید و نصب سایبان برقی تاشو، نسبت به ساخت رستوران سر باز و سر پوشیده اقدام کنند. سایبان های تاشو در صورت صلاحدید مصرف کننده طی زمان کوتاهی باز یا بسته می شوند و محدودیتی در فضای رستوران ایجاد نمی کنند.

کاربرد سایبان برقی تاشو

کنترل سایبان تاشو به کمک ریموت

سایبان برقی متشکل از پارچه و سازه است. موتور برقی و ریموت کنترل یکی از اجزای اصلی این سایبان به شمار می آید. وظیفه موتور در سایبان، کنترل و هدایت سایبان به بهترین شکل است. مصرف کنندگان می توانند به راحتی و از راه دور به وسیله ریموت، سایبان را کنترل کنند. با نصب سایبان برقی تاشو به راحتی و تنها با زدن یک دکمه، می توانید آفتاب را از منازل و خودروهای خود دور کنید.

طراحی و ساخت انواع سایبان تاشو برای خودرو و حیاط

اگر به دنبال سایبان برقی برای خودرو و حیاط خود هستید، این کار را به ما بسپارید. با انتخاب ما به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد. زیرا گروه مجرب و ماهر ما تمامی سایبان های برقی را با مهارت و دقت خاصی طراحی می کند. شما می توانید از بین طرح های مختلف یک مدل را متناسب با سلیقه و فضای خود انتخاب کنید. نصب این سایبان ها به تخصص نیروهای کارآمد نیاز دارد لذا متخصصان ما در نصب این سایبان ها شما را تنها نمی گذارند. ما با بهره گیری از جدید ترین فناوری روز دنیا و با کادری مجرب توانسته ایم برترین خدمات در رابطه با انواع سایبان برقی تاشو به مشتریان خود ارائه کنیم.

 نصب سایبان تاشو مسافرتی بر روی خودروها

کادر مجرب ما سایبان تاشو مسافرتی را بر روی انواع خودروهای شما با دقت خاصی نصب می کنند. این نوع سایبان در کمپینگ و سفرها به شما کمک می کند تا در روز آفتابی و گرم از سایه نهایت لذت را ببرید. لازم به ذکر است که سایبان برقی تاشو مسافرتی در دو نوع دستی و برقی به مشتریان ارائه می شود. شما می توانید یکی از این مدل ها مطابق با خواست و سلیقه خود برای ماشینتان انتخاب کنید.

مزایای نصب سایبان برقی تاشو

مزایای نصب سایبان تاشو

سایبان های برقی مدل تاشو برخلاف سایبان های قدیمی به دلیل قابلیت جمع شدن، در محیط های کوچک و بزرگ قابل اجرا هستند. علاوه بر این مزیت، نصب سایبان های برقی مدل تاشو با فوایدی همراه است که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

  • سایبان های برقی به واسطه ریموت یا کنترل باز و بسته می شوند و نیاز به جمع کردن آن ها به صورت دستی نیست.
  • امکان باز یا بستن سایبان های تاشو با توجه به سایز دلخواه مصرف کننده وجود دارد. در واقع خریداران این محصول می توانند سایبان برقی را به اندازه دلخواه خود باز کنند یا ببندند.
  • نصب سایبان های تاشو با سرعت بالایی انجام می شود و خریدار بدون پرداخت هزینه هنگفت برای اجرای سقف، می تواند یک سایه موقتی و مدرن در فضای منزل خود ایجاد کند.
  • سایبان برقی تاشو به دلیل داشتن قابلیت جمع شدن، در محیط های کوچک یا بزرگ قابل استفاده است و فضای کمی را اشغال می کنند.

اجرای سایبان برقی مدل تاشو

نصب سایبان برقی مدل تاشو به سادگی نصب سایبان های قدیمی نیست. این نوع سایبان از اجزای مختلفی مانند بازوها، مفصل، موتور، اسکلت، پایه و همچنین پارچه مخصوص تشکیل می شود. تمام این اجزا باید با دقت بالایی به یکدیگر متصل و به دیوار یا هر تکیه گاه محکمی نصب شوند.

نصب سایبان برقی باید به افراد متخصص در این زمینه سپرده شود تا در صورت استفاده، اختلالی در عملکرد آن و امنیت افراد وارد نشود. ما همواره از نصاب های با تجربه و متخصص در این زمینه برای اجرای سایبان های برقی مدل تاشو استفاده می کنیم تا مشتریان گرامی بتوانند بدون نگرانی از این محصول برای ایجاد سایه در هر بخشی از محیط خود استفاده کنند.

5/5 - (1 امتیاز)