تعمیر موتور توبولار توسط مختصصان نایس

تعمیر موتور توبولار

موتورهای توبولار نیاز به نگهداری و سرویس دوره ای دارند. اما تعمیر موتور توبولار به دانش و تخصص لازم در این زمینه نیاز دارد. زیرا موتور سایبان برقی یکی از اجزای اصلی و مهم آن به شمار می آید. در صورتی که موتور توبولار شما دچار خرابی شد، متخصصان و کارشناسان ما در اسرع وقت موتور سایبان شما را بررسی و مشکل آن را بر طرف می کنند. با انتخاب مجموعه نایس سایبان، می توانید از مزایای گارانتی محصول به بهترین شکل بهره مند شوید.

ارائه انواع تعمیر تخصصی موتور توبولار

ما علاوه بر اینکه محصولات با کیفیت و اورجینال به مشتریان خود ارائه می دهیم، خدمات دیگری همچون اجرا، نصب و تعمیرات را به بهترین شکل انجام خواهیم داد. کارشناسان مجرب و کارآزموده ما با دانش و تخصص خود مشکلات موتور توبولار را شناسایی و نسبت به رفع و تعمیر آن اقدام می کنند.

تعمیر موتور توبولار به صورت تخصصی و حرفه ای را از ما بخواهید.

خدماتی که ما ارائه می دهیم، عبارتند از؛ رگلاژ، تنظیم میکرو سوئیچ موتور، خدمات صداگیری، تعویض کد ریموت، تعویض موتور توبلار، تنظیم برد نصب و… است.

نکاتی که در تعمیر موتور توبولار باید رعایت کرد

نکات مهم تعمیر موتور توبولار

بهتر است بدانید بررسی دوره ای موتور توبولار در عملکرد و کارایی آن تاثیر بسیار زیادی دارد. برای این کار لازم است هر سه ماه یک بار وضعیت تیغه و ریل ها که تیغه در دو طرف آن فرو رفته را با دقت و توجه خاصی بررسی کنید. در این بازدید سه ماه در صورتی که تیغه در طول ریل به جایی گیر کرد، آن را برطرف کنید تا به موتور فشار نیاید. همچنین از دیگر نکاتی که در این بازدید سه ماه باید مورد توجه قرار گیرد، مطمئن شدن از تراز بودن موتور است. در این بازدید در صورتی که موتور تراز نباشد، باید آن را تراز و با استفاده از یک پیچ جدید به خوبی آن را سفت کنید.

در تعمیر موتور توبولار سعی کنید قطعه معیوب را با دقت شناسایی و آن را تعویض و یا تعمیر کنید. چنانچه موتور توبولار دچار اختلال شد، به هیچ وجه میکروسوئیچ را بالا یا پایین نکنید. در صورت بروز این مشکل، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا سایبان با مشکل بزرگ تری مواجه نشود.

ابزار آلات حرفه ای تعمیر موتور توبولار

هر چند که موتور های توبولار نایس سایبان، از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند، اما در صورتی که بعد از گذشت مدت زمانی به تعمیر نیاز پیدا کرد، نگران نباشید. زیرا نیروهای متخصص ما مشکل موتور توبولار شما را به خوبی رفع می کنند. ما در مجموعه نایس سایبان، برای تعمیر موتور توبولار از ابزار آلات حرفه ای استفاده می کنیم. علاوه بر آن، دانش و تخصص متخصصان ما این اطمینان را به شما می دهد که تعمیر این قسمت از سایبان به بهترین شکل صورت پذیرد. حتی اگر نیاز به تعویض موتور توبولار باشد، ما آن را با یک مدل اصل و اورجینال تعویض خواهیم کرد.

شرکت نایس بهترین نمایندگی موتور سایبان برقی در ایران می باشد.

ابزار لازم جهت تعمیر موتور توبولار

هزینه تعمیرات موتور توبولار

هزینه تعمیر موتور توبولار به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. میزان آسیبی که به موتور توبولار وارد شده است، یکی از این فاکتورها است. در واقع هزینه تعمیرات موتور توبولار با توجه به میزان آسیب دیدگی و نیاز به تعویض و تعمیر قطعات، محاسبه می شود. ما تمامی خدمات مربوط به تعمیر موتور توبولار را با بالاترین کیفیت و هزینه مناسب برای شما انجام خواهیم داد. در صورتی که سایبان شما به تعمیر نیاز پیدا کرد، می توانید از گارانتی خدمات ما بهره مند شوید. به صرفه بودن هزینه تعمیرات از ویژگی های بارز مجموعه ماست.

5/5 - (1 امتیاز)