اجرای سایبان دستی توسط نایس سایبان

همانطور که در بالا اشاره کردیم اجرای سایبان دستی باید به صورت اصولی انجام شود. پرسنل نایس سایبان با مراجعه به محل، قبل از اجرای سایبان دستی پارامترهایی از قبیل جهت وزش باد، میزان وزش باد، زاویه تابش خورشید و … را اندازه گیری می کنند. متخصصان نایس سایبان ابتدا از پایه شروع به مونتاژ سایبان می کنند. سپس وزنه پایینی را در محل مورد نظر قرار می دهند و پایه های سایبان را نصب می کنند. پس از نصب پایه ها قسمت چتری سایبان را بر روی پایه ها قرار می دهند. سپس کابل مربوط به اتصال چتر سایبان را از محل مورد نظر عبور می دهند. کابل از یک طرف به چتر و از طرف دیگر به بدنه اصلی و درون بدنه چتر متصل است. در نهایت کابل درون اهرم دستی قرار می گیرد. با استفاده از اهرم می توان چتر سایبان را بالا و پایین کرد. در آخر چتر سایبان از طریق دسته و کابل بالا کشیده و همانند پیچ در محل مونتاژ می شود. پس از این کار وزنه های پایه بر روی آن قرار می گیرند. نصب سایبان دستی راحت و آسان است. شما جهت آسودگی خاطر بیشتر خود می توانید نصب سایبان دستی را به دست فرد متخصص بسپارید.

اجرای سایبان دستی توسط نایس سایبان

قیمت اجرای سایبان بازویی دستی کمی متفاوت است!

مفاصل بکار رفته در سایبان بازویی در جنس های مختلف از قبیل پلاستیکی و فلزی موجود هستند. استفاده از مفاصل پلاستیکی سبب کاهش طول عمر سایبان دستی خواهد شد. در صورتی که موقع اجرای سایبان بازویی دستی بازوها توسط یراق و مفصل مستحکم به تیر جلویی وصل شوند قیمت آن گران تر می شود. جهت افزایش زیبایی ظاهری سایبان دستی از درپوش انتهایی برای تیرها و لبه های سازه استفاده می کنند.

معمولا سایبان های دستی دارای یک پیچ جهت تنظیم شیب سایبان هستند. با استفاده از این پیچ می توان سایبان را بین 0 تا 45 درجه تنظیم کرد.

در صورتی که از پارچه اضافه به دور محور اصلی استفاده شود، قیمت اجرای سایبان دستی افزایش پیدا خواهد کرد. این امر سبب می شود موقع باز بودن سایبان دستی محور فلزی از دید عموم مخفی بماند. استفاده از پارچه اضافه سبب افزایش زیبایی سایبان می شود.

قیمت اجرای سایبان بازویی دستی کمی متفاوت است!

ارائه ی تمامی خدمات نصب و فروش قطعات سایبان های دستی

شرکت نایس سایبان با ارائه خدمات نصب اصولی سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد. این شرکت با دارا بودن نیروهای متخصص اجرای سایبان دستی را به صورت اصولی انجام می دهد. اجرای اصولی توسط افراد متخصص شرکت نایس سایبان کارایی سایبان دستی را افزایش می دهد. این شرکت با فروش قطعات سایبان های دستی توانسته است نیاز مشتریان خود را برطرف کند. شرکت نایس سایبان با ارائه خدمات پس از فروش توانسته است در بین مشتریان به محبوبیت ویژه ای دست پیدا کند.
شرکت نایس سایبان قطعات با کیفیت و مقاوم در برابر خوردگی و ساییدگی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. وزن این قطعات بسیار سبک است. همچنین تمامی قطعات ارائه شده توسط این شرکت ضد زنگ می باشند. استفاده از این قطعات با کیفیت امکان استفاده از سایبان های دستی را در شرایط مختلف آب و هوایی فراهم کرده است. شرکت نایس سایبان در تولید تمامی قطعات سایبان دستی دارای شهرت و نامی آشنا است. با انتخاب این شرکت می توانید از سایبان های با کیفیت و سالم در مدت زمان طولانی استفاده کنید.

ارائه ی تمامی خدمات نصب و فروش قطعات سایبان های دستی

سایبان های دستی بدون موتور کار می کنند!

نحوه بالا و پایین رفتن سایبان های دستی با سایبان های برقی متفاوت است. در طراحی و اجرای سایبان دستی از یک میل لنگ بر روی پیچ استفاده می کنند. برای بالا و پایین کردن سایبان دستی باید میل لنگ در جای خود قرار بگیرد.

قیمت این نوع سایبان ها نسبت به سایبان های برقی ارزان تر است. از اینرو استفاده از سایبان دستی برای کاربران مقرون به صرفه تر خواهد بود. برای اجرای سایبان دستی نیازی به سیم کشی در محل ندارید، زیرا این نوع سایبان ها دارای تعدادی میله پشتیبانی عمودی در قسمت پشتی هستند.

سایبان های دستی توسط بازوهای متحرک باز و بسته می شوند!

بازو مهم ترین قسمت سایبان های دستی است. طول بازو سایبان های دستی با توجه به عرض سایبان و نیاز مشتری متفاوت خواهد بود. ضخامت بازوها بسیار مناسب است. از اینرو مقاومت سایبان های دستی در برابر عوامل جوی بالا خواهد بود. تمام مفاصل سایبان دستی از جنس فلز هستند. طول عمر و دوام این نوع سایبان ها طولانی تر خواهد بود.

ماندگاری و مقاومت بالا در برابر باد و باران های شدید

امروزه استفاده از سایبان دستی ثابت و متحرک بسیار رایج شده است. استفاده از این نوع سایبان ها سبب بهبود زیبایی فضا خواهد شد. از طرفی استفاده از سایبان جزء وسایل ضروری برای بسیاری از خانه ها است. سایبان ها کاربردهای متنوعی دارند. با ایجاد سایبان می توانید از تابش مستقیم نور خورشید و ورود آب باران و برف به فضای داخل جلوگیری کنید. کشور ما ایران دارای آب و هوای بسیار متنوعی می باشد، از اینرو افراد برای گذراندن وقت خود در فضای باز از سایبان استفاده می کنند. استفاده از سایبان سبب می شود شما در هر زمانی از روز و در هر فصلی از سال از آب و هوای بیرون لذت ببرید. همچنین سایبان مانع از آسیب رسیدن به خودروی شما در فصل تابستان و زمستان می شود.

5/5 - (1 امتیاز)