سایبان برقی تراس نایس

دلایل استفاده از سایبان برقی تراس در منازل مسکونی

همه ی ما فضاهایی مثل تراس و ایوان خانه هایمان را، بخصوص در فصل های و بهار و تابستان دوست داریم چراکه اغلب برای گذراندن اوقات فراغتمان می توانیم از آن استفاده کنیم. اما با گذر از فصلی به فصلی دیگر، تغییرات آب و هوا، باد و باران و یا حتی آفتاب شدید، ما را مجبور به پناه گرفتن در فضای بسته خانه هایمان می کند. راه حل این مشکل استفاده از سایبان برقی تراس است. البته سایبان ها در دو نوع دستی و برقی دسته بندی می شوند ولی به تجربه ثابت شده استفاده از سایبان برقی به دلایل زیادی که در ادامه به آن می پردازیم، نسبت به سایبان های دستی، برتری بیشتری دارد.

طراحی سایبان برقی تراس

طراحی و ساخت سایبان برقی تراس توسط افراد مجرب و متخصص نایس سایبان انجام می شود. شرکت نایس، سایبان های برقی را از با کیفیت ترین و مقاوم ترین متریال می سازد. این شرکت سال ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان های برقی دارد. محصولات شرکت نایس سایبان خاصیت ضد آب و ضد پوسیدگی است. همچنین سایبان های برقی شرکت نایس سایبان دارای تجهیزات مدرن و سنسورهای هوشمند هستند. این سایبان ها به گونه ای طراحی می شوند که می توان آن ها را متناسب با زاویه تابش خورشید تغییر داد. شرکت نایس سایبان قادر است طراحی و نصب سایبان برقی مورد نظر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهد. سایبان برقی تراس با توجه به نیاز و خواسته مشتریان و میزان بودجه آن ها طراحی می شود. طراحی سایبان برقی بالکن یا تراس به گونه ای است که علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری محیط، از فضا در برابر تابش مستقیم نور خورشید، ورود آب باران و برف به داخل و گرما محافظت می کند. شرکت سایبان نایس می تواند در زمان کوتاه سایبان برقی را به صورت اصولی برای شما نصب کند. نصب اصولی سایبان برقی در کارایی آن بسیار موثر است. توصیه می کنیم نصب سایبان برقی را به دست افراد متخصص ما بسپارید.

چه نکاتی را قبل از خرید سایبان برقی باید رعایت کرد؟

یکی از نکات مهم قبل از خرید سایبان برقی تراس طرح آن است. ابعاد سایبان باید به گونه ای باشد که با اندازه تراس شما همخوانی داشته باشد. برخی از سایبان های برقی به صورت چتری و برخی به شکل کالسکه ای هستند. شما باید طرح های مختلف سایبان را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس بر اساس نیاز خود اقدام به خرید کنید. از دیگر نکات مهم خرید سایبان برقی انتخاب پارچه سایبان است. باید پارچه سایبان برقی را متناسب با آب و هوای منطقه انتخاب شود. پارچه های متناسب با آب و هوای گرم مانع از عبور اشعه uv خورشید می شوند. همچنین، این نوع پارچه ها در برابر نور آفتاب دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نمی شوند. درمقابل استفاده از پارچه های ضد آب مناسب شمال کشور است. این نوع پارچه ها در برابر رطوبت هوا دچار پوسیدگی نمی شوند. یکی دیگر از نکات مهم خرید سایبان های برقی شرکت فروشنده است. شما باید شرکتی را انتخاب کنید که خدمات پس از فروش و گارانتی داشته باشد. خدمات پس از فروش برای افرادی که سایبان را برای رستوران و کافی شاپ می خواهند بسیار اهمیت دارد، زیرا در صورت نقل مکان نیاز به نصب مجدد سایبان است.

تفاوت آفتابگیر تراس با سایبان برقی

تفاوت بارز آفتابگیر تراس با سایبان برقی تراس این است که آفتابگیر، موتور الکتریکی ندارد. افراد باید آفتابگیر تراس را به صورت دستی تنظیم کنند، اما سایبان های برقی دارای ریموت هستند و باز و بسته شدن آن ها بسیار راحت و آسان است. شما در زمان کوتاهی می توان سایبان برقی را متناسب با زاویه تابش خورشید تنظیم کرد.

تفاوت آفتابگیر تراس و سایبان برقی تراس_نایس سایبان

مدل های جدید سایبان برای بالکن

امروزه مدل های جدیدی از سایبان برقی تراس تولید و روانه بازار شده است. یک مدل سایبان به صورت پرگولای خاص است. این نوع سایبان از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است. استفاده پرگولا در کنار گیاهان سبب ایجاد فضای ساحلی و شاعرانه خواهد شد. همچنین، استفاده از این داربست چوبی سایه روشنی برای فضا ایجاد خواهد کرد. نوع دیگری از سایبان های پارچه ای به نام بادبان، مناسب بالکن و حیاط های کوچک است. نصب این نوع سایبان ها بسیار راحت و آسان می باشد. این نوع از سایبان ها در صورتی که در ارتفاع مناسب نصب شوند کاملا ایده آل خواهند بود. نوع جدیدتری از سایبان، سایبان پرده ای لوکس است که برای حیاط های بزرگ استفاده می شود. همچنین شما می توانید برای بالکن های کوچک منازل مسکونی خود از سایبان هایی به نام سایبان های تاشو استفاده کنید. این نوع سایبان در قسمت بالایی تراس نصب می شود و قابلیت جمع شدن دارد.

مزایای استفاده از سایبان برقی تراس_نایس سایبان

مزایای استفاده از سایبان برقی تراس و بالکن

یکی از مزایای استفاده از سایبان برقی جلوگیری از تابش مستقیم نورخورشید به داخل تراس و بالکن است. شما می توانید با نصب سایبان برقی تراس گل و گیاهان خود را داخل بالکن پرورش دهید. همچنین، قرار دادن پرنده در این فضا مانع از بیمار شدن آن در برابر نور مستقیم آفتاب خواهد شد. نصب سایبان برقی با جلوگیری از گرم شدن فضای داخل خانه مانع از اتلاف انرژی در گرما و سرما می شود. از دیگر مزیت های اجرای سایبان برقی این است که در هر ساعتی از روز و هر فصلی از سال می توانید از هوای بیرون نهایت لذت را ببرید. در این صورت عوامل طبیعی هیچ گونه مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهند کرد.

مشخصات فنی سایبان برقی تراس_نایس سایبان

مشخصات فنی سایبان برقی تراس

سایبان برقی تراس در مدل های متنوعی وجود دارد. از مشخصات فنی سایبان برقی می توان به پروفیل اصلی جهت ایجاد سایه، موتور الکتریکی، پایه های فلزی و سایر لوازم جانبی اشاره کرد. ساختار سایبان برقی به گونه ای است که فضای زیادی را اشغال نمی کند. این نوع سایبان ها به هنگام بسته شدن همانند پرده کرکره جمع می شوند. موتور سایبان را به حرکت در می آورد. همچنین دو بازوی متحرک به باز و بسته کردن سایبان توسط موتور الکتریکی کمک می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)