سرویس موتور سایبان برقی نایس

انجام سرویس موتور سایبان برقی توسط نایس سایبان

گروه معتبر و نام آشنای ما علاوه بر اینکه انواع موتورهای سایبان برقی را با بهترین و بالاترین کیفیت تولید و عرضه می کند، خدمات دیگری را نیز به مشتریان خود ارائه می کند. بهتر است بدانید این خدمات شامل نصب و اجرای سایبان های برقی و نوسازی و تعمیرات آن ها به بهترین شکل است. متخصصان و کارشناسان ماهر و مجرب ما سرویس موتور سایبان برقی را به صورت دوره ای برای مشتریان خود انجام می دهند. همانطور که می دانید موتور سایبان بعد از مدتی کار کردن ممکن است دچار فرسودگی و خرابی شود و به تعمیر و یا تعویض نیاز پیدا کند. در این مورد جای هیچ گونه نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت.

در واقع کارشناسان و متخصصان ما با تکیه بر دانش به روز و تخصص خود موتور سایبان برقی را با دقت و توجه خاصی مورد بررسی قرار می دهند. در طی این بررسی ها مشکلات موتور سایبان برقی بررسی و در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض می شوند. انجام این سرویس های دوره ای توسط کارشناسان و متخصصان ما علاوه بر اینکه از صرف هزینه های اضافی جلوگیری به عمل می آورد به نوعی باعث افزایش طول عمر سایبان های برقی خواهد شد. در حالت کلی با انتخاب نمایندگی های معتبری همچون ما می توانید علاوه بر اینکه محصولات با کیفیت و اصل را خریداری کنید از سرویس های دوره ای موتور سایبان برقی توسط کارشناسان و متخصصان بهره مند شوید.

گارانتی و انجام سرویس ها در چه زمانی انجام شود بهتر است؟

یکی از خدماتی که ما به مشتریان خود ارائه می کنیم، گارانتی و انجام سرویس موتور سایبان برقی است. کارشناسان و متخصصان ماهر و مجرب ما این خدمات ویژه را به بهترین شکل به مشتریان خود عرضه می کنند. لازم به ذکر است که خدمات پس از فروش و مدت گارانتی برای هر کدام از محصولات عرضه شده توسط گروه و نمایندگی ما متفاوت است. مشتریان عزیز باید مطابق با شرایط مندرج در کارت گارانتی نسبت به دریافت خدمات پس از فروش و ارائه کالا از گروه ما اقدام کنند.

از آنجا که موتور یک جز اصلی و اساسی سایبان محسوب می شود، بنابراین داشتن گارانتی آن یکی از نیازهای ضروری و اساسی برای مشتریان به شمار می آید. با خرید از ما می توانید از اصل و کیفیت بالای موتورهای سایبان های برقی آسوده خیال باشید. همچنین در موقع خرابی جای هیچ گونه نگرانی برای شما عزیزان وجود نخواهد داشت، چرا که این قطعه از سایبان گارانتی دار بوده و در موقع خرابی به راحتی می توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی آن استفاده کنید.

گارانتی موتور سایبان برقی

چه مواردی ممکن است موتور سایبان برقی را از گارانتی خارج کند!

بهتر است بدانید گارانتی و سرویس موتور سایبان برقی دارای تاریخ و زمان مشخصی است چنانچه این تاریخ گذشته باشد نمی توان از خدمات گارانتی آن استفاده کرد. همچنین ضربه به موتور سایبان برقی و آب خوردگی آن نیز شامل گارانتی نخواهد شد. در صورتی که موتور سایبان به این دلایل خراب شود خدمات گارانتی شامل آن نخواهد شد. از دیگر مواردی که شامل گارانتی نمی باشند می توان به ریموت ها و مدار فرمان اشاره کرد. در صورتی که موتور سایبان برقی بدون فشار بیش از حد و نوسان برق دچار سوختگی شود شامل گارانتی خواهد بود و شرکت موظف است آن را تعویض کند.

سرویس موتور توبولار

سرویس های دوره ای موتور توبولار و موتور ساید تخصصی است!

یکی از خدماتی که کارشناسان و متخصصان ما به مشتریان خود ارائه می کنند، تعمیر و سرویس های دوره ای انواع موتور سایبان برقی است. بهتر است بدانید در ساختار سایبان های برقی امروزه از دو نوع موتور توبولار و ساید استفاده شده است. تعمیر این نوع موتورها کار هر کسی نیست و به دانش و تخصص در این زمینه نیاز دارد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه و دقت لازم داشته باشید نگهداری از این نوع موتورها است. با انجام سرویس موتور سایبان برقی به صورت دوره ای به راحتی می توانید از خراب شدن آن ها جلوگیری کنید و با این کار هزینه ها را به طور قابل توجهی کاهش دهید. در واقع کارشناسان ما با تکیه بر دانش و تخصص خود موتورهای سایبان برقی را به صورت دوره ای مورد بررسی قرار می دهند و در صورت نیاز آن ها را تعمیر می کنند.

در صورتی که سرویس های دوره ای را برای سایبان های خود انجام ندهید و یا تعمیر آن ها را به دست افراد غیر حرفه ایی بسپارید، ممکن است محتمل هزینه های بسیار زیادی شوید که این کار از نظر اقتصادی به صرفه نیست. در واقع با سرویس های به موقع موتورهای ساید و توبولار توسط متخصصان و کارشناسان مجرب می توانید طول عمر آن ها را به طور قابل توجهی افزایش دهید. لازم به ذکر است که موتور الکتریکی دارای یک سیستم خودکار خاموش کننده است این سیستم به طور قابل توجهی از موتور در برابر گرمای زیاد محافظت می کند. در صورتی که سایبان را به طور متوالی روشن کنید موتور این عمل متوقف می کند. در این حالت اگر موتور به درستی عمل نکند، بهتر است با کارشناسان و متخصصان نایس سایبان تماس برقرار کنید تا آن ها این مشکل را به بهترین شکل برطرف کنند.

امتیاز شما به این مقاله