موتور کرکره برقی تیونی نایس

فروش موتور کرکره برقی تیونی در نایس سایبان

در صورتی که به دنبال خرید موتور کرکره برقی تیونی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب هستید، بهتر است گروه نام آشنا و با سابقه ما را انتخاب کنید. با انتخاب ما به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد. چرا که هدف اصلی ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز به بهترین شکل است. شعار اصلی ما تامین موتورهای با کیفیت و درجه یک است. گروه ما در زمینه فروش این نوع موتور حرف اول را در بین دیگر فروشندگان می زند. همچنین ما از نیروهای متخصص و مجرب جهت اجرای انواع سایبان برقی بهره می بریم.

در واقع کارشناسان و متخصصان ما با تکیه بر دانش و تجربه خود سعی در بر طرف کردن نیازهای مشتریان به بهترین شکل را دارند. متخصصان ما می دانند که در هر مکانی از چه نوع موتور کرکره برقی استفاده کنند. با خرید از ما علاوه بر اینکه از کیفیت محصولات خریداری شده خود آسوده خیال خواهید بود، می توانید از خدمات دیگری همچون نصب و راه اندازی اصولی و گارانتی نیز بهره مند شوید.

قدرت بالای موتور ساید کرکره برقی تیونی

بهتر است بدانید موتور ساید یکی از پر قدرت ترین موتورهای کرکره برقی محسوب می شود. این نوع موتورها به دلیل عملکرد انتقال قدرت و قدرت بسیار زیاد معمولا برای ورودی هایی با متراژ و مساحت بالا همچون پارکینگ های مجتمع های مسکونی، مراکز و مکان هایی با تردد بالا مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این نوع موتور کرکره برقی تیونی در قدرت های مختلف ۳۰۰ و ۵۰۰ کیلوگرم تولید و عرضه می شود. برخی از موتورهای ساید با این دو قدرت مجهز به یو اس پی و برخی دیگر نیز فاقد این سیستم هستند.

بد نیست بدانید که سیستم یو اس پی در مواقع نوسانات و اختلال در شدت جریان برق و یا قطعی برق به عنوان منبع تغذیه جایگزین، مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع سیستم یو اس پی با عنوان منبع تغذیه بدون وقفه شناخته شده است. عملکرد موتورهایی که مجهز به سیتم یو اس پی هستند به هیچ وجه با مشکل مواجه نخواهد شد. در یک تقسیم بندی دیگر موتورهای ساید کرکره برقی تیونی در دو نوع موتور ساید تیونی ۳۰ متر مربع AC و موتور ساید ساید تیونی ۳۰ متر مربع DC تولید و روانه بازار می گردند. لازم به ذکر است که موتور ساید تیونی ۳۰ متر مربع DC دارای موتور با قدرت ۲۴ ولت و یک باطری داخلی است که در زمان قطع برق مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای موتور کرکره برقی تیونی

موتور ساید برقی تیونی از مزایا و قابلیت های بسیاری برخوردار است. به گونه ای که این موتورها دارای موتور پر قدرت با ولتاژ ۵۱۰ هستند. همچنین این نوع موتور از نظر اقتصادی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. از دیگر مزیت ها و قابلیت های این نوع موتورهای کرکره برقی می توان به بی صدا بودن آن ها اشاره کرد. همچنین این موتورها دارای یک طراحی محکم با درجه ایمنی بالا هستند.

از دیگر مزیت ها و ویژگی های خاص موتور کرکره برقی تیونی می توان به مقاوم بودن آن ها در دمای بالا و پایین و شرایط مختلف جوی اشاره کرد. بهتر است بدانید موتور ساید تیونی در دو مدل ساده و یو اس پی دار دارای سیم پیچ هایی از جنس آلومینیوم هستند. همچنین موتور ساید کرکره برقی تیونی دو عدد ریموت کنترل و یک رسیور دارد. از این نوع موتورها به راحتی می توان در محل هایی که عرض و ارتفاع زیاد داشته و پر رفت و آمد هستند استفاده کرد، زیرا بسیار قوی و پر قدرت هستند.

قدرت موتور کرکره برقی تیونی

تنظیم ریموت موتور ها توسط متخصصین نایس

در صورتی که نیاز به تنظیم ریموتور موتور دارید با ما تماس بگیرید. متخصصین نایس سایبان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. این متخصصین با توجه به آشنایی کافی با این ریموت موتورها، این خدمات را در سریعترین زمان برای شما انجام می دهند.

تامین تمامی تیغه های موتور کرکره برقی تیونی با گارانتی

بهتر است بدانید در ساختار موتور کرکره برقی تیونی از یکسری تیغه ها استفاده شده است. گروه با سابقه ما قادر است تمامی تیغه های این نوع موتورهای کرکره برقی را به بهترین شکل تامین کند. همچنین در کنار فروش انواع موتورهای کرکره برقی گروه ما خدماتی دیگری همچون گارانتی قطعات را به مشتریان عزیز خود ارائه می کند. در صورتی که موتور کرکره برقی و یا تیغه های آن دچار مشکل و خرابی شوند و نیاز به تعمیر موتور کرکره برقی بود، جای هیچ گونه نگرانی نیست. چرا که گروه با سابقه و نام آشنای ما قطعات را مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز آن ها را تعمیر و یا تعویض می کنند.

عملکرد موتور کرکره برقی تیونی

عملکرد انتقال قدرت بالا به چرخ دنده ها

همانطور که ذکر شد موتور ساید تیونی از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. در ساختار این نوع موتورها از یک چرخ دنده و زنجیر استفاده شده است که عملکرد انتقال قدرت را به بهترین شکل انجام می دهند. لازم به ذکر است که این نوع موتورهای کرکره برقی با نام موتورهای زنجیری نیز در بین افراد شناخته شده است، زیرا دارای یک مکانیزم زنجیری است.

در صورتی که مساحت ورودی زیاد باشد باید از تعداد تیغه های بیشتری در ساختار کرکره برقی استفاده شود. در واقع در ساختار موتور کرکره برقی تیونی از زنجیرهای مقاومی استفاده شده که قدرت را به راحتی به چرخ دنده ها انتقال می دهند. لازم به ذکر است که این انتقال قدرت به نوعی باعث می شود کرکره برقی را با اطمینان خاطر در مراکز پر تردد و شلوغ استفاده کرد.

5/5 - (1 امتیاز)