فروش موتور کرکره برقی بارزانته

مشخصات فنی موتور کرکره برقی بارزانته

مشخصات فنی موتور کرکره برقی بارزانته با توجه نوع آن، متفاوت است. بارزانته برندی ایتالیایی است. کیفیت محصولات این برند زبان زد خاص و عام است. قدرت ورودی این مدل موتور کرکره برقی بسیار مناسب است. بر روی برخی از مدل های مختلف این موتور می توان چشمی نصب کرد. انواع مختلف این نوع موتور کرکره برقی با توجه به توانی که دارند می توانند درب های پارکینگ و مغازه را در وزن های مختلف جا به جا کنند. برای مثال موتور ساید بارزانته 300 کیلوگرم AC می تواند درب های با وزن 300 کیلوگرم را جا به جا کند. برخی از موتورهای کرکره برقی را می توان در دو طرف کرکره برقی نصب کرد. برای افزایش استحکام و استاندارد موتور کرکره برقی از صفحه پلیت استفاده می کنند. برای افزایش حفاظت موتور در برابر برف و باران آن را با کاور پوشش می دهند. موتورهای کرکره برقی ساید بارزانته از طریق زنجیر به درام درب کرکره برقی وصل می شوند. به همین دلیل بین موتور ساید بارزانته و رول تیغه های درب کرکره برقی فاصله وجود دارد. موتورهای کرکره توبلار برخلاف موتورهای ساید داخل لوله نصب می شوند. زیبایی ظاهری موتورهای توبلار نسبت به موتورهای ساید بیشتر است، اما موتورهای سانترال در وسط لوله موتور نصب می شوند.

نایس سایبان نمایندگی فروش موتور کرکره برقی بارزانته در ایران

ما از سابقه طولانی در زمینه فروش موتور کرکره برقی بارزانته و سایبان برقی برخوردار هستیم. ما با ارائه انواع موتورهای کرکره برقی توانسته ایم، پاسخگوی نیازهای شما باشیم. از آنجایی که تنوع موتورهای کرکره برقی بسیار زیاد است، شما می توانید قبل از خرید با مشاوران فروش ما ارتباط داشته باشید. در این صورت می توانید مطابق نیاز و خواسته خود موتور کرکره برقی را خریداری کنید. با مشاوران بخش فروش شرکت ما می توانید لذت خرید آسان و راحت را تجربه کنید. هر کدام از انواع مختلف موتورهای کرکره برقی توان متفاوتی دارند. هر کدام از موتورها بر حسب توانی که دارند می توانند درب پارکینگ یا مغازه را جا به جا کنند. شما باید قبل از خرید موتور کرکره برقی نیاز خود را به طور دقیق مشخص کنید. سپس براساس نیاز و بودجه ای که دارید، نسبت به خرید موتور کرکره برقی بارزانته، موتور کرکره برقی تیونی و… اقدام کنید.

چه مواردی در قیمت موتورهای کرکره برقی بارزانته تاثیر می گذارد؟

کار اصلی موتور کرکره برقی تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی است. همانطور که در بالا اشاره کردیم، موتورهای کرکره برقی در سه نوع توبولار، ساید و سانترال در بازار موجود هستند. هر کدام از این نوع موتورها کاربری مخصوص به خود دارند. از هر کدام از این نوع موتورها در محیط های خاصی استفاده می شود. یکی از عوامل موثر بر قیمت موتور کرکره برقی، نوع موتور آن است. از دیگر عوامل موثر بر قیمت می توان به توان موتور اشاره کرد. هر چقدر توان موتور بیشتر باشد قیمت آن بیشتر خواهد بود. در صورت استفاده از امکانات خاصی از قبیل نصب چشمی، قیمت موتور افزایش پیدا خواهد کرد. موتورهای کرکره برقی توبلار بارزانته در دو نوع سبک و سنگین وجود دارند. مدل های سبک از قدرت 30 الی 140 نیوتون برخوردار هستند. استفاده از این موتورها برای کاربرانی که به کارکرد زیاد موتور احتیاج ندارند ایده آل است، اما قدرت مدل های سنگین 140 تا 300 نیوتون است. از این نوع موتورها برای مکان های با تردد بالا استفاده می کنند.

مزایای موتور کرکره برقی بارزانته

مزایای استفاده از موتور بارزانته در کرکره برقی

از مزایای استفاده از موتور کرکره برقی بارزانته می توان به تحمل وزن بالای آن اشاره کرد. این نوع موتورها می توانند وزن تا یک تن را تحمل کنند. استفاده از این نوع موتورها برای واحدهای تجاری و صنعتی بسیار ایده آل است. از دیگر مزایای موتور بارزانته قابلیت تعویض بدون دمونتاژ است. در صورت خرابی موتور نیازی به باز کردن درب و دمونتاژ کردن آن نخواهد بود. شما می توانید از بیرون موتور را تعمیر و یا تعویض کنید. در برخی موارد در صورت وجود نقص فنی امکان سقوط درب کرکره ای وجود دارد، اما در موتورهای بارزانته به دلیل مجهز بودن به سیستم پارشوات امکان سقوط درب وجود ندارد. قیمت این نوع موتورها با توجه به کارایی که دارند بسیار ایده آل است.

تفاوت موتور dc کرکره برقی با موتور کرکره برقی بارزانته

تفاوت اصلی موتورهای AC و DC منبع تغذیه آن ها است. ورودی تغذیه موتور کرکره برقی از نوع AC به صورت متناوب است، در حالی که موتورهای DC جریان مستقیم یا غیر متناوب دارند. از دیگر تفاوت این دو نوع موتور می توان به نوع کنترل سرعت آن ها اشاره کرد. سرعت در موتورهای DC توسط جریان سیم پیچ قابل کنترل است. اما کنترل سرعت در موتورهای AC توسط تغییر فرکانس ولتاژ ورودی انجام می شود. موتورهای کرکره برقی DC باتری یا ذخیره کننده برق ندارند. استفاده از موتورهای DC برای مکان های با تردد بالا بسیار مناسب است، زیرا موتور داغ نمی کند.

امتیاز شما به این مقاله