نصب موتور کرکره برقی توسط نایس سایبان

نحوه نصب موتور کرکره برقی

اولین و مهم ترین مرحله نصب موتور کرکره برقی اندازه گیری دقیق چهارچوب درب است، زیرا همه قطعات بر اساس اندازه چهارچوب طراحی می شوند. پس از نصب چهارچوب کرکره برقی موتور، رسیور و سایر اجزای الکترونیکی را نصب می کنیم. موقع نصب موتور باید به سیم های آن توجه کافی داشته باشیم. وظیفه سیم ها بالا و پایین کردن کرکره برقی است. سپس صفحه پلیت را نصب می کنیم. صفحه پلیت در موتورهای توبلار سبب تنظیم فاصله کرکره برقی تا شفت می شود. اما در موتورهای ساید صفحه پلیت از دو صفحه کوچک و بزرگ تشکیل شده است. صفحه بزرگتر سبب نگهداری گیربکس می شود و صفحه کوچک نگهدارنده بلبرینگ است. صفحه ها را به گونه ای نصب می کنیم که مرکز آن ها رو به روی همدیگر قرار بگیرند. ارتفاع و تراز کردن کرکره برقی بسیار اهمیت دارد، زیرا مانع از ایجاد صدای اضافی می شود. صفحه ها را به پایه وصل می کنیم. پایه ها باید استحکام کافی داشته باشند. درام باید به بلبرینگ و موتور متصل شود. در قسمت دیگر درام باید پولی ها را با جوش به یکدیگر متصل کنیم. سر آزاد پولی را به لبه درام جوش می دهیم. سپس موتور کرکره برقی را نصب کرده و تیغه ها را مونتاژ می کنیم.

علاوه بر نصب موتور کرکره برقی، شرکت نایس در زمیه اجرای سایبان برقی نیز آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز می باشد. همچنین می توانید با ویژگی های بهترین مارک کرکره برقی نیز آشنا شوید.

بهترین راه جهت نصب رسیور کرکره برقی

مهم ترین مرحله نصب موتور کرکره برقی، نصب رسیور آن است. رسیور وظیفه دریافت سیگنال و فرمان دادن به موتور جهت باز و بسته کردن کرکره را بر عهده دارد. دو سیم جهت نصب رسیور موتور کرکره برقی وجود دارد. یکی از سیم ها به برق وصل می شود. سیم دیگر از سه رشته مختلف تشکیل شده است. سیم آبی را به نول، سیم مشکی به قسمت مشکی و سیم زرد را به قسمت زرد متصل می کنیم. این روش آسان ترین روش نصب رسیور کرکره برقی به حساب می آید.

نایس سایبان مجری تخصصی نصب موتور کرکره برقی

نصب موتور کرکره برقی کار هر کسی نیست. ما با داشتن نیروهای متخصص بهترین مجری انواع موتور کرکره برقی در کشور هستیم. نیروهای متخصص ما به دلیل داشتن اطلاعات کافی به راحتی می توانند انواع موتور کرکره برقی را برای شما نصب کنند. شما با خیالی آسوده می توانید راه اندازی موتور کرکره برقی را به ما بسپارید. از طرفی نصب اصولی موتور کرکره برقی در افزایش کارایی آن تاثیر دارد. با نصب صحیح موتور کرکره برقی می توانید طول عمر و دوام آن را افزایش دهید.

روش نصب موتور کرکره برقی

تنظیم اصولی تمامی جک های موتور کرکره برقی با دستگاه

شرکت نایس سایبان جزء شرکت های مجهز و پیشرفته در سطح کشور به حساب می آید. ما به دلیل داشتن تجهیزات پیشرفته می توانیم جک های موتور کرکره برقی را با دستگاه تنظیم کنیم. در اینصورت جک ها به صورت اصولی تنظیم می شوند. تنظیم اصولی جک ها کارایی کرکره برقی را افزایش می دهد. شما می توانید با خیالی آسوده جک های موتور کرکره برقی را توسط ما تنظیم کنید. تنظیم اصولی جک ها مانع از ایجاد سر و صدای اضافی خواهد شد.

روش نصب و اجرای پایه ی موتور کرکره برقی بر روی پلیت

موتور کرکره برقی در انتهای خود زایده ای دارد که به پایه متصل می شود. برای اتصال موتور به پایه از اشپیل استفاده می کنند. سپس جاقفلی کرکره برقی را باید نصب کرد. جاقفلی برای کرکره هایی که به صورت بیرون جمع شو نصب می شوند، لازم است. در صورتی که کرکره به صورت داخل جمع شو نصب شود نیازی به جا قفلی نخواهد بود. اهرم خلاص کن در جا قفلی قرار می گیرد. برای نصب پایه موتور کرکره برقی به پلیت باید ابتدا صفحه پلیت را بر روی پروفیل جوش دهیم. جوش باید به صورت عمودی انجام شود. سپس ریل را بر روی پروفیل پیچ می کنیم و پروفیل را بر روی دیوار قرار می دهیم. برای نصب جاقفلی باید آن را بر روی زمین جوشکاری کنیم. پس از این مرحله باید شفت یا لوله کرکره برقی نصب شود. برای نصب پایه های موتور و پایه های اندکپ باید بر روی صفحه پلیت شیارهایی قرار دهیم. سپس شفت را بالا می بریم. با استفاده از پیچ و مهره می توانیم شفت را به پلیت وصل کنیم. تمامی مراحل باید با دقت کافی انجام شوند. به دلیل رعایت این نکات است که نصب موتور کرکره برقی، کاری تخصصی است و نباید توسط هرکسی انجام شود.

تفاوت نصب موتور کرکره برقی با موتور توبولار

موتورهای ساید در کنار رول کرکره برقی نصب می شوند. شما می توانید در هر سمت کرکره برقی موتور را نصب کنید. در مکان هایی که احتمال آسیب و یا صدمه زدن به موتور وجود دارد باید آن را داخل کاور قرار دهید. موتورهای توبلار داخل لوله نصب می شوند. این نوع موتورها نیازی به کاور ندارند. از طرفی زیبایی ظاهری موتورهای توبلار نسبت به موتورهای ساید بیشتر است.

5/5 - (3 امتیاز)