بهترین مارک کرکره برقی در ایران

بهترین مارک کرکره برقی

برای خرید بهترین مارک کرکره برقی، توجه به برخی نکات که در ادامه خواهیم گفت، ضروری است.

بهتر است بدانید، با توجه به کارایی و تقاضای زیاد کاربران در استفاده از کرکره برقی، شرکت های زیادی این محصول را تولید و روانه بازار می کنند. از اینرو برندهای متفاوتی از کرکره برقی در بازار موجود است اما انتخاب محصول مناسب چندان راحت نیست. در میان برندهای موجود در بازار، شرکت نایس سایبان توانسته است با تولید محصولات باکیفیتی نظیر سایبان برقی و کرکره برقی، نظر مشتریان را به خود جلب کند.

ابتدا لازم است بدانید که، کرکره برقی از اجزای متفاوتی ساخته شده است. استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت در ساخت کرکره برقی کارایی و عملکرد آن را افزایش خواهد داد. از طرفی استفاده از قطعات اورجینال، سبب افزایش طول عمر و دوام کرکره برقی می شود.

ویژگی های بهترین مارک کرکره برقی

  • بهترین مارک کرکره برقی، مارکی است که هزینه نگهداری و تعمیر آن پایین باشد. شرکت نایس سایبان به دلیل دارا بودن نیروهای متخصص و استفاده از قطعات اورجینال، محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است.
  • کرکره های برقی نایس سایبان به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش، باران و باد تا سال های زیادی نیازی به تعمیر و یا تعویض نخواهند داشت.
  • جنس کرکره برقی باید با نوع کارایی آن تناسب داشته باشد. از اینرو شرکت نایس سایبان کرکره های برقی خود را در جنس های مختلف از قبیل آلومینیوم، پلی کربنات و فولاد تولید و روانه بازار می کند.
  • همچنین تنوع محصولات این شرکت معتبر در رنگ آمیزی و طرح بسیار زیاد است. شرکت نایس سایبان، محصولات با کیفیت خود را با قیمت بسیار مناسبی در اختیار کاربران قرار می دهد.

قیمت بهترین مارک موتور کرکره برقی بر چه اساسی تعیین می شود؟

عوامل بسیار زیادی بر قیمت بهترین مارک کرکره برقی موثر هستند. یکی از عوامل موثر، نوع موتور کرکره برقی است.

نوع موتور کرکره برقی

موتورهای کرکره برقی موجود در بازار، در دو نوع ساید و توبولار موجود هستند. از موتورهای توبولار برای کرکره های سبک وزن استفاده می کنند. قیمت این نوع موتورها نسبت به موتورهای ساید ارزان تر است. در حالی که موتورهای ساید جزء قوی ترین موتورهای کرکره برقی به حساب می آیند. استفاده از موتورهای ساید برای مکان های با تردد بالا بسیار مناسب است.

تیغه کرکره برقی

از دیگر عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی نوع تیغه آن است. از عوامل تعیین کننده قیمت تیغه کرکره برقی می توان به نوع عایق، جنس، اندازه و رنگ آن اشاره کرد. پرکاربردترین جنس تیغه های کرکره برقی شامل فولاد، پلی کربنات و آلومینیوم است. تیغه های آلومینیومی وزن سبکی دارند و این ویژگی آن ها در افزایش طول عمر موتور کرکره برقی موثر است. استحکام تیغه های فولادی بسیار زیاد است.

اندازه کرکره برقی

از دیگر عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی سایز و اندازه آن است. سایز کرکره برقی با توجه به نوع کاربری که دارد متفاوت است، که در نهایت بر قیمت بهترین مارک کرکره برقی موثر خواهد بود.

واردات انواع موتور ساید با گارانتی

انواع تیغه موتور کرکره برقی

تیغه مهمترین بخش کرکره برقی محسوب می شود که عامل اصلی جهت انتخاب بهترین مارک کرکره برقی است . کرکره های برقی یا همان درب های اتوماتیک در اکثر مراکز تجاری ، مسکونی و اداری به کار می روند که هر چه کیفیت تیغه بالاتر باشد ، دوام و طول عمر درب اتوماتیک نیز بیشتر می شود .

تیغه های کرکره برقی در انواع گوناگونی در بازار یافت می شوند که به برخی از آن ها اشاره می کنیم :

تیغه کرکره برقی آلومینیومی

تیغه آلومینیومی بیشترین سهم بازار درب های اتوماتیک را به خود اختصاص داده است . علت این امر وزن سبک آلومینیوم ، عملکرد مناسب در تمام فصول سال ، عملکرد راحت موتور کرکره برقی و دوام و طول عمر بالای آن است .

تیغه های آلومینیومی توسط دستگاه پرس اکستروژن و در آلیاژهای متفاوت تولید می شوند که قیمت های مختلفی دارند . بالاترین کیفیت و گران ترین مدل تیغه آلومینیومی که در بهترین مارک کرکره برقی به کار می رود ، با آلیاژ 6063 تولید می شود که خلوص آلومینیوم آن بالای 5/99 درصد است . کمترین قیمت و پایین ترین کیفیت آلیاژ آلومینیوم با خلوص 96 درصد تولید می شود .

تیغه های آلومینیومی کرکره برقی در رنگ ها و طرح های گوناگون تولید می شوند که توسط دستگاه پاشش رنگ الکترواستاتیک و پخت کوره ای رنگ می شوند .

تیغه های گالوانیزه

این نوع تیغه کرکره برقی توسط دستگاه مخصوص فرمینگ با فرم دادن به ورق گالوانیزه تولید می شود . برای افزایش استحکام تیغه گالوانیزه و عایق کردن آن جهت صدا و حرارت ، فوم پلی یورتان را با کمک دستگاه مخصوص داخل تیغه تزریق می کنند . این تیغه در ضخامت های مختلف تولید می شود و قیمت مناسب تری نسبت به مدل آلومینیومی دارد .

تیغه کرکره برقی فولادی

این تیغه ها به صورت تک جداره تولید می شوند و علت آن ضخامت بالای ورق فولادی است که باعث می شود مقاومت خوبی جهت کرکره های برقی داشته باشند . این تیغه ها ضد سرقت هستند و برای اماکنی که از امنیت بالاتری برخوردارند مناسبترند .

در مواردی که نیاز به دیده شدن فضای داخلی باشد از تیغه های فولادی پانچ شده استفاده می شود که به دلیل سوراخ هایی که روی آن ایجاد می شود ، فضای داخل قابل رؤیت است.

تیغه کرکره پلی کربنات

این تیغه ها که از کیفیت بالا و ظاهر مناسبی برخوردارند ، شفاف هستند و به همین خاطر مدل شیشه ای نیز به آن ها گفته می شود . می توان آن ها را با خاصیت ضد گلوله تولید کرد ، بنابراین در اماکن خاص تجاری و اداری که امنیت در آن ها از اهمیت بالاتری برخوردار است قابل استفاده اند .

به منظور جلوگیری از کدر شدن رنگ این تیغه ها در برابر تابش آفتاب ، از مواد آنتی یووی در آن ها استفاده می شود .

بهترین برند تیغه کرکره برقی

بهترین مارک کرکره برقی همواره با تیغه هایی با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می شود . بهترین برند تیغه کرکره برقی از مقاوم ترین و زیباترین انواع تیغه ها بهره می برد که به طور کامل مورد رضایت مشتری هستند . این تیغه ها با حداقل سر و صدای ممکن بالا و پایین می شوند .

بهترین برند تیغه کرکره برقی از مرغوب ترین آلیاژ آلومینیوم و فولاد برای ساخت درب های اتوماتیک استفاده می کند که طول عمر بالایی دارد . این برند همواره بهترین گارانتی و خدمات پس از فروش را جهت کاهش هزینه های نگهداری به مشتریان خود ارائه می دهد .

بهترین برند تیغه از ماهرترین و با تجربه ترین نصاب های درب های اتوماتیک جهت نصب اصولی و صحیح کرکره برقی بهره می برد .

بهترین پروفیل تیغه کرکره برقی

پروفیل تیغه کرکره برقی در هر نوعی که باشد باید از استحکام کافی برخوردار باشد . نوع آلیاژ پروفیل تیغه آلومینیومی به سادگی قابل تشخیص نیست لذا بهترین راه برای اطمینان از اصالت پروفیل آلومینیوم خرید از مراکز فروش معتبر و دارای مجوز رسمی است .

برخی مراکز نامعتبر ، پروفیل آلومینیوم 96 درصد را به جای 5/99 درصد به فروش می رسانند که علاوه بر ضرر مالی ، از کیفیت و امنیت درب اتوماتیک نیز به شدت کاسته می شود .

تیغه های کرکره پلی کربنات اگر از خاصیت آنتی یووی برخوردار نباشند به مرور زمان کدر می شوند و زیبایی و کارایی اولیه خود را از دست می دهند .

همواره جهت نصب درب اتوماتیک از موتور کرکره برقی ایرانی استفاده کنید .

استفاده از تیغه های با کیفیت در موتورهای کرکره برقی نایس

بهترین مارک کرکره برقی، مارکی است که در ساخت آن از تیغه های با کیفیت استفاده شده باشد. شرکت نایس سایبان با استفاده از تیغه های با کیفیت توانسته است، طول عمر و کارایی موتورهای کرکره برقی خود را افزایش دهد. تیغه های با کیفیت بکار رفته در ساخت موتورهای کرکره برقی نایس سبب عملکرد بهتر موتور شده است. شرکت نایس سایبان از تیغه های مختلفی از قبیل آلومینیوم، فولاد و پلی کربنات در ساخت موتورهای کرکره برقی استفاده می کند. هر کدام از تیغه ها کارایی مخصوص به خود را دارند. در اینصورت موتور کرکره برقی بهترین کارایی را خواهد داشت. از طرفی تیغه مناسب، طول عمر و دوام موتور کرکره برقی را افزایش خواهد داد.

واردات انواع موتورهای ساید با گارانتی جهانی در ایران

شرکت نایس سایبان برای جلب رضایت مشتریان خود، انواع برندهای خارجی موتورهای ساید را با گارانتی وارد می کند. شما می توانید از کارایی موتورهای با کیفیت برندهای مطرح دنیا نهایت استفاده را ببرید. موتورهای ساید با کیفیت در کنار بهترین مارک کرکره برقی تا سال های زیاد نیازی به تعمیر و یا تعویض نخواهند داشت.

قدرت بالای موتور ساید برای کرکره برقی

توان و قدرت بالای موتورهای ساید برای کرکره های برقی

موتورهای ساید از پر قدرت ترین موتورهای کرکره برقی به حساب می آیند. از این نوع موتورها برای مصارف صنعتی و تجاری استفاده می کنند. این نوع موتورها برای درب های با وزن بالا قابل استفاده هستند. موتورهای ساید به گونه ای طراحی شده اند که در گذر زمان کاهشی در عملکرد آن ها ایجاد نخواهد شد. شما می توانید به مدت زمان طولانی از کارایی و کیفیت موتورهای ساید برای بهترین مارک کرکره برقی بهره مند شوید.

مشتریان عزیز می توانند نصب موتور کرکره برقی را به متخصصان نایس سایبان بسپارند.

5/5 - (2 امتیاز)