فروش موتور توبولار پاور

ویژگی های موتور توبولار پاور نایس سایبان

موتور توبولار پاور نایس سایبان از کیفیت و کارایی بسیار بالایی نسبت به سایر موتورهای موجود در بازار برخوردار است. موتورهای توبولار انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند. این نوع موتورها ساختار لوله ای و تیوبی دارند. استفاده از این نوع موتور در سایبان و کرکره برقی سبب افزایش زیبایی آن ها خواهد شد. موتورهای توبولار در وزن های مختلف از قبیل 60، 80، 120 و 140 نیوتون تولید و به بازار عرضه می شوند. این موتورها را می توان مجهز به به سنسور باد، باران و نور سفارش داد. موتورهای توبولار نایس سایبان اورجینال هستند. به عبارت دیگر موتورهای نایس سایبان با کیفیت حداکثری تولید می شوند. موتورهای توبولار نایس سایبان از امکان هندل کردن بارهای زیاد و وزن سایبان های بزرگ برخوردار هستند. ماندگاری و دوام موتورهای توبولار نایس سایبان بسیار زیاد است. سرعت این نوع موتورها در اثر استفاده طولانی مدت دچار افت کیفیت و کارایی نمی شوند.

بهترین انتخاب برای کرکره ها، موتور توبولار پاور است!

به جرأت می توان گفت بهترین موتور برای کرکره ها موتور توبولار پاور است. این نوع موتور سبب افزایش کارایی کرکره برقی می شود. با استفاده از موتور توبولار می توانید از کارایی بالای کرکره بهره مند شوید. از موتورهای توبولار با وزن بالا می توان برای کرکره های برقی با وزن زیاد و میزان تردد بالا استفاده کرد. این نوع موتورها با داشتن ظاهری استوانه ای زیبایی کرکره برقی را افزایش می دهند. این نوع موتورها فضای بسیار کمی از محیط را به خود اختصاص می دهند. موتورهای توبولار بی صدا می باشند. از دیگر ویژگی های موتورهای توبولار این است که از سرعت ثابت در طول حرکت برخوردار هستند. همچنین عملکرد چند نوع موتور با یک کنترل برد به صورت همزمان برای شما وجود دارد. شما می توانید به موتورهای توبولار تجهیزات هشدار دهنده سرقت و حریق را متصل کنید. موتورهای توبولار از تنوع بالا در تجهیزات خلاص کننده سیستم برخوردار هستند.

بازه گشتاور موتور توبولار پاور

بازه ی قدرت گشتاور موتورهای توبولار پاور چقدر است؟

موتورهای توبولار پاور از قدرت گشتاور 60 تا 300 نیوتون برخوردار هستند. شما می توانید برحسب نیاز کاری خود قدرت گشتاور موتور توبولار را انتخاب کنید. برای کرکره پلی کربنات و غضروف دار از موتور توبولار پاور استفاده می کنند. موتورهای توبولار پاور برای تردد های بالا و کرکره های با وزن زیاد بسیار کاربرد دارند. سیستم پاراشوت موجود در این نوع موتورها مانع از سقوط کرکره خواهد شد.

امکان اتصال به برق تک فاز موتور توبولار پاور

امکان اتصال به برق تک فاز

از دیگر مزایای موتورهای توبولار پاور این است که محدودیتی برای اتصال آن ها به برق وجود ندارد. شما می توانید در صورت نیاز این نوع موتورها را به برق تک فاز متصل کنید. بهتر است بدانید که واحدهای منبع تغذیه تک فاز کاربردی تر می باشند. برق تک فاز شامل دو رشته سیم از قبیل فاز 220 ولت متناوب و نول است. توان برق تک فاز با زمان تغییر می کند. برق تک فاز برای مشاغل کوچک، غیر صنعتی و خانه کاربرد دارد. اما از برق سه فاز برای مکان های بزرگ تجاری و صنعتی استفاده می کنند. کاربران در صورت نیاز می توانند موتور توبولار پاور را به برق تک فاز متصل و از آن استفاده کنند.

تفاوت موتور توبولار پاور معمولی و UPS دار

تفاوت موتور توبولار پاور معمولی و UPS دار

موتورهای توبولار با برق کار می کنند. زمانیکه برق قطع شود باید به صورت دستی کرکره و یا سایبان برقی را باز و بسته کنید. موتورهای توبولار در دو نوع معمولی و UPS دار در بازار موجود هستند. در موتورهای توبولار پاور معمولی موقع قطع برق کرکره برقی به صورت دستی باز و بسته می شود، در حالیکه در موتورهای توبولار پاور UPS دار موقع قطع برق از برق اضطراری برای باز و بسته کردن کرکره استفاده می کنند. کارایی موتور توبولار پاور UPS دار بهتر از موتور توبولار معمولی است، زیرا در صورت قطع برق نیازی به نیروی دست ندارند. در واقع  UPS منبع تغذیه بدون وقفه به حساب می آید. این منبع تغذیه موقع قطع برق و یا نوسانات شدید برق امکان ادامه کار در حالت عادی برای کاربر را ایجاد می کند. UPS از آسیب به موتور برقی جلوگیری خواهد کرد.

یکی دیگر از انواع موتور های توبولار، موتور توبولار صنعتی است.

امتیاز شما به این مقاله