موتور توبولار صنعتی

موتور توبولار صنعتی

موتور توبولار صنعتی در انواع مختلف در بازار موجود است. توان موتورهای توبولار صنعتی با یکدیگر متفاوت می باشد. اجزای اصلی کرکره برقی موتور توبولار است. قیمت موتورهای توبولار بر حسب توان و قدرتی که دارند متفاوت می باشد. شما می توانید بر حسب نیاز کاری خود نوع موتور توبولار را انتخاب کنید. موتورهای توبولار به شکل استوانه ساخته می شوند. این نوع موتورها به دلیل ساختار ویژه ای که دارند فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. در واقع این نوع موتورها زیبایی مخصوص به خود را دارند. نصب این نوع موتورهای سایبان برقی باید توسط فرد متخصص انجام شود. میزان وزن کرکره ای که موتورهای توبولار به حرکت درمی آورند برحسب نیوتون متر سنجیده می شود. بهتر است موتور توبولار را از شرکت های مطمئن خریداری کنید. طول عمر و دوام موتورهای توبولار با کیفیت بسیار زیاد است، در اینصورت شما می توانید به مدت زمان طولانی از موتور استفاده کنید. خرید محصول با کیفیت از لحاظ اقتصادی به صرفه تر خواهد بود.

مزایای استفاده از موتور توبولار صنعتی سنگین

موتور توبولار صنعتی سنگین از قدرت و توان بیشتری برخوردار است. معمولا این نوع موتورها قدرت 140 تا 300 نیوتون دارند. استفاده از این نوع موتورها برای مصارف صنعتی سنگین بسیار ایده آل است. شما می توانید از این نوع موتورهای توبولار برای مکان های با تردد بالا استفاده کنید. قدرت و توان بالای این نوع موتورها سبب افزایش طول عمر آن ها شده است. شما با خیالی آسوده می توانید از این نوع موتورها برای کرکره برقی های با وزن سنگین استفاده کنید. یکی از مزایای ویژه این نوع موتورها این است که سریع داغ نمی شوند. این نوع موتورهای توبولار نصب راحت و صدای بسیار کمی دارند. امنیت موتورهای توبولار صنعتی سنگین بسیار زیاد است. این موتورها به دلیل دارا بودن ساختار ویژه سبب افزایش زیبایی نمای کرکره برقی می شوند. سرعت عمل موتورهای توبولار بسیار زیاد است. استفاده از این موتورها ماتع از اتلاف وقت شما خواهد شد. کیفیت بالای موتورهای توبولار سبب افزایش طول عمر و دوام آن ها شده است. شما به مدت طولانی می توانید از این نوع موتورها استفاده کنید.

مزایای استفاده از موتور توبولار صنعتی

تفاوت میان موتور توبولار صنعتی و موتور توبولار سبک

موتور توبولار صنعتی در دو نوع سبک و سنگین در بازار موجود است. مدل های سبک موتور توبولار قادر به حرکت دادن کرکره برقی با وزن 30 تا 140 نیوتون متر هستند. از موتورهای توبولار سبک برای مکان های با عرض تیغه کم استفاده می کنند. بهتر است از این نوع موتور توبولار برای مکان های با تردد کم استفاده شود. در حالیکه قدرت موتورهای توبولار صنعتی سنگین 140 تا 300 نیوتون متر است. برای نصب این نوع موتورها از شفت یا لوله یازده استفاده می کنند. استفاده از موتورهای توبولار سنگین برای درب های کرکره ای با عرض زیاد ایده آل است. معمولا از این نوع موتورها برای مکان های پرتردد استفاده می کنند. از دیگر تفاوت های موتورهای توبولار صنعتی سبک و سنگین سرعت داغ شدن آن ها است. موتورهای توبولار صنعتی سنگین دیرتر داغ می شوند. در حالیکه موتورهای توبولار سبک در مدت زمان کوتاه داغ می کنند.

قدرت بالای موتور توبولار صنعتی

قدرت بالای موتورهای توبولار صنعتی

قدرت موتورهای توبولار صنعتی بین 20 تا 300 نیوتون است. استفاده از موتور توبولار صنعتی برای انواع سوله ها و درب های تجاری با مساحت بیشتر از 14 متر مربع کاربرد دارد. از موتورهای توبولار با قدرت 300 تا 1000 نیوتون برای درب های سنگین با تردد بالا استفاده می کنند. به عبارت دیگر انواع مختلف موتورهای توبولار با قدرت های مختلف در بازار موجود هستند. شما باید براساس نیاز کاری خود قدرت موتور توبولار را انتخاب کنید. قدرت بالای موتورهای توبولار سبب شده است از آن ها در اماکن های تجاری و صنعتی استفاده شود.

نصب موتور توبولار صنعتی

انجام تمامی خدمات نصب و تعمیرات انواع موتورهای توبولار صنعتی

شرکت نایس سایبان با ارائه انواع خدمات در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. این شرکت معتبر از سابقه طولانی در زمینه نصب و تعمیر موتور توبولار برخوردار است. شما می توانید تمامی نیازهای خود را از طریق این شرکت معتبر انجام دهید. نصب و تعمیر موتور توبولار صنعتی نیازمند دانش و تخصص کافی است. از طرفی نصب صحیح و اصولی موتور توبولار سبب افزایش کارایی آن می شود. شما از طریق متخصصین شرکت نایس سایبان می توانید از نصب مطمئن موتور توبولار بهره مند شوید. نصب اصولی مانع از ایجاد هزینه های اضافی از قبیل تعمیر و نگهداری موتور خواهد شد. همچنین در صورت نیاز به تعمیر موتور می توانید با شرکت نایس سایبان تماس بگیرید. نیروهای متخصص این شرکت با تخصص کافی موتور توبولار شما را تعمیر می کنند. در صورت تعمیر موتور توبولار توسط فرد غیر متخصص هزینه های هنگفتی برای شما ایجاد خواهد شد. شما با انتخاب شرکت نایس سایبان می توانید از اتلاف هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

امتیاز شما به این مقاله