برق اضطراری موتور ساید

برق اضطراری موتور ساید

برق اضطراری موتور ساید برای کرکره های برقی با تردد بالا و موتورهای برقی غیر قابل دسترس بسیار ایده آل است. برای مثال خرید برق اضطراری برای کرکره برقی هایی که رول آن ها داخل تابلو محفوظ می باشد، بسیار مناسب می باشد. یکی از نکات مهم خرید برق اضطراری توجه به رنج بالاتر از مقادیر نامی موتور کرکره برقی است، زیرا موتورهای کرکره برقی 4 تا 6 برابر بیشتر از جریان نامی خود به آمپر نیاز دارند. شما باید دستگاه یو پی اسی را خریداری کنید که توان تحمل این جریان اولیه را داشته باشد. از دستگاه های UPS موجود در بازار می توان به 1200 و 2000 ولت آمپر اشاره کرد. دستگاه یو پی اس 1200 برای موتورهای توبلار 140 نیوتون بر متر کاربرد دارد، اما استفاده از دستگاه های یو پی اس 2000 ولت آمپر برای موتورهای 300 و 600 نیوتون بر متر مناسب است. دستگاه های یو پی اس مخصوص کرکره برقی تنها قابلیت متصل شدن به کرکره برقی را دارند. در حالیکه دستگاه های یو پی اس معمولی را علاوه بر کرکره برقی و سایبان برقی می توان به دوربین مدار بسته، چراغ، کامپیوتر و … متصل کرد.

روش حذف باطری کرکره برقی

باطری کرکره برقی منبع تغذیه آن به حساب می آید. باطری شامل برد و منبع تغذیه کرکره برقی است. از باتری به هنگام قطع برق استفاده می شود. موتور کرکره برقی به هنگام قطع برق از باطری برق مورد نیاز خود را تامین می کند. موتورهای ساید کرکره برقی مدل DC باتری دارند، در حالیکه موتورهای کرکره برقی ساید مدل AC بدون باتری هستند. توصیه ما به شما این است که از باطری کمتر استفاده کنید، زیرا طول عمر باطری ها بسیار کم است. معمولا باطری ها پس از یک الی دو سال تمام می شوند. شما با خرید دستگاه UPS می توانید باطری های کرکره برق را حذف کنید. با خرید برق اضطراری موتور ساید می توانید جریان برق عبوری را کنترل کنید. در اینصورت مانع از سوختن موتور کرکره برقی خواهید شد.

نصب اصولی و استاندارد برق اضطراری موتور ساید توسط نایس

یکی از موارد بسیار مهم در افزایش طول عمر موتور ساید نصب اصولی و استاندارد برق اضطراری آن است. شرکت نایس سایبان با دارا بودن نیروهای متخصص قادر می باشد برق اضطراری موتور ساید را به صورت اصولی نصب کند. در اینصورت علاوه بر افزایش طول عمر موتور ساید هزینه های نگهداری و تعمیر آن کاهش پیدا خواهد کرد. شرکت نایس سایبان با نصب اصولی برق اضطراری مانع از صرف هزینه های اضافی برای شما می شود.

نصب موتور کرکره برقی نیز خود به تنهایی مراحل و تخصص خاص خود را می طلبد.

نصب اصولی برق اضطراری موتور ساید

آیا هزینه نصب برق اضطراری موتور ساید گران است؟

شرکت نایس سایبان با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا در عین حال با قیمت مناسب توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. برای نصب برق اضطراری باید از فرد متخصص کمک بگیرید، زیرا امکان برق گرفتگی و سایر خطرات وجود دارد. از آنجاییکه هزینه نصب برق اضطراری موتور ساید گران نیست، بهتر است از نصاب حرفه ای کمک بگیرید. سیستم برق اضطراری مابین مدار فرمان و پریز برق قرار می گیرد. توجه داشته باشید که سیستم برق اضطراری نباید در مکانی با حرارت بالا نصب شود، زیرا دمای بالا سبب کاهش طول عمری باطری ها خواهد شد. نصب سیستم برق اضطراری کار فرد مبتدی نیست. شما از طریق نیروهای متخصص شرکت نایس سایبان می توانید از نصبی مطمئن بهره مند شوید. همانطور که در بالا اشاره کردیم نصب اصولی برق اضطراری سبب افزایش طول عمر موتور ساید کرکره برقی خواهد شد.

تفاوت سیم کشی برق اضطراری موتورهای مختلف ساید

تفاوت سیم کشی برق اضطراری موتورهای مختلف ساید

سیستم برق اضطراری از قسمت های مختلفی از قبیل باتری، اینورتر و شارژر تشکیل شده است. اجزای مختلف سیستم برق اضطراری به صورت جدا و یا پکیج قابل استفاده می باشند. از طرفی این نوع سیستم در سه نوع آفلاین، آنلاین و تعاملی در بازار موجود است. در سیستم برق اضطراری آفلاین برق ورودی به سیستم متصل می باشد. برق ورودی وظیفه توان مصرف کننده را بر عهده دارد. در صورت قطعی برق، سیستم UPS باتری و اینورتر را وارد مدار می کند؛ در اینصورت توان مصرف کننده تامین خواهد شد. نوع دیگر سیستم برق اضطراری آنلاین است. در این نوع سیستم برق ورودی از طریق مدارهای یکسوساز مستقیم به برق تبدیل می شود. همچنین از طریق شارژر باتری را شارژ خواهد کرد. ولتاژ خروجی در سیستم آنلاین توسط اینورتر به برق متناوب تبدیل می شود. نوع دیگر سیستم برق اضطراری تعاملی است. کاربرد این نوع سیستم مشابه سیستم آفلاین می باشد. اما در این نوع سیستم اینورتر همیشه در مدار قرار دارد. با توجه به انواع مختلف برق اضطراری موتور ساید سیم کشی های آن ها متفاوت خواهد بود. هر کدام از انواع مختلف سیستم های برق اضطراری کارایی خاصی دارند.

5/5 - (1 امتیاز)