کاربرد موتور ساید پر سرعت

کاربرد موتور ساید پر سرعت در صنایع مختلف

کاربرد موتور ساید پر سرعت با توجه به ساختار و ویژگی های آن متفاوت است. از موتورهای ساید برای به حرکت درآوردن کرکره برقی و سایبان برقی استفاده می کنند. موتورهای ساید پر سرعت به دلیل ویژگی های خاص در مراکز تجاری و صنعتی قابل استفاده هستند. استفاده از این نوع موتورها برای درب های صنعتی بزرگ بسیار مناسب است. موتورهای ساید از مقاومت و تحمل وزن بالا برخوردار هستند، به همین دلیل از این نوع موتورها در صنعت سایبان برقی و کرکره برقی استفاده می کنند. استفاده از موتورهای ساید پر سرعت برای مکان های با تردد بالا بسیار ایده آل است. از این نوع موتورها در فروشگاه ها، مراکز خرید، پارکینگ، مراکز صنعتی و کارخانه ها استفاده می کنند. موتورهای ساید نسبت به موتورهای توبولار طول عمر و دوام طولانی دارند. به همین دلیل کارایی موتورهای ساید بسیار زیاد است. همچنین نصب، راه اندازی، نگهداری و تعمیر موتورهای ساید بسیار راحت می باشد. موتورهای ساید پر سرعت  از توان بالایی برخوردار هستند. این ویژگی ها سبب افزایش کاربرد موتور ساید شده است.

تأمین تمامی قطعات موتورهای ساید پر سرعت

در برخی مواقع موتورهای ساید در اثر استفاده طولانی دچار خرابی می شوند. در اینصورت باید نسبت به تعمیر و تعویض قطعات موتور اقدام کنید. پیدا کردن قطعات اصلی موتور کار چندان راحتی نیست. اما شرکت نایس سایبان برای رفع نیازهای مشتریان خود تمامی قطعات موتورهای ساید پر سرعت را در اختیار آن ها قرار می دهد. این شرکت با ارائه تمامی قطعات موتور ساید پر سرعت توانسته است نظر کاربران را به خود جلب کند. قطعات ارائه شده توسط شرکت نایس سایبان اورجینال و اصلی می باشند. قطعات به همراه گارانتی در اختیار کاربران قرار می گیرد. شما با خیالی آسوده می توانید قطعه مورد نظر خود را از شرکت نایس سایبان سفارش دهید.

مشخصات فنی موتور ساید پر سرعت

مشخصات فنی موتور ساید پر سرعت

موتور ساید پر سرعت در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. این نوع موتورها بی صدا هستند. همچنین محدودیت وزنی در موتورهای ساید به چشم نمی خورد. قدرت موتورهای ساید بسیار زیاد است. موتورهای ساید دارای باتری بک آپ هستند. این باتری در زمان قطع برق می تواند سایبان و کرکره را چندین مرتبه باز و بسته کند. موتورهای ساید در قسمت خارجی سایبان و یا کرکره نصب می شوند، بنابراین موقع خرابی موتورها نیازی به پایین آوردن کل سایبان و یا دمونتاژ کردن کرکره نیست. بیرون بودن موتورهای ساید سبب افزایش طول عمر و دوام آن ها شده است، زیرا فشار کمتری به موتور وارد می شود. موتورهای ساید سیستم پاراشوت دارند. این سیستم مانع از سقوط کرکره برقی خواهد شد.

نصب موتور ساید پر سرعت

نایس سایبان مجری تخصصی نصب و فروش موتورهای ساید پر سرعت

شرکت نایس سایبان از اعتبار و سابقه طولانی در زمینه فروش و نصب موتور ساید پر سرعت برخوردار است. نصب اصولی موتور ساید سبب افزایش کارایی و دوام آن می شود. نصب موتور ساید کار هر کسی نیست. توصیه ما به شما این است که نصب تخصصی موتور ساید را به دست نیروهای ماهر شرکت نایس سایبان بسپارید. همچنین شرکت نایس سایبان با ارائه انواع موتورهای ساید توانسته است نیاز مشتریان خود را برطرف کند. شما می توانید از میان موتورهای مختلف ساید نایس سایبان برحسب نیاز کاری و توان مالی خود نوع موتور را انتخاب کنید.

نیاز موتور ساید پر سرعت به برق سه فاز

نیاز موتورهای پر سرعت به برق سه فاز

برخی از موتورهای ساید پر سرعت به برق تک فاز و برخی دیگر به برق سه فاز نیاز دارند. معمولا موتورهای ساید با وزن بالا نیازمند برق سه فاز می باشند. به عبارت دیگر این نوع موتورهای ساید پر سرعت از طریق برق سه فاز توانایی جابه جا کردن کرکره و سایبان برقی را خواهند داشت. به عبارت دیگر برق تک فاز نمی تواند برق مورد نیاز موتورهای ساید پر سرعت را تأمین کند.

تعمیر موتور ساید پر سرعت

ارائه تمامی خدمات تعمیرات موتورهای ساید پر سرعت در ایران

شرکت نایس سایبان با ارائه تمامی خدمات تعمیرات موتور ساید پر سرعت جزء شرکت های پرطرفدار در میان کاربران است. شما در صورت نیاز به تعمیر موتور ساید می توانید با شرکت نایس سایبان تماس بگیرید. نیروهای متخصص و ماهر این شرکت قادر هستند مشکل موتور شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کنند.

می توانید با مطالعه مقالات به تفاوت موتور ساید و توبولار نیز پی ببرید.

امتیاز شما به این مقاله