بررسی تفاوت موتور ساید و توبولار

تفاوت موتور ساید و توبولار چیست؟

تفاوت موتور ساید و توبولار در ویژگی های ساختاری آن ها است. برای مثال موتور توبولار برخلاف موتور ساید خلاص کن دستی دارد. موتورهای توبولار قادر به تحمل حداکثر وزن کرکره 300 کیلوگرم هستند. در حالیکه موتورهای ساید تا وزن 1500 کیلوگرم را هم می توانند تحمل کنند. موتورهای توبولار از میزان تردد محدودی برخوردار هستند اما موتورهای ساید برای مکان های پرتردد گزینه ایده آلی به حساب می آیند. از دیگر تفاوت موتور ساید و توبولار قیمت آن ها است. قیمت موتورهای توبولار نسبت به موتورهای ساید ارزان تر می باشد. موتورهای توبولار را داخل رول نصب می کنند. این ویژگی سبب افزایش زیبایی ظاهری کرکره برقی شده است. موتورهای ساید را خارج رول نصب می کنند. این امر سبب اشغال بیشتر فضا می شود. تعمیرات و تعویض موتورهای توبولار زمانبرتر از موتورهای ساید است، زیرا موتورهای توبولار داخل رول نصب می شوند. موتورهای توبولار سیستم پاراشوت ندارند و احتمال سقوط آن ها وجود دارد. اما موتورهای ساید مجهز به سیستم پاراشوت هستند و تحت هیچ شرایطی سقوط نمی کنند.

نایس سایبان همچنین ارائه دهنده قطعات انواع موتور ساید پر سرعت نیز می باشد.

انجام تمامی خدمات تعمیرات و تعویض قطعات موتورها

شرکت نایس سایبان برای راحتی بیشتر مشتریان خود خدمات گوناگونی در زمینه تعمیرات و تعویض قطعات به آن ها ارائه می دهد. این شرکت معتبر با ارائه بهترین خدمات تعمیرات جزء شرکت های پرطرفدار در بین کاربران به حساب می آید. شرکت نایس سایبان با بهره گیری از نیروهای مجرب قادر است مشکل موتور شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف می کند. نیروهای مجرب شرکت نایس سایبان با بررسی دقیق موتور سایبان برقی، مشکل آن را متوجه می شوند و نسبت به تعمیر آن اقدام می کنند. در وهله اول نیروهای متخصص سعی دارند قطعات موتور ها را تعمیر کنند. در نهایت در صورت حل نشدن مشکل، قطعه خراب شده را با قطعه اصلی تعویض می کنند. تعمیر و یا تعویض تخصصی قطعات موتورها تغییری در عملکرد آن ها ایجاد نخواهد کرد. شرکت نایس سایبان با بهره گیری از متخصصان مجرب توانسته است نیازهای شما را برطرف کند. متخصصان کار آزموده شرکت نایس سایبان برای عملکرد بهتر، دانش خود را به روز می کنند.

نایس سایبان مجری تخصصی در زمینه موتورهای توبولار و ساید

نایس سایبان مجری تخصصی در زمینه موتورهای توبولار و ساید

نایس سایبان از سابقه طولانی در زمینه نصب و فروش موتورهای ساید و توبولار برخوردار است. در نظر داشته باشید که نصب موتورهای ساید و موتورهای توبولار کار هر کسی نیست. از طرفی نصب اصولی موتورهای ساید و موتورهای توبولار در کارایی و دوام آن ها موثر می باشد. توصیه ما به شما این است که نصب تخصصی موتورهای ساید و توبولار را به دست نیروهای مجرب نایس سایبان بسپارید. شرکت نایس سایبان به دلیل دارا بودن نیروهای متخصص، بهترین مجری انواع موتورهای کرکره برقی در دنیا است. نیروهای ماهر و مجرب شرکت نایس سایبان به دلیل داشتن دانش و اطلاعات کافی قادر هستند موتورهای توبولار و ساید را در مدت زمان کوتاهی برای شما نصب کنند. شما با خیالی آسوده می توانید نصب تخصصی موتورهای کرکره برقی را به این شرکت معتبر بسپارید. شرکت نایس سایبان جزء شرکت های معتبر و مجهز است. این شرکت به دلیل دارا بودن تجهیزات پیشرفته می تواند جک های موتور کرکره برقی را با دستگاه تنظیم کند. تنظیم اصولی جک ها سبب افزایش عملکرد کرکره برقی خواهد شد. همچنین تنظیم اصولی جک ها سبب کاهش آلودگی صوتی کرکره برقی می شود.

استفاده از موتور های ساید برای درب کرکره های سنگین

موتورهای ساید برای درب کرکره های سنگین استفاده میشود!

یکی دیگر از موارد بررسی تفاوت موتور ساید و توبولار از لحاظ محل مورد استفاده است. موتورهای ساید جز پرقدرت ترین موتورها به حساب می آیند، به همین دلیل از این نوع موتورها برای درب کرکره های سنگین استفاده می کنند. موتورهای ساید صنعتی در وزن های 1000 و 1500 کیلو در بازار موجود هستند. استفاده از این موتورها برای مکان های پرتردد از قبیل فروشگاه ها، کارخانجات و پارکینگ های پر تردد بسیار مناسب است. این نوع موتورها در نبود برق به دلیل دارا بودن ups می توانند به به فعالیت خود ادامه دهند. از موتورهای ساید صنعتی برای ورودی های با مساحت بالا استفاده می کنند اما سرعت کارکرد این موتورها زیاد نیست.

تفاوت موتور های ساید و توبولار از لحاظ شکل

موتورهای توبولار مانند استوانه و لوله ای شکل می باشند

یکی از موارد بررسی تفاوت موتور ساید و توبولار از نظر شکل ظاهری است. موتورهای توبولار استوانه ای شکل هستند. در واقع این نوع موتورها به شکل لوله می باشند. این موتورها در یک طرف درب قرار می گیرند و آن ها را داخل رول نصب می کنند. قطر موتورهای توبولار بسیار کم است، به همین دلیل این نوع موتورها قادر هستند کرکره را با حجم بیشتری اشغال کنند. این ویژگی موتورهای توبولار زیبایی ظاهری کرکره های برقی را افزایش داده است، زیرا فضای بسیار کمی را اشغال می کند. موتورهای توبولار در دو نوع معمولی و ups دار در بازار موجود هستند. موتورهای توبولار ups دار به دلیل دارا بودن برق اضطراری در هنگام قطع برق کارایی خود را حفظ می کنند.

امتیاز شما به این مقاله