موتور ساید هیرو چیست؟

موتور ساید هیرو چیست؟

موتور ساید هیرو یکی از موتورهای پرکاربرد در مراکز و مکان های صنعتی می باشد. این نوع موتور از قدرت و توان بسیار بالایی برخوردار است، بنابراین استفاده از موتورهای ساید برای مکان های پرتردد ایده آل می باشد. موتورهای ساید از نظر عملکرد در دو نوع AC و DC وجود دارند. موتورهای ساید AC در قدرت های مختلفی از قبیل 300، 500، 600، 800، 1000، 1300 و 1500 ساخته می شوند. این نوع موتورهای ساید، با برق 220 ولت کار می کنند.

موتورهای ساید AC علاوه بر ریموت کنترل دارای کلید دستی هم هستند. موتورهای ساید DC از ولتاژ کاری 24 ولت برخوردار می باشند. این نوع موتورهای ساید را در قدرت های 300، 500 و 800 تولید و روانه بازار می کنند. هر دو نوع موتور ساید دلمه لرن دارند. با استفاده از این دکمه می توانید ریموت کنترل را بر روی کرکره برقی تنظیم کنید.

ویژگی و کاربرد بالای موتورهای ساید هیرو

موتور از اجزا اصلی کرکره برقی است. عملکرد و کارایی موتور نقش بسزایی در باز و بسته کردن کرکره دارد. موتور ساید هیرو یکی از قوی ترین موتورهای الکتریکی موجود در بازار است. به عبارت دیگر موتورهای ساید از توان مقاومت و تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار هستند، بنابراین از این موتورها در صنایع، مراکز صنعتی بزرگ و جابه جایی درب های با ابعاد بزرگ استفاده می کنند. استفاده از این نوع موتورها برای مکان های پرتردد ایده آل می باشند. کاربرد موتورهای ساید DC بسیار زیاد است، زیرا از قابلیت پشتیبانی UPS برخوردار هستند. در صورت قطع شدن برق می توان از این نوع موتورهای برقی استفاده کرد. موتورهای ساید از سیستم پاراشوت برخوردار هستند. این ویژگی مانع از سقوط کرکره در صورت نقص فنی می شود. این نوع موتورها به هنگام کار کردن هیچگونه سر و صدایی ایجاد نمی کنند. موتور ساید در انتهای محور ثابت و توسط زنجیر به شفت محوری کرکره برقی متصل شده است. نصب و راه اندازی موتورهای ساید بسیار راحت و آسان می باشد. همچنین نگهداری و تعمیرات این نوع موتورها به دلیل قرار گرفتن در کنار کرکره برقی آسان است.

خدمات موتور ساید هیرو

نایس سایبان ارائه دهنده تمامی خدمات موتورهای ساید هیرو

شرکت نایس سایبان با دارا بودن 7 سال سابقه درخشان در زمینه تولید محصولات سایبان برقی توانسته است نظر کاربران را به خود جلب کند. شرکت نایس سایبان تحت لیسانس اروپا است. نیروهای متخصص شرکت با به روز ترین روش ها آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشند. یکی از خدمات ارائه شده توسط نیروهای شرکت نایس سایبان نصب موتورهای ساید هیرو است. نصب اصولی موتور ساید هیرو نقش اساسی در کیفیت و کارایی آن دارد. با نصب اصولی موتور ساید می توانید علاوه بر افزایش کیفیت موتور طول عمر و دوام آن را افزایش دهید. از دیگر خدمات ارائه شده توسط شرکت نایس سایبان تعمیر و نگهداری موتورهای ساید است، زیرا موتورهای ساید پس از گذشت مدت زمانی استفاده دچار نقص و ایراد می شوند. نیروهای متخصص شرکت نایس سایبان می توانند در مدت زمان کوتاهی موتور ساید شما را تعمیر کنند.

کاربرد موتور ساید هیرو

استفاده موتورهای ساید هیرو در مکان های پرتردد

موتور ساید هیرو از توان و قدرت تحمل وزن بالا برخوردار است، بنابراین استفاده از آن برای جا به جایی درب های با وزن سنگین و مکان های پرتردد بسیار مناسب می باشد. از موتورهای ساید برای ساخت کرکره های برقی مخصوص ورودی های با مساحت بالا استفاده می کنند. موتورهای ساید هیرو از قدرت بسیار زیادی برخوردار هستند. استفاده از موتورهای ساید برای فروشگاه ها، کارخانه ها و پارکینگ های پرتردد گزینه ایده آلی به حساب می آیند. موتورهای ساید به دلیل قرار گرفتن در کنار سایبان یا کرکره زود داغ نمی کنند. این ویژگی علاوه بر افزایش کارایی موتور ساید طول عمر و دوام آن را افزایش داده است.

موتور ساید هیرو در کرکره برقی

امکان استفاده از کرکره برقی در صورت قطع شدن برق

یکی از قطعاتی که در برخی از درب های کرکره برقی استفاده می شود، سیستم UPS است. این سیستم منبع تغذیه بی وقفه می باشد که موقع قطعی برق بدون ریموت امکان باز و بسته کردن کرکره را برای کاربر فراهم می کند. این سیستم با ذخیره انرژی می تواند در زمان قطع برق درب کرکره ای را باز و بسته کند. سیستم UPS موقع قطع برق به صورت اتوماتیک وارد عمل می شود. تعداد دفعات باز و بسته کردن درب کرکره ای به میزان انرژی UPS بستگی دارد. موتورهایی که منبع تغذیه UPS دارند می توانند در نبود برق کار کنند. استفاده از این نوع موتورها برای محل های دارای برق اضطراری بسیار اهمیت دارد. موتورهای ساید در دو نوع ولتاژ 24 و 220 ولت تولید می شوند. موتورهای ساید 24 ولت منبع تغذیه UPS دارند. شما می توانید با استفاده از این نوع موتورهای ساید در نبود برق از کرکره برقی استفاده کنید.

می توانید در مقالات ما با موتور کرکره برقی بارزانته و تفاوت های آن با موتور ساید هیرو نیز آشنا شوید.

5/5 - (1 امتیاز)