موتور توبولار بارزانته چیست؟

موتور توبولار بارزانته چیست؟

از موتور توبولار بارزانته برای ساخت کرکره برقی استفاده می کنند. استفاده از این نوع موتورها برای مکان های کم تردد بسیار مناسب است. این نوع موتورها سنسور حرارتی دارند. به همین دلیل موقع استفاده بیش از حد از کرکره برقی خاموش می شوند و تا زمانیکه موتور خنک نشود استارت نمی خورند. همین ویژگی مانع استفاده از موتورهای توبولار برای مکان های پرتردد شده است. موتور توبولار داخل لوله آهنی قرار می گیرد. این نوع موتورها در انواع مختلفی از قبیل سنگین صنعتی و سبک تولید می شوند. موتورهای توبولار سنگین صنعتی از قدرت 140 تا 300 کیلوگرم برخوردار هستند. استفاده از این نوع موتور توبولار برای درب های کرکره ای با عرض تیغه زیاد و مکان های پرتردد بسیار مناسب است. موتورهای توبولار سبک دارای قدرت 30 تا 140 کیلوگرم هستند. استفاده از این نوع موتورهای توبولار برای مکان های کم تردد مناسب است.

موتورهای توبولار بارزانته با قدرت های مختلف تولید میشوند!

موتورهای توبولار جزء پرکاربردترین موتورهای کرکره برقی به حساب می آیند، بنابراین شرکت های مختلفی این نوع موتور کرکره برقی را در انواع مختلف و با قدرت های متفاوت تولید و به بازار عرضه می کنند. همانطور که در بالا اشاره کردیم، این نوع موتور کرکره برقی در دو نوع سبک و سنگین صنعتی تولید می شود. از موتورهای توبولار بارزانته در قدرت های مختلف می توان به 60، 80، 100، 120 و 140 نیوتون اشاره کرد. موتورهای توبولار با قدرت مختلف کارایی مخصوص به خود را دارند. هر کدام از موتورهای توبولار به دلیل دارا بودن قدرت متفاوت سرعت متفاوتی خواهند داشت. موتور توبولار بارزانته درب اتوماتیک کرکره ای را با توجه به وزن تیغه ای که دارد به حرکت در می آورد. موتورهای توبولار ساده می توانند درب هایی تا وزن 140 نیوتون را به حرکت درآورند، در حالیکه موتورهای توبولار صنعتی می توانند درب کرکره برقی تا 500 نیوتون را باز و بسته کنند. قیمت انواع مختلف موتورهای توبولار بارزانته با توجه به کارایی که دارند بسیار مناسب است. شما باید نوع موتور را بر حسب نیاز کاری خود انتخاب کنید. در اینصورت از کارایی بی نظیر موتور توبولار بهره مند خواهید شد.

قدرت های مختلف موتور توبولار بارزانته

تفاوت موتورهای بارزانته با موتورهای توبولار نایس سایبان

موتورهای توبولار شرکت نایس سایبان در مدل های مختلف تولید می شوند. انواع مختلف موتورهای توبولار نایس سایبان توسط فروشندگان زیادی به مشتریان عرضه می شوند. کیفیت انواع مختلف موتورهای توبولار نایس سایبان با یکدیگر متفاوت است. به عبارت دیگر هر نوع موتور توبولار نایس سایبان با توجه به توان و ویژگی هایی که دارد کارایی متفاوتی خواهد داشت. شرکت نایس سایبان با بهره گیری از برترین استانداردهای ساخت، طراحان مجرب و متخصصین ماهر موتورهای توبولار را با کیفیت بالا روانه بازار می کند. قیمت موتور توبولار شرکت نایس سایبان نسبت به موتور توبولار بارزانته بسیار مناسب تر است. موتورهای بارزانته با موتورهای توبولار نایس سایبان از نظر کارایی و کیفیت مشابه هستند. تنها تفاوت موتورهای بارزانته با موتورهای توبولار نایس سایبان در قیمت آن ها است.

تعمیر موتور توبولار بارزانته

ارائه ی تمامی خدمات نصب و تعمیرات موتورهای توبولار بارزانته

موتورهای توبولار بارزانته بعد از مدتی استفاده ممکن است به هر علتی دچار ایراد شوند. شناخت و آگاهی کافی از نوع و نحوه عملکرد موتور توبولار بارزانته به منظور تعمیر بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل تعمیر موتور توبولار را باید به دست فرد متخصص بسپارید. ارائه خدمات نصب و تعمیرات موتورهای توبولار بارزانته یکی از فعالیت های عمده شرکت نایس سایبان است. نصب موتورهای توبولار بارزانته نیازمند دقت و تخصص بالا می باشد. شرکت نایس با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب می تواند نصب موتورهای توبولار بارزانته سایبان برقی را به صورت اصولی برای شما انجام دهد. نیروهای ماهر شرکت نایس سایبان قادر هستند موتورهای توبولار بارزانته را در مدت زمان کوتاهی تعمیر و یا نصب کنند.

موتور توبولار بارزانته تحت لیسانس ایتالیا

موتورهای توبولار بارزانته تحت لیسانس ایتالیا می باشند!

شرکت بارزانته یکی از شرکت های برتر و مطرح در زمینه طراحی و ساخت موتورهای کرکره برقی به حساب می آید. موتورهای شرکت بارزانته تحت لیسانس ایتالیا تولید می شوند. اما مونتاژ و تولید این موتورها در کشور چین انجام می شود. تمامی محصولات شرکت بارزانته استاندارد بین المللی دارند. کیفیت موتور توبولار بارزانته زبان زد خاص و عام می باشد. کیفیت ساخت بالا و خدمات پس از فروش مناسب سبب شده است که موتورهای توبولار بارزانته جزء موتورهای پرطرفدار در بازار به حساب بیایند. شرکت بارزانته موتورهای توبولار را در توان و ولتاژ کاری متفاوت تولید کرده است. انواع مختلف موتورهای توبولار بارزانته کارایی متفاوتی خواهند داشت. قیمت موتورهای مختلف بارزانته با توجه به کارایی و کیفیتی که دارند بسیار مناسب است. شما باید قبل از خرید موتور توبولار نیاز کاری خود را به طور دقیق مشخص کنید. در صورتیکه موتور توبولار با نیاز کاری شما همسو باشد، از کارایی عالی موتور بهترین بهره را خواهید برد.

همچنین می توانید با کاربرد ها و ویژگی های موتور توبولار پاور آشنا شوید.

امتیاز شما به این مقاله