کاربردهای سایبان برقی تجاری

سایبان برقی تجاری برقی

سایبان برقی تجاری برقی به طور کلی برای محفوظ ماندن مراکز تجاری از نور خورشید، باران و گرد و غبار در شرایط مختلف جوی استفاده می شود. فروشگاه های مجتمع تجاری معمولا از شیشه سکوریت برای نمای بیرونی خود استفاده می کنند، بنابراین استفاده از سایبان برقی یکی از ملزومات برای آن ها به حساب می آید.

کاربردهای سایبان برقی تجاری

فروشگاه هایی که در پاساژها و مجتمع های تجاری نمای بیرونی دارند، بیشتر در معرض آفتاب و گرد و غبار قرار می گیرند. اگر این فروشگاه ها مانعی برای تابش نور خورشید و گرد و غبار پیدا نکنند، قطعا محصولاتشان به مرور زمان دچار آسیب می شود. استفاده از سایبان برقی تجاری یکی از بهترین گزینه ها برای رفع مشکل آنهاست.

فروشگاه هایی که در طبقات بالاتر هستند و پنجره رو به آفتاب دارند، می توانند از سایبان برقی پنجره استفاده کنند. سایبان بالکن نیز گزینه خوبی برای محفوظ ماندن از تابش آفتاب، گرد و غبار و باران برای این قبیل از فروشگاه ها است.

پاساژ هایی وجود دارند که در سقف خود از نورگیر استفاده می کنند. قطعا این موضوع سبب می شود نور خورشید مستقیم به کف سالن پاساژ در طبقات پایین تر بتابد. بنابراین فروشگاه ها و خریدارانی که در طبقه هم کف هستند احساس خوشایندی از این موضوع نخواهند داشت. چاره این مشکل نصب سایبان برقی تجاری زیر نورگیر پاساژ است تا در فصول گرم سال مانع از تابش آفتاب به داخل پاساژ شود .

سایبان برقی تجاری با ایجاد سایه مناسب جلوی ویترین فروشگاه، سبب می شود مشتری ها برای تماشای آن راغب تر باشند. قطعا مشتری ها جلوی ویترینی که آفتاب خورده باشد به هیچ وجه نمی ایستند.

ویژگی های سایبان برقی تجاری

این نوع سایبان ها مانند هر سایبان دیگری به طور قطع باید در برابر آفتاب مقاومت خوبی داشته باشند. اگر روکش سایبان در برابر آفتاب مقاوم نباشد، به مرور زمان دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی می شود و جلوه نامطلوبی پیدا می کند.

همین طور اگر اسکلت و پایه ها در برابر آفتاب، باران و باد از مقاومت کافی برخوردار نباشند، قطعا در کوتاه مدت موجب تخریب سازه سایبان می شود.

سایبان برقی تجاری باید قابلیت تنظیم شیب داشته باشد تا در ساعات مختلف روز بتوان با تنظیم مناسب آن، به بهترین شکل ممکن مانع از تابش آفتاب به داخل فروشگاه شد.

یکی از مهمترین ویژگی های پارچه این نوع از سایبان ها، قابلیت چاپ تصاویر روی آن است. این ویژگی سبب می شود با درج تبلیغات مناسب و برند فروشگاه روی سایبان به راحتی مشتری ها را جلب کرد.

این سایبان ها باید از قابلیت نورپردازی برخوردار باشند تا جلوه زیبایی که از آن به وجود می آید، مشتری ها را به سمت خود جذب کند.

سایبان برقی تجاری

انواع سایبان برقی تجاری

  • برای فروشگاه های مستقر در مجتمع تجاری انواع مختلفی از سایبان ها را می توان به کار برد.
  • سایبان های بازویی فول باکس که پارچه آن ها عمر طولانی تری دارد.
  • سایبان برقی پنجره که بالای پنجره ها نصب می شود و از تابش آفتاب جلوگیری می کند.
  • سایبان برقی بالکن که فضای بالکن را پوشش می دهد و مانع از نفوذ باران، تابش آفتاب و گرد و غبار می شود.
  • سایبان برقی دو طرفه قابل نصب در فضای بیرونی مجتمع تجاری که هم برای پوشش فروشگاه های بیرونی و هم برای حفاظت از مشتریان می تواند به کار رود.
  • سایبان کالسکه ای نیز می تواند جهت نصب بالای نمای سکوریتی فروشگاه های بیرونی مجتمع مفید واقع شود.
5/5 - (1 امتیاز)