سایبان برقی نمایشگاه

سایبان برقی نمایشگاه به خاطر داشتن ویژگی‌های خاص کاربردهای بسیاری دارد. این نوع سایبان برقی با قابلیت تنظیم شیب توسط ریموت کار را برای کاربران بسیار راحت کرده است. افراد تنها با فشردن یک دکمه می‌توانند از راه دور این نوع سایبان را باز و بسته کرده و به تنظیم آن بپردازند. مواد یا متریال باکیفیت به کار رفته در ساخت این نوع سایبان دوام و کارایی آن را دو چندان می‌کند. ضد آب بودن این نوع سایبان باعث شده که به عنوان یک محافظ قوی در برابر بارش باران و رطوبت عمل کند. سایبان‌های نمایشگاه موتورهای بسیار باکیفیتی داشته و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع به تولید می‌رسند.

سایبان برقی نمایشگاه

حل کمبود فضای نمایشگاهی با سایبان برقی

امروزه اکثر کسب‌وکارها سعی دارند تا محصولات و خدمات خود را در فضای نمایشگاه‌ها به مخاطبان خود ارائه دهند. از همین‌رو با توجه به نمایشگاه‌های بسیاری که در سطح شهرها برگزار می‌شود ممکن است که برگزارکنندگان با کمبود فضا در داخل نمایشگاه روبرو باشند. اما خرید سایبان برقی نمایشگاه این امکان را فراهم می‌کند تا برگزارکنندگان غرفه‌هایی را در فضای باز ایجاد کنند. با این سایبان محدودیت‌های فضای باز همچون تابش مستقیم نور خورشید یا بارش باران و برف هم از بین می‌رود.

انواع سایبان برقی نمایشگاه

سایبان‌های نمایشگاه در انواع مختلفی تولید می‌شوند. سایبان برقی بازویی، کرکره‌ای، چتری، فول باکس و شید از جمله انواع این نوع سایبان هستند. شما می‌توانید با توجه به فضای نمایشگاه و مدل کسب‌وکار خود و ارائه آن طرح و مدل سایبان را انتخاب کنید. چرا که هر یک از این نوع سایبان‌ها کارایی خاص خود را دارند. آشنایی با ویژگی‌ها و مشخصات هر کدام از این مدل‌ها باعث می‌شود تا یک خرید خوب و مطمئن را انجام دهید.

مزایای نصب سایبان برقی نمایشگاه

نصب سایبان برقی نمایشگاه عملکرد و کارایی خاص خود را دارد. شما می‌توانید بر حسب نیاز خود سایز دلخواه این نوع سایبان را سفارش دهید. از مزیت‌های سایبان برقی می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد:

  • محافظت در برابر تابش اشعه خورشید
  • محافظت در برابر برف و باران
  • مقاومت در برابر آتش‌سوزی
  • عدم رنگ‌پریدگی و پوسیدگی به مرور زمان
  • حمل و نقل آسان به دلیل سبکی
  • باز و بسته کردن آسان
  • تنوع زیاد در طرح، رنگ و اندازه
نصب سایبان برقی برای نمایشگاه خودرو

نصب سایبان برقی برای نمایشگاه خودرو

صاحبان نمایشگاه‌های خودرو با نصب سایبان نمایشگاه می‌توانند در هر شرایطی از خودروهای خود محافظت کنند. نگهداری از ماشین‌ها در فصول گرم و سرد سال در فضای باز و تمیز نگه داشتن آن‌ها کاری سخت است. نصب این نوع سایبان برقی پیشنهادی مناسب برای حافظت ماشین‌ها از تابش نور خورشید و باران و برف به حساب می‌آید. سایبان‌های نمایشگاه انواع مختلفی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع داشته و می‌توان علاوه بر حفاظت خودروها تعداد بیشتری از آن‌ها را به نمایش گذاشت. همچنین فضایی زیبا و خاص در بیرون از نمایشگاه ماشین به وجود آورد.

نحوه کار سایه بان برقی نمایشگاه چگونه است؟

نحوه کار با سایبان برقی نمایشگاه بسیار راحت و آسان است. سایبان برقی با یک موتور الکتریکی کار می‌کند که وظیفه هدایت و کنترل آن را به عهده دارد. افراد با استفاده از یک ریموت می‌توانند به باز و بسته کردن و کنترل آن بپردازند. همچنین می‌توانند شیب آن را تنظیم کنند. نسل جدید سایه‌بان‌های برقی سنسوری هستند که خود با توجه به شرایط به صورت خودکار عمل می‌کنند.

قیمت سایبان برقی نمایشگاه

قیمت سایبان برقی با توجه به مدل، طرح و رنگی که انتخاب می‌شود، همچنین مساحت مورد نیاز جهت پوشش‌دهی سایبان، نوع موتور و جنس مواد یا متریال بکار رفته در ساخت نیز از جمله عوامل موثر بر قیمت سایبان برقی نمایشگاه است. هر اندازه کیفیت سایبان بیشتر باشد، طبیعتا قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. هزینه نصب و اجرا را هم باید در مقدار هزینه نظر داشت. نصب این محصول بهتر است توسط کارشناسان خود محصول انجام شود تا خیال هر دو طرف به لحاظ سالم بودن آن راحت باشد.

قیمت سایبان برقی نمایشگاه

امکان ایجاد غرفه های بیشتر با سایبان برقی نمایشگاه

سایبان‌های برقی انواع مختلفی داشته که مدل نمایشگاهی آن طرفداران بسیاری دارد. استفاده از سایه بان برقی نمایشگاه مشکل کمبود فضا را حل کرده و امکان ایجاد غرفه‌های بیشتر را فراهم می‌آورد. کار با این نوع از سایبان‌های برقی بسیار راحت است زیرا با موتورهای الکتریکی باز و بسته می‌شوند. با خرید یک سایبان برقی باکیفیت می‌توان تا سال‌ها از آن استفاده کرد. در خرید این نوع محصول به کیفیت توجه بسیاری داشته باشید زیرا یک سایبان با کیفیت، طول عمر و دوام طولانی‌تری خواهد داشت.

5/5 - (1 امتیاز)