کاربرد سایبان زنجیری

سایبان برقی زنجیری

سایبان برقی زنجیری یکی از انواع سایبان‌ برقی به حساب می‌آید. این نوع سایبان به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته است. سایبان زنجیری دوام و استقامت بیشتری نسبت به دیگر سایبان‌ها دارد. نحوه باز و بسته شدن و تنظیم سایبان زنجیری بسیار راحت بوده و توسط ریموت انجام می‌شود. از این سایبان می‌توان در مکان‌های مختلف استفاده کرد. قیمت سایبان زنجیری با توجه به راحتی، زیبایی و کیفیت آن بسیار مناسب است.

نحوه عملکرد سایبان برقی زنجیری

سایبان برقی زنجیری استفاده بسیار راحت و آسانی دارد. در ساخت این نوع از سایبان برقی از سیم بوکسل استفاده نمی‌شود؛ باز و بسته شدن سایبان زنجیری به وسیله زنجیرهای خاصی که در آن به کار گرفته شده صورت می‌گیرد. نحوه عملکرد سایبان زنجیری بدین شکل بوده که در قسمت بدنه آن زنجیری به دور موتور متصل است که بعد از فرمان دادن توسط ریموت، با چرخش این زنجیرها سایبان باز و بسته می‌شود. سایبان برقی را در زمان قطعی برق می‌توان از طریق دستگیره خلاص کن باز و بسته کرد. همچنین برخی از انواع آنکه موتور باکیفیت‌تری دارند تا چندین مرتبه می‌توانند سایبان را هنگام قطع برق حرکت دهند؛ این کار با برق ذخیر شده در یو پی اس صورت می‌گیرد.

کاربرد سایبان زنجیری

سایبان‌های برقی زنجیری به خاطر داشتن طراحی منحصر به فرد کاربردهای بسیاری دارد. افراد می‌توانند آن را برای مکان‌های مختلف که نیاز به باز و بسته شدن بسیار است، تهیه کنند:

  • باغ
  • ویلا
  • حیاط
  • فروشگاه‌ها
  • مغازه‌ها
  • نمایشگاه‌ها
  • پارکینگ‌ها
نحوه عملکرد سایبان برقی زنجیری

ویژگی های سایبان برقی زنجیری

سایبان برقی زنجیری به دلیل داشتن ویژگی‌های بسیاری که دارد مورد توجه کاربران بسیاری قرار می‌گیرد:

استقامت بسیار خوب

سایبان‌های زنجیری از استقامت بسیار خوبی برخوردار هستند. استفاده از مواد یا متریال بسیار خوب، زنجیرهای بسیار قوی و بازشوندگی مناسب باعث ایجاد استقامت بالای این نوع سایبان شده‌اند.

وجود تنوع بالا در طرح، مدل و رنگ

وجود تنوع بالا در طرح و مدل یکی دیگر از ویژگی‌های سایبان برقی زنجیری است. این نوع سایبان در مدل‌های نامتقارن و دوطرفه ساخته می‌شوند. بر همین اساس افرادی که به دنبال خرید این نوع سایبان هستند دستشان برای انتخاب باز بوده و می‌توانند با توجه به سلیقه خود انتخاب کنند. همچنین تنوع در رنگ روکش به افراد این امکان را می‌دهد که با توجه به دکوراسیون محل نصب مورد نظر دست به انتخاب بزنند.

استفاده آسان

باز و بسته کردن سایبان زنجیری با توجه به سیستم الکتریکی که برای سایبان زنجیری در نظر گرفته شده بسیار ساده و راحت است. بر همین اساس همه افراد می‌توانند به آسانی و در کمترین زمان ممکن آن را باز و بسته و تنظیم کنند.

مقاوم بودن جنس روکش

روکش سایبان‌های زنجیری بسیار مقاوم هستند. بنابراین با قرار گرفتن در برابر تابش نور آفتاب، رطوبت باران، هوای سرد و دیگر عوامل جوی مقاوم خواهند بود.

امکان چاپ تبلیغات

سایبان زنجیری به خاطر داشتن طراحی بسیار زیبا و خاصی که دارد، می‌تواند اثر تبلیغاتی بسیار مطلوبی هم داشته باشد. افراد می‌توانند با این نوع سایبان زنجیری به معرفی و تبلیغ کسب‌وکار بپردازند.

صرفه جویی در مصرف انرژی

سایبان برقی زنجیری محافظ بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم نور خورشید، بارش شدید باران و برف، باد و گرد و خاک است. با نصب این نوع سایبان گرمای کمتری در تابستان و سرمای کمتری در زمستان احساس می‌شود؛ این مسئله سبب کاهش مصرف انرژی خواهد شد. البته بهتر است این موضوع را هم بدانید که میزان مصرف برق سایبان زنجیری بسیار ناچیز خواهد بود. در واقع موتورهای ساید یا توبلار با توان بالا، هزینه‌ساز نیستند.

سایبان برقی زنجیری

قیمت سایبان برقی زنجیری

قیمت سایبان زنجیری بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود. عوامل متفاوتی نظیر نوع موتور، نوع پارچه، جنس سازه، ابعاد و اندازه و یراق‌آلات بکار رفته در آن نقش مهمی بر قیمت دارند. استفاده از مواد یا متریال با کیفیت قیمت سایبان برقی را افزایش می‌دهد. خرید یک سایبان زنجیری با کیفیت دوام طولانی‌تر و طول عمر بیشتری خواهد داشت. هنگام خرید به مواردی همچون کیفیت، ابعاد و اندازه و ویژگی ظاهری با توجه به مکان مورد استفاده توجه داشته باشید.

 محبوبیت سایبان زنجیری به دلیل کارایی و کیفیت بالا

سایبان برقی زنجیری یکی از بهترین انواع سایبان‌های موجود به لحاظ کارایی و کیفیت شناخته می‌شود. این نوع سایبان‌ها به خاطر زنجیرهایی که در ساختشان مورد استفاده قرار می‌گیرد از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند. این سایبان از تابیدن مستقیم نور خورشید، بارش باران و برف و وزش باد جلوگیری می‌کند. ظاهر سایبان زنجیری ساده ولی در عین حال بسیار شیک است. شما می‌توانید در مکان‌های مختلف از این نوع سایبان استفاده کنید. قیمت سایبان‌های زنجیری با توجه به نوع موتور، ابعاد و اندازه و مواد یا متریال آن متفاوت هستند.

امتیاز شما به این مقاله