توجه به کیفیت در خرید سایبان برقی قیمت مناسب

سایبان برقی قیمت مناسب

سایبان برقی قیمت مناسب مهم‌ترین مولفه‌ای است که خریداران به آن توجه می‌کنند. قیمت به عوامل متفاوتی نظیر مدل، ابعاد و اندازه، جنس و نوع موتور بستگی دارد. برای خرید سایبان قیمت مناسب باید به فاکتورهای مختلفی توجه داشت. ابتدا باید هدف و نوع کاربری سایبان را مشخص کنید زیرا هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند. هدف از خرید سایبان برقی به شما کمک می‌کند تا متناسب‌ترین نوع آن را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که وجود کیفیت بالا در سایبان بسیار مهم است.

وجود تنوع قیمت در سایبان برقی

سایبان‌های برقی دارای تنوع بالایی هستند و در شکل، جنس و ابعاد مختلف به تولید می‌رسند. این نوع سایبان‌ها توسط ریموت باز و بسته و تنظیم می‌شوند. جدیدترین نوع این سایبان‌ها سنسوری هستند و به صورت خودکار عمل می‌کنند. قیمت سایبان‌ برقی با توجه به پیچیدگی و کاربرد آن در مقایسه با سایبان‌های ساده بالاتر است. همچنین قیمت در مدل‌های مختلف سایبان‌های برقی (کالسکه‌ای، آکاردئونی، سایبان دو طرفه، سایبان چتری و سایبان بازویی) با یکدیگر فرق دارند. در صورتی که می‌خواهید سایبان برقی قیمت مناسب خریداری کنید باید متناسب‌ترین نوع آن را با توجه کاربری خود انتخاب کنید.

سایبان برقی قیمت مناسب

عوامل موثر در تعیین قیمت سایبان برقی

عوامل مختلفی در تعیین قیمت سایبان برقی موثر هستند؛

نوع موتور سایبان برقی قیمت مناسب

نوع و کیفیت موتور نقش پررنگی در تعیین قیمت سایبان برقی دارند. سنترال، ساید و توبلار از جمله مدل‌های موتورهای اتوماتیزاسیون هستند. تولیدکنندگان در سایبان‌های برقی تنها مدل‌های ساید و توبلار را استفاده می‌کنند. موتور ساید از مدل توبلار قیمت بالاتری دارد. به همین دلیل از آن تنها برای سایبان‌های بزرگ استفاده می‌شود. به طور کلی موتورهای توبلار در بیشتر موارد انتخابی منطقی‌ برای سایبان برقی به حساب می‌آیند زیرا از کیفیت خوبی برخوردار هستند. برای ارائه بهتر قیمت سایبان برقی از موتور توبلار اسمارت استفاده می‌شود.

نوع یراق آلات

هزینه‌ یراق‌آلات مصرفی هم نقش به سزایی بر قیمت نهایی سایبان دارند. تمامی مفاصل، پروفیل‌های زانویی و بازوهای باز و بسته‌کننده باید جنس بسیار خوبی داشته باشند. به طور مثال جنس و کیفیت پایه‌ها در سایبان‌های چتری نیز بسیار مهم خواهد بود. جنس یراق‌آلات مصرفی سایبان اغلب آلومینیومی یا فولاد گالوانیزه است. یراق‌آلات آلومینیومی سبک‌تر بوده و از مقاومت بالاتری برخوردار هستند به همین دلیل اساس استفاده از آن باعث بالاتر رفتن قیمت سایبان برقی می‌شود.

ابعاد و اندازه

ابعاد و اندازه‌های یک سایبان هم، در قیمت سایبان برقی اثر می‌گذارند. هر چقدر ابعاد یک سایبان بزرگتر باشد قیمت آن هم بالاتر می‌رود. در خرید سایبان برقی قیمت مناسب به اندازه سایبان برقی مورد نیازتان توجه داشته باشید.

نوع پارچه مصرفی

جنس و نوع پارچه‌ای که در تولید سایبان برقی استفاده می‌شود هم، بر قیمت تاثیرگذار است. پارچه‌هایی نظیر برزنتی نانو، پی وی سی کُره‌ای و ترانزیتی از جمله پارچه‌های رایج در بازار برای انجام این کار هستند. پارچه‌های برزنتی اغلب از جنس الیاف پلی‌آکریلیک یا طبیعی هستند. این نوع پارچه‌ها با وجود تنوع بسیاری که دارند در برابر تابش اشعه‌فرا‌بنفش آسیب‌پذیرند و به مرور زمان دچار رنگ‌پریدگی می‌‌شوند. همچنین چاپ تبلیغات روی این مدل‌ها محدودیت‌های فنی دارد. اما پارچه‌های PVC و ترانزیتی در مقایسه با برزنت از مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید و عوامل جوی برخوردار هستند. همچنین به آسانی و با کیفیت بالایی می‌توان کار تبلیغاتی بر روی آن انجام داد. پارچه‌های کره‌ای به دلیل داشتن کیفیت بالا در مقایسه با انواع دیگر پارچه‌ها قیمت‌ بالاتری دارند.

وجود تنوع قیمت در سایبان برقی

توجه به کیفیت در خرید سایبان برقی قیمت مناسب

کیفیت موتور و مواد یا متریال به کار رفته در تولید سایبان برقی قیمت مناسب نقش پررنگی بر قیمت دارد. در واقع هر اندازه کیفیت و جنس بالاتر باشد کارایی و دوام سایبان برقی هم بالا می‌رود. در صورتی‌که در تولید سایبان برقی جنس نامرغوب برای ارائه قیمت پایین‌تر به کار رفته باشد کارایی و طول عمر سایبان بسیار کاهش پیدا خواهد کرد. با توجه به این موضوع با وجود اینکه فرد هزینه کمتری برای خرید سایبان برقی کرده، اما در عوض یک محصول با کیفیت را خریداری نکرده‌ است. شرکت‌های معتبر تولید سایبان برقی سعی دارند تا مواد اولیه مرغوب و باکیفیت را در ساخت استفاده کنند. با انجام این کار هر چند که ممکن است قیمت کمی بالاتر رود، ولی هم خیال فروشنده راحت خواهد بود که محصول باکیفیت ارائه کرده و هم خریدار از خرید خود رضایت خواهد داشت.

نقش پر رنگ مواد یا متریال مصرفی در قیمت سایبان برقی

سایبان برقی به خاطر داشتن ویژگی‌های خوب، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این محصول کاربردهای بسیاری در مکان‌های مختلف از جمله، حیاط، ویلا، باغ، پارکینگ و فروشگاه دارد. برای خرید سایبان برقی قیمت مناسب باید به بعضی نکات توجه داشته باشید. در درجه اول باید هدف و مکان مورد استفاده را مشخص کنید. زیرا ممکن است محصولی را بخرید که متناسب با نوع نیاز شما نباشد. در خرید سایبان برقی به کیفیت محصول توجه بسیاری داشته باشید. استفاده از مواد یا متریال باکیفیت کارایی و دوام محصل را بالا برده و باعث می‌شود تا شما برای سال‌ها از سایبان برقی خود استفاده کنید.

خرید سایبان برقی قیمت مناسب

سایبان برقی قیمت مناسب

در بسیاری از مواقع بین مبحث قیمت و کیفیت ارتباط تنگاتنگی وجود دارد. این مسئله برای سایبان برقی هم به‌طور کامل صدق می‌کند. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در زمان خرید این محصول هزینه کمتری را پرداخته و آن را با نرخی مناسب تهیه کنند. با آنکه می‌توان در این شرایط به سایبان برقی قیمت مناسب دست یافت، اما می‌توان اثار آن را پس از گذشت مدت کم متوجه شد. در چنین شرایطی بهتر است به سایت نایس سایبان سری بزنید تا متوجه شوید می‌توانید این محصول را با نرخی عالی و همچنین کیفیت خوب تهیه کنید.

عوامل موثر بر قیمت سایبان برقی

با آنکه در زمان خرید این وسیله عوامل بسیاری دخیل هستند، اما بحث قیمت آن اهمیت بسیاری دارد. می‌توان از اندازه، کیفیت، مدل، طرح، رنگ و بسیاری از عوامل دیگر به‌عنوان برخی از دیگر موارد مهم نام برد. به‌صورت کلی، این مورد‌ها می‌توانند در نرخ نهایی تاثیر مستقیم داشته باشد؛ اما علاوه‌بر این مسائل، هنوز هم می‌توان به دیگر عوامل تاثیر‌گذار بر نرخ محصول اشاره کرد. سایبان برقی ارزان قیمت، بر‌اساس نوعی که انتخاب می‌کنید، برندی که دارد، ویژگی‌هایی که درون آن تعبیه شده‌اند و عمر باطری تعیین می‌شود.

  • انواع مختلف
    هر ‌کدام از انواع گوناگون این محصول، دارای نرخ و ویژگی مختص به خود هستند. می‌توان از مدل‌های دو‌طرفه، ریموتی، قابل حمل و… به‌عنوان برخی از انواع مختلف سایبان برقی نام برد. اینکه بخواهید کدام یک از این مدل‌ها را استفاده کنید، به نیازتان بستگی دارد.
  • برند این محصول
    اگر به‌دنبال خرید وسیله‌ای برند و با مارک شناخته‌شده‌ای هستید، بهتر است فکر خرید سایبان برقی قیمت مناسب را از فکر خود بیرون کنید. اغلب محصولات برند و معروف از نرخ بسیار بالایی برخوردار هستند؛ چراکه از بهترین متریال برای ساخت آن‌ها استفاده شده است. چنانچه می‌خواهید سایبانی را با هزینه‌ای مطلوب خریداری کنید، کافی است با نام نایس سایبان آشنا شوید.

تکنولوژی ها و ویژگی های منحصربه فرد

مدل‌های جدید دارای تکنولوژی‌هایی همچون سیستم خودکار شارژ در باطری، تنظیم ارتفاع و بسیاری از ویژگی‌های دیگر هستند. چنانچه این تکنولوژی‌ها پیشرفته‌تر باشند، باید برای تهیه سایبان هم هزینه بیشتری را بپردازید. می‌توان از برخی الگوریتم‌های هوشمند و همچنین سنسور‌های گوناگون به‌عنوان برخی از این تکنولوژی‌ها نام برد. چنانچه می‌خواهید سایبان برقی قیمت مناسب داشته باشید، نیازی به تکنولوژی هم نخواهید داشت؛ تکنولوژی بیشتر و پیشرفته‌تر، با قیمت بیشتر مساوی است.

طول عمر باطری

بساری از این محصولات با استفاده از موتور کار نکرده و در‌واقع به‌جای این قطعه، باطری دارند. چنانچه وسیله‌ای که می‌خرید باطری داشته و با این قطعه شارژ شود، باید عمر آن را هم در‌ نظر بگیرید. هر چه باطری کیفیت بالا‌تری داشته و بتواند ساعات بیشتری انرژی را درون خود ذخیره کند، نرخ وسیله‌ای که تهیه می‌کنید هم، بیشتر خواهد شد.

سایبان برقی قیمت مناسب از کجا بخرم؟

نایس سایبان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده سایبان برقی قیمت مناسب است. ما در این شرکت نه‌تنها محصولی باکیفیت خوب فروخته، بلکه کار تعمیر و تعویض را هم انجام می‌دهیم. بهتر است کار نصب را هم خودتان انجام ندهید؛ چراکه این کار نیازمند مهارت و تجربه کافی بوده و امکان دارد در غیر این‌صورت با مشکل مواجه شوید.

5/5 - (1 امتیاز)