انتخاب کم جاترین سایبان با توجه به مکان مورد استفاده

سایبان برقی کم جا

سایبان برقی کم جا مناسب افرادیست که فضای زیادی در اختیار ندارند. این سایبان ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جای کمی می‌گیرند. با توجه به مدل‌های مختلف سایبان برقی امکان استفاده از سایبان حتی برای افرادی که فضای زیادی ندارند هم فراهم است. با استفاده از این سایبان‌های برقی می‌توان یک فضای خصوصی ایجاد کرد و در کنار محافظت از تابش نور خورشید، باد و باراش باران و برف از حضور در فضای آزاد لذت برد.

انتخاب سایبان برقی کم جا با توجه به مکان مورد استفاده

سایبان برقی، به سایبان متحرکی می‌گویند که با کمک موتور باز و بسته می‌شود. این سایبان انعطاف‌پذیری زیادی دارد. شما می‌توانید با این سایبان‌ مقدار فضای پوشش داده شده را کم و زیاد کنید و یا شیب آن را تغییر دهید و روی درجه مورد نظرتان تنظیم کنید. سایبان برقی انواع گوناگونی دارد و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید براساس نیاز خود و مکانی که در اختیار دارید، کم جاترین سایبان را انتخاب کنید.

انواع سایبان برقی کم جا

انواع سایبان برقی کم جا

سایبان برقی از تنوع زیادی برخوردار است و می‌توان از ‌آن‌ برای کاربردهای گوناگون در ابعاد و انواع مختلف استفاده کرد. سایبان‌های چتری، کالسکه‌ای، سایبان بازویی، زنجیری و دو طرفه از جمله انواع سایبان‌ است. برای خرید سایبان کم جا با توجه به نوع نیاز خود بهتر است انواع آن را بشناسید.

سایبان برقی چتری

سایبان برقی چتری یکی از مدل‌های سایبان برقی کم جا و کوچک به حساب می‌آید. سایبان‌های چتری انتخاب خوبی برای مکان‌هایی نظیر باغ، ویلا، استخر و حیاط است. همچنین می‌توان از آن‌ها برای رستوران‌ها و کافی شاپ‌‌های روباز استفاده کرد. یکی از مزیت‌های بسیار مهم این سایبان‌ها قابل حمل بودن آن است.

سایبان برقی کالسکه ای

سایبان برقی کالسکه‌ای یکی دیگر از انواع سایبان‌های برقی به شمار می‌رود که به شکل ربع دایره‌ای است. سایبان کالسکه‌ای را در ابعاد مختلف تا 6 متر دهنه و با بازشو استاندارد 1 . 20 سانت می‌توان خریداری کرد. سایبان برقی کالسکه‌ای با طرحی کلاسیک است و می‌توان از آن در مکان‌های مختلف استفاده کرد. فروشگاه‌ها، ساختمان‌ها، ویلا، ایوان‌ها، ماشین و درب از جمله این موارد است.

سایبان برقی بازویی

سایبان‌ برقی بازویی هم در شمار سایبان برقی کم جا قرار می‌گیرد. این نوع سایبان به صورت استاندارد بین دهنه‌های 3 تا 6 متر با بازشوندگی 2.5 متر تا 2.80 سانت تولید می شود. شیب قابل تنظیم در آن‌ها تا 50 درجه است. با استفاده از سایبان برقی بازویی می‌توان خط سقف سازه را بیش از آستانه یک پنجره یا در گسترش داد. کاربرد سایبان برقی بازویی در بالکن، پارکینگ، مغازه و ساختمان‌های تجاری است.

سایبان برقی زنجیری

سایبان برقی زنجیری زیر 6 متر و دارای سیم بوکسل 7/5 متر مربع است. این نوع سایبان یکی از کاربردی‌ترین سایبان‌ها برای استفاده انواع مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در سطح شهر محسوب می‌شود. هرچند که می‌توان از آن در نمایشگاه‌ها، پارکینگ‌ها و برای مراقبت از باغچه نیز استفاده کرد. شما می توانید از سایبان زنجیری حیاط در تراس‌های بزرگ یا باغ و ویلا استفاده کنید.

سایبان برقی دو طرفه

سایبان برقی دو طرفه متشکل از دو عدد سایبان بازویی است که به نحوی از پشت به یک دیگر متصل هستند. این نوع سایبان در هر بال از متراژ 1 متر تا 3 متر آغاز (با پوشش شش متر مربع در دو بال) و تا 2.5 متر در 6 متر (با پوشش سی متر مربع در دو بال) تولید می شود. سایبان دو طرفه متناسب با مساحت فضای مورد نظر، در ابعاد مختلف قابل استفاده است. برای اینکه این نوع سایبان برقی کم جا شود می‌توان هر یک از آن‌ها به صورت جداگانه استفاده کرد. سایبان برقی دوطرفه در محوطه جلوی کافه‌ها، رستوران‌ها، برگزاری مراسم های مختلف در فضاهای باز، هتل‌ها، مراکز خرید و هر مکانی که نیاز به سقف متحرک دارند، مناسب است.

انتخاب سایبان برقی کم جا با توجه به نوع کاربری آن

در دنیای امروز، سایبان‌های برقی کاربردهای گسترده‌ای دارند. برای انتخاب یک سایبان برقی کم جا باید به نوع کاربری آن توجه کرد. انواع مختلف سایبان برقی دارای مقادیر استانداردی است که بسته به نیاز شما برای پوشش‌دهی، ابعاد استاندارد مناسب انتخاب می‌شود.

امتیاز شما به این مقاله