سایبان برقی پنجره

مزایای سایبان برقی پنجره

سایبان برقی پنجره را می توانید متناسب با رنگ و نمای ساختمان خود انتخاب کنید. این هماهنگی تأثیر بسیار زیادی بر زیبایی نمای ساختمان دارد. این نوع سایبان برقی در مدل ها، طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و عرضه می شوند. همچنین از دیگر ویژگی های بارز این نوع سایبان امکان تنظیم زاویه باز شو و شیب در آن است. در واقع شما می توانید با استفاده از ریموت و بدون دخالت دست سایبان را باز و بسته و شیب آن را نیز در زمان های مختلف روز تنظیم کنید.

مقاومت در برابر عوامل جوی و نور آفتاب از دیگر مزایای این نوع سایبان به شمار می آید. این نوع سایبان کاربردی به دلیل ساختاری که دارد دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود. همچنین این سایبان را می توانید در ابعاد و اندازه های مورد دلخواه سفارش دهید. بهتر است اندازه سایبان را کمی بزرگ تر از پنجره در نظر بگیرید، این کار باعث می شود تا سایبان به بهترین شکل فضای پنجره را پوشش دهد. همچنین با نورپردازی کردن این نوع سایبان می توانید نمایی فوق العاده زیبا را به ساختمان خود ببخشید.

با استفاده از این نوع سایبان نیز می توان دید پنجره را در زمان های مختلف روز افزایش یا کاهش داد. سایبان های برقی پنجره در موقع بارش باران و برف مانع از ورود آب به داخل ساختمان می شوند. در واقع این نوع سایبان بهترین گزینه برای مکان هایی همچون خانه، کافه و رستوان است که به ویو پنجره نیاز دارند. با استفاده از این نوع سایبان می توانید با جلوگیری از ورود آفتاب به داخل فضای مورد نظر یک سایه دلنشین را ایجاد کنید.

انواع سایبان برقی پنجره

امروزه از سایبان برقی پنجره در مکان های مختلفی همچون مغازه، هتل، رستوران، مجتمع های آپارتمانی، ویلا و … استفاده می شود. این نوع سایبان در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شود. یکی از این مدل ها، سایبان کشویی است. سایبان های کشویی از قابلیت تغییر وضعیت به سمت عقب و جلو برخوردار هستند. همچنین سایبان های کشویی به راحتی باز و بسته می شوند. از دیگر انواع سایبان پنجره می توان به سایبان تاشو اشاره داشت. این نوع سایبان گزینه مناسبی جهت استفاده در فضاهای کوچک است. زاویه سایبان های تاشو را نیز می توان به دلخواه تغییر داد. از دیگر انواع مختلف این نوع سایبان مدل بازویی یا همان سایبان 180 درجه برقی است. با استفاده از سایبان های بازویی به راحتی و در زمان های مختلف می توان میزان دید پنجره را تغییر داد. سایبان های برقی پنجره از تنوع بالایی در طرح و رنگ برخوردار هستند.

کاهش مصرف انرژی با سایبان برقی پنجره

یکی از مزیت های بسیار مهم سایبان برقی پنجره کاهش مصرف انرژی است. پنجره ها از جمله قسمت هایی از ساختمان هستند که گرما و سرما از طریق آن ها وارد ساختمان می شود. با نصب این نوع سایبان ها می توانید از تابش مستقیم نور خورشید در فصل تابستان به فضای داخل ساختمان به بهترین شکل جلوگیری کنید. همچنین این سایبان ها نقش بسیار مهمی در جلوگیری از اتلاف گرما در فصل زمستان دارند. با نصب این نوع سایبان های برقی می توانید با کاهش مصرف انرژی از فضای داخل ساختمان نهایت لذت را ببرید. بهتر است متریال و پوشش سایبان برقی را با توجه به محل آب و هوای زندگی خود انتخاب کنید. در مناطقی که بارش باران و برف در آن ها زیاد است بهتر است از پارچه های ضد آب در ساختار سایبان استفاده شود. امروزه سایبان های برقی در مقایسه با سایبان های ثابت از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند زیرا فضای کمتری را اشغال می کنند و برای باز و بسته کردن به دخالت دست و نیروی خاصی نیاز نیست.

مزایای سایبان برقی پنجره

نحوه نصب سایبان برقی پنجره

از آنجا که استفاده از این نوع سایبان ها در ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و مجتمع های تفریحی و گردشگری به طور گسترده ای رواج پیدا کرده است، نصب آن ها را نمی توان به دست هر کسی سپرد. به نوعی می توان گفت نصب سایبان برقی پنجره به دانش و تخصص بالایی در این زمینه نیاز دارد. نصب اصولی این نوع سایبان در افزایش کارایی و عملکرد آن بسیار تأثیر گذار است.

سایبان هایی که به صورت اصولی نصب شوند از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند. همچنین نصب اصولی و استاندارد ایمنی فضای مورد نظر را تامین خواهد کرد و جای نگرانی حین باز و بسته کردن آن نخواهد بود. بهتر است نصب سایبان های برقی پنجره توسط کارشناسان و متخصصان صورت بگیرد. توجه کنید که برخی از محصولات تنها زمانی از گارانتی برخوردار هستند که متخصص آنها را نصب کرده باشد.

5/5 - (1 امتیاز)