موتور کرکره برقی کلاسیک

موتور کرکره برقی کلاسیک چیست؟

بهتر است بدانید موتور کرکره برقی کلاسیک مهم ترین و اصلی ترین قطعه در کل مجموعه کرکره برقی به شمار می آید. وظیفه اصلی این قطعه باز و بسته کردن درب کرکره برقی است. این نوع موتور در قدرت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. موتور در سمت راست یا چپ کرکره برقی یا سایبان برقی نصب می گردد. موتورهای برقی کلاسیک در حین فعالیت صدای کمی دارند و آلودگی صوتی در محیط ایجاد نمی کنند.

این ویژگی باعث شده است تا بتوان در مکان های مختلف از این نوع موتور استفاده کرد. از آنجا که موتور کرکره برقی کلاسیک دارای محدودیت وزنی نیست، قادر است باز و بسته کردن درب های عریض را به شکل یکپارچه انجام دهد.

ویژگی های فنی موتور کرکره برقی کلاسیک

موتور کرکره برقی کلاسیک یکی از پر استفاده ترین موتورها در کرکره برقی به شمار می آید. این نوع موتور کرکره برقی به گونه ای مهندسی شده که کرکره های با وزن های بالا را به صورت مکرر به حرکت در می آورد. موتور دارای یک چرخ دنده و زنجیر می باشد. همچنین نوع سیم پیچ این موتور از جنس آلومینیومی یا مسی است.

این موتورها در صورت خراب شدن به راحتی توسط کارشناسان و متخصصان ما تعمیر می شوند. کیفیت بالا نیز یکی از ویژگی های مهم این محصول به شمار می آید. این محصول معمولا در دو نوع ۳۰۰ و ۶۰۰ کیلو تولید و عرضه می شود. همچنین این محصول گزینه بسیار مناسبی جهت استفاده در کرکره های غضروف دار و کرکره های پلی کربناتی است.

ویژگی های فنی موتور کرکره برقی کلاسیک

فروش انواع موتور کرکره برقی توسط نایس سایبان

تیم حرفه ای و نام آشنای نایس سایبان، انواع موتورهای کلاسیک را با بهترین کیفیت به مشتریان خود عرضه می کند. شما می توانید این موتورها را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب از مراکز ما خریداری کنید. زیرا فروش انواع موتور های کلاسیک، تخصص و کار گروه حرفه ای نایس سایبان است.

مقایسه موتور کرکره برقی کلاسیک با موتور های توبولار

از تفاوت های موجود بین موتور کرکره برقی کلاسیک با موتور های توبولار می توان به تفاوت در نحوه عملکرد آن ها اشاره کرد. همچنین تفاوت در نوع کاربری از دیگر تفاوت های موجود بین این دو نوع موتور به شمار می آید. در موقع خرید موتورهای برقی کلاسیک، تمامی متعلقات مورد نیاز همچون صفحه پلیت، برد، ریموت ها و … در درون بسته بندی موتور موجود هستند. اما این قطعات در داخل بسته بندی موتور توبولار موجود نیست و مشتری باید این قطعات را به صورت جداگانه خریداری کند.

تعمیرات موتور کرکره برقی کلاسیک

ارائه گارانتی تعویض و تعمیرات حرفه ای انواع موتور های کلاسیک

یکی از دغدغه های مشتریان عزیز در موقع خرید کالا، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است. در صورتی که خرید خود را از مرکز نام آشنا ما انجام دهید، جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. چرا که ما تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی به مشتریان خود عرضه می کنیم.

در صورتی که سایبان های شما به تعمیر نیاز داشته باشند، متخصصان و کارشناسان ما آن ها را به شکل حرفه ای و تخصصی برای شما تعمیر خواهند کرد. همچنین در صورت نیاز قطعات آسیب دیده را با قطعات اصل و اورجینال تعویض خواهند کرد. نکته قابل توجه این است که تعویض و تعمیر موتور کرکره برقی حرفه ای نیز شامل گارانتی می شود.

قدرت بالای موتور کرکره برقی کلاسیک

قدرت بالای موتور کرکره برقی کلاسیک و کاربرد های آن

یکی از ویژگی های مهم و بارز موتور کرکره برقی کلاسیک قدرت بسیار بالای آن است. از این محصول به دلیل داشتن چنین ویژگی و قابلیت به راحتی می توان در مکان های مختلف استفاده کرد. این موتورها بهترین گزینه جهت استفاده در مکان های پر تردد و شلوغ به شمار می آیند. بهترین کاربرد و عملکرد این محصول در مکان های پرتردد و شلوغ همچون فروشگاه ها، پاساژها و پارکینگ ها است.

5/5 - (1 امتیاز)