تعمیر موتور کرکره برقی حرفه ای

تعمیر موتور کرکره برقی به صورت حرفه ای

بهتر است بدانید اگر موتور کرکره برقی دچار مشکل یا نقص شود عملکرد کرکره نیز به کلی مختل می شود. از این رو تعمیر موتور کرکره برقی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. موتور کرکره برقی معمولا در دو نوع توبولار و ساید عرضه می شوند. هر کدام از این موتورها از ساختار خاصی برخوردار هستند و باید از روش های متفاوتی برای تعمیر آن ها استفاده کرد.

در صورت بروز هرگونه مشکل برای این قطعه بهتر است از متخصصان ما بخواهید تا شما را در تعمیر موتور یاری کنند. گروه حرفه ای ما از کادری مجرب و متخصص زمینه تعمیر موتور کرکره برقی و سایبان برقی بهره می برد. و شما آسوده خاطر خواهید بود که سایبان شما توسط افراد متخصص و در محل شما تعمیر می شود.

خدمات نصب و تعمیر موتور کرکره برقی

نصب و راه اندازی موتور کرکره برقی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در صورتی که این موتورها توسط افراد غیر متخصص نصب شوند، ممکن است عملکرد کرکره برقی دچار اختلال شود. با انتخاب تیم حرفه ای ما جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه نیست. زیرا متخصصان ما قادرند این نوع موتورها را به بهترین شکل نصب کنند. در واقع یکی از خدمات ارائه شده توسط گروه ما نصب و تعمیر موتور کرکره برقی به صورت تخصصی است.

کارشناسان ما با مشاوره و راهنمایی خود به شما کمک می کنند تا از موتور مناسب برای مکان مورد نظر خود استفاده کنید. در واقع انتخاب موتورهای کرکره برقی متناسب با محل مورد استفاده نقش بسیار مهمی در عملکرد آن ها دارد. برای مثال برای مکان های پر تردد و شلوغ نباید از موتورهای توبولار استفاده کرد. شما با کمک متخصصان ما می توانید انواع موتورهای کرکره برقی از جمله موتور کرکره برقی ایرانی را به صورت دوره ای سرویس کنید. این کار با پرداخت هزینه ای مناسب و توسط نیروهای متخصص ما انجام می شود.

تعمیر میکروسوئیچ موتور کرکره برقی

تعمیر میکروسوئیچ موتور کرکره برقی

بهتر است بدانید میکروسوئیچ میزان حرکت موتور را به عهده دارد. به نوعی این قطعه حدود حرکتی بالا و پایین تیغه ها را مشخص می کند. میکروسوئیچ ها در ارتباط با سیستم چرخ دنده های حرکتی موتور و مدار فرمان هستند. این مجموعه در داخل سیستم مرکزی موتور کرکره برقی قرار گرفته است. در برخی موارد بروز مشکل در این قطعه ممکن است باعث اختلال در عملکرد کرکره برقی شود. برای مثال در مواردی که حدود ارتفاع کرکره برقی دچار تغییر شود و یا قابل تنظیم نباشد لازم است میکروسوئیچ تعویض و یا تعمیر شود.

خشک شدن مسیر حرکتی چرخ دنده های مربوط به میکروسوئیچ یکی از دلایل خرابی این قطعه است. همچنین تنظیم نامناسب میکروسوئیچ و سوراخ کردن بیش از حد کاور آن از دیگر دلایل خرابی این قطعه به شمار می آید. کارشناسان این قطعه را مورد بررسی قرار می دهند و علت خرابی آن را پیدا می کنند. در مرحله بعد با دانش و تخصص خود این قطعه را تعمیر و در صورت نیاز آن را تعویض می کنند.

تعمیر تخصصی موتور کرکره برقی

تعمیر تخصصی برد موتور کرکره برقی توسط نایس سایبان

برد الکتریکی یکی از قطعات اصلی و مهم در تعمیر موتور کرکره برقی به شمار می آید، بنابراین تعمیر این قطعه اهمیت بالایی دارد. این قسمت با نام مرکز فرمان و کنترل باکس نیز شناخته شده است. در واقع برد فعالیت کرکره برقی را کنترل می کند. برد موتور کرکره برقی شامل سه سوکت برق، چشمی و موتور است. هر کدام از این قطعات اگر دچار خرابی شوند لازم است با دقت تعمیر شوند.

تعمیر تخصصی برد موتور کرکره برقی را از ما بخواهید. زیرا ما از نیروهای متخصص برای این کار استفاده می کنیم. متخصصان مجرب و کارآزموده ما قادرند مشکل به وجود آمده را تشخیص دهند و سپس نسبت به رفع آن اقدام کنند. کارشناسان ما این قطعات را به صورت حرفه ای و تخصصی تعمیر خواهند کرد. با انتخاب گروه حرفه ای ما مطمئن باشید که این قطعه مهم به بهترین شکل تعمیر می شود.

ارائه خدمات تعمیر موتور کرکره برقی

ارائه خدمات تعمیرات سایبان در محل

یکی از خدمات ارائه شده توسط گروه نام آشنای نایس سایبان ارائه خدمات تعمیرات سایبان و به خصوص تعمیر موتور کرکره برقی در محل است. شما می توانید با کارشناسان ما تماس برقرار کنید. متخصصان ما بدون اتلاف وقت و در اولین فرصت در محل شما حاضر می شوند. در واقع کارشناسان نایس سایبان با دانش و تخصص خود خرابی موتور کرکره برقی را به بهترین شکل تعمیر می کنند. شما با انتخاب گروه نام آشنای ما به طور قابل توجهی در زمان و هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد.

کارشناسان و متخصصان ما با ارائه راه کارهای اصولی و درست سایبان شما را با کمترین هزینه تعمیر خواهند کرد. هدف اصلی تیم حرفه ای ما جلب رضایت مشتریان است. در واقع سابقه و نام آشنای ما تضمین کننده ارائه بهترین خدمات است. با یک انتخاب درست و هوشمندانه می توانید تعمیرات سایبان های خود را با هزینه مناسب و به بهترین شکل انجام دهید.

5/5 - (2 امتیاز)