خرابی موتور کرکره برقی

عواملی که باعث خرابی موتور کرکره برقی می شوند، چیست؟

خراب شدن موتور کرکره برقی به عوامل متعددی بستگی دارد. قطعاً نحوه نگهداری و کیفیت موتور کرکره برقی از عواملی است که می تواند در خراب شدن این قطعه تأثیرگذار باشد. برخی از دلایلی که باعث خرابی موتور کرکره برقی می شوند عبارت اند از:

  1. قدیمی شدن موتور کرکره برقی
  2. سوختن برد موتور کرکره برقی
  3. نصب اشتباه کرکره برقی
  4. همخوانی نداشتن وزن کرکره برقی با توان موتور کرکره برقی
  5. سرویس نکردن به موقع موتور کرکره
  6. خراب شدن میکروسوئیچ موتور کرکره برقی

برطرف کردن تمامی مشکلات و خرابی موتور کرکره برقی

امروزه با توجه به وزن کرکره برقی و فضای مورد نظر برای نصب کرکره، از موتور های متنوعی استفاده می شود. راه اندازی، نصب، تعمیر و تعویض هر مدل از کرکره های برقی با یکدیگر متفاوت است، به همین جهت باید در صورت خرابی موتور کرکره برقی به افراد متخصص و مجرب در زمینه تعمیرات این قطعه مراجعه شود.

سپردن تعمیرات موتور کرکره برقی به افراد کاربلد و مجرب کمک می کند تا تعمیرات این قطعه به صورت تخصصی و بدون نقص انجام شود. نایس سایبان با داشتن کادری متخصص و زبده، تعمیر موتور کرکره برقی را با نظارت کارشناسان متخصص و نیروهای باتجربه و مجرب خود انجام می دهد. شما می توانید در صورت خرابی هر یک از قطعات موتور کرکره برقی، بدون هیچ نگرانی تعمیرات آن را به مجموعه ما یعنی نایس سایبان بسپارید.

برطرف کردن خرابی موتور کرکره برقی

خرابی ریموت کنترل موتور کرکره برقی از چیست؟

درون ریموت کنترل موتور کرکره برقی از نوعی باتری برای تأمین انرژی استفاده می شود. این کنترل با دریافت انرژی از باتری، موظف است تا به موتور کرکره فرمان دهد تیغه های کرکره را برای باز یا بسته کردن به سمت بالا و پایین حرکت دهد. خراب شدن ریموت کنترل موتور کرکره باعث می شود تا فرمان باز و بسته شدن  کرکره به درستی به موتور منتقل نشود.

در اکثر مواقع ضعیف یا خراب شدن باتری درون ریموت باعث از کار افتادن آن می شود، اما علل دیگری هستند که ممکن است باعث از کار افتادن ریموت و خرابی موتور کرکره برقی شوند که برخی از آن ها عبارت اند از:

  1. ورود آب به درون ریموت کنترل
  2. ضربه خوردن ریموت کنترل
  3. تمام شدن باتری ریموت کنترل
  4. خراب شدن آنتن ریموت

یکی از کارهایی که می توانید برای جلوگیری از خراب شدن ریموت کنترل انجام دهید، خرید این محصول از برند های باکیفیت و معتبر است.

خرید ریموت کنترل هایی که از متریال باکیفیتی تهیه می شوند باعث می شود تا در صورت ورود آب، ضربه، فشار و هر عامل بیرونی کمتر آسیب ببیند.

تأثیر آب و هوا و شرایط محیطی در خرابی موتور های کرکره برقی

موتور کرکره برقی از حساسیت بالایی برخوردار است. هرگونه سهل انگاری در نگهداری آن موجب می شود تا این قطعه خراب شود و مشکلاتی را مانند مختل شدن کار کرکره برقی را به همراه داشته باشد. آب و هوا و شرایط محیطی یکی از عواملی هستند که باعث خرابی موتور کرکره برقی می شوند.

کرکره های برقی در روز های گرم سال اگرچه بیشتر استفاده می شوند اما عملکرد بهتری دارند. در روز های سرد سال برخی از قطعات کرکره برقی مانند جک، فنر و موتور آن کمی سخت تر کار می کنند. این مسئله باعث می شود تا فشار بیشتری به موتور وارد شود و در نهایت خراب شود.

خرابی ریموت کنترل موتور کرکره برقی

انجام سرویس های دوره ای موتور کرکره برقی

انجام سرویس های دوره ای کرکره برقی، بهترین راهکار برای جلوگیری از خرابی موتور کرکره برقی است. این قطعه به عنوان مهم ترین بخش کرکره برقی، در صورت نگهداری صحیح و اصولی کمتر دچار خرابی می شود و مانند روز های اول از عملکرد مناسبی برخوردار خواهد بود.

شما می توانید با سپردن وظیفه سرویس موتور کرکره برقی به نیروهای باتجربه و دوره دیده شرکت نایس سایبان، نگرانی خود را از خراب شدن این قطعه به پایان برسانید. گروه ما علاوه بر داشتن تخصص در زمینه اجرا و نصب انواع سایبان برقی و کرکره برقی، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و نیروهای متخصص به صورت تخصصی تعمیر و سرویس های دوره ای هم انجام می دهد.

5/5 - (2 امتیاز)