موتور ساید تور

معرفی موتور ساید تور

مجموعه بزرگ و نام آشنای ما با ارائه موتورهای با کیفیت و اورجینال توانسته است رضایت مشتریان خود را به بهترین شکل جلب کند. محصولات ارائه شده توسط مجموعه ما مثل موتور سایبان برقی و کرکره برقی از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. مجموعه ما توانسته است موتور ساید تور را به خوبی به مشتریان خود معرفی و عرضه کند. این موتور از مزایا و ویژگی های خاصی برخوردار می باشد. برند تور یکی از برندهای شناخته شده در زمینه موتور کرکره برقی است. با انتخاب این نوع موتورهای کاربردی می توانید از مزایا و ویژگی های آن ها بهره مند شوید.

مشخصات فنی موتور ساید تور

سیم پیچ به کار رفته در این نوع موتور از نوع آلومینیوم است. همچنین از دیگر ویژگی های این نوع موتور می توان به مجهز بودن آن به سیستم  Auto close اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود درب بعد از گذشت مدت زمان مشخصی به شکل خودکار بسته شود.

از دیگر قابلیت های این موتورها مجهز شدن آن ها به چشمی و فلشر است. با این قابلیت ایمنی درب به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

دیگر ویژگی موتور ساید تور دارا بودن قابلیت معکوس کردن عملکرد مدار فرمان است. همچنین این نوع موتورها از قابلیت کار کردن بدون باتری برخوردار هستند. در بدنه گیربکس این موتورها از آلیاژ مرغوبی استفاده شده است. موتورهای DC و AC تور در دو نوع ۳۰۰ و ۵۰۰ کیلیویی عرضه می شوند. این موتورها در یک طرف درب قرار گرفته اند. ولتاژ کارکرد این نوع موتور معادل ۲۴ ولت است. همچنین احتمال سقوط این نوع موتورها صفر می باشد زیرا از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

موتور ساید تور در کجا کاربرد دارد؟

بهتر است بدانید موتور ساید تور محدودیت وزنی ندارد و می توان از آن برای پروژه های مختلف استفاده کرد. در واقع موتور ساید از توان تحمل وزن تا 1 تن برخوردار است. این محصول گزینه بسیار مناسبی برای مکان هایی است که نوسان برقی زیادی دارند. در واقع موتورهای ساید تور برای مکان هایی که مدام قطعی برق را تجربه می کنند، بهترین گزینه پیشنهادی محسوب می شوند. همچنین این موتورها دارای بیشترین کاربرد برای مکان هایی با درب هایی وزن زیاد و میزان تردد بالا هستند. از دیگر کاربردهای موتورهای ساید تور می توان به استفاده از آن ها در اماکن صنعتی اشاره کرد. به گونه ای که از این نوع موتورها می توانید برای کارخانجات، سوله ها، پارکینگ پاساژ ها و برج های پر رفت و آمد استفاده کنید.

کاربرد موتور ساید تور

مقایسه موتور ساید تور با موتور ساید سیرون

موتور ساید سیرون در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شود. یکی از این مدل ها، مدل AC است. مدل AC سیرون بر خلاف برند تور توانایی پشتیبانی از منبع برق اضطراری را ندارد. موتورهای ساید تور دارای برق اضطراری UPS هستند. از دیگر تفاوت های موجود بین این دو نوع موتور می توان به تفاوت در سیم پیچی آن ها اشاره کرد.

سیم پیچی داخلی درون موتور ساید سیرون از نوع مسی است. در حالی که موتور ساید تور دارای سیم پیچ آلومینیومی می باشد. در نصب موتور کرکره برقی سیرون از میکرو سوئیچ استفاده شده است. موتور ساید سیرون از نوع تک فاز و با ۲۲۰ ولت ولتاژ ورودی می باشد.

تحمل دما توسط موتور ساید تور

تحمل دمای بالا و پایین در شرایط مختلف آب و هوایی

از ویژگی های بارز این محصول کاربردی می توان به فرکانس کاری ۵۰ هرتزی آن اشاره داشت. همچنین دمای کارکرد این نوع موتور بین ۲۰ تا ۵۰ درجه سانتی گراد است. در واقع موتور ساید تور قادر است دمای بالا و پایین را در شرایط مختلف آب و هوایی به خوبی تحمل کند. این ویژگی باعث می شود تا این نوع موتور از کارایی بسیار بالایی در شرایط مختلف آب و هوایی برخوردار باشد. در واقع این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا از این موتورهای پر قدرت برای مکان های پرتردد و پر رفت و آمد در هر شرایط جوی استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)