فروش انواع موتور ساید سیرون

نایس سایبان نمایندگی فروش انواع موتور ساید سیرون در ایران

علیرغم اینکه ایده پیچیده ای در ورای طراحی سایبان های برقی وجود نداشت، اما ورود آن ها به عرصه بازار با استقبال قابل توجهی رو به رو شد. این استقبال به حدی بود که این روز ها سایبان های دستی و سنتی به ندرت دیده می شوند و اغلب افراد به استفاده از سایبان های برقی روی آورده اند. البته دلایل این استقبال کاملا قابل درک است. استفاده از سایبان های برقی خیلی راحت تر از سایبان های دستی و سنتی است. به علاوه، زیبایی ظاهری آن ها سبب شده تا از این وسیله به عنوان المانی موثر در طراحی نما استفاده شود. البته سایبان های برقی تنها جنبه ظاهری ندارند؛ بلکه امنیت بالاتری نیز در محیط فراهم می آورند. به طوری که احتمال سرقت را به حداقل میرسانند.

موتور یکی از اجزای اصلی کرکره های برقی است. در اصل این موتور است که ویژگی الکتریکی بودن را به این نوع از سایبان ها می دهد. بنابراین در طراحی و ساخت آن نیز استاندارد ها و طبقه بندی های گوناگونی رعایت می شود. موتور کرکره برقی عمدتا در سه دسته طبقه بندی می شود. موتور توبولار، موتور ساید و موتور سنترال. از موتور های ساید برای درب ها و کرکره های با ظرفیت بالا استفاده می شود. این موتور ها توان بالایی دارند و برای مکان های پر تردد و درب های عریض و سنگین مناسب تر از دو گزینه توبولار و سنترال هستند.

استفاده از سیستم های پیشرفته در موتور های سیرون

برند سیرون یکی از برندهای به نام و معتبر در زمینه تولید و عرضه انواع موتور ساید سایبان برقی در دنیا به شمار می رود. موتور ساید سیرون در دو نوع AC و DC در بازار عرضه می شود. فرق این دو نوع موتور در دارا بودن سیستم برق اضطراری است. موتورهای برقی در هنگام قطع برق به دو شیوه امکان استفاده دارند. دسته اول دارای سیستم برق اضطراری یا UPS هستند. این موتورها در هنگام قطع برق از نوعی باتری کمک می گیرند و با توجه به ظرفیت باتری، فرایند باز و بسته شدن را تا چندین مرتبه بدون دخالت دست به انجام میرسانند.

دسته دوم فاقد سیستم برق اضطراری هستند. در این نوع از موتورهای ساید در صورت قطعی برق می توان به کمک خلاص کن دستی سایبان را تنظیم کرد. معمولا برای موتورهای ساید، خلاص کن های دستی از نوع زنجیری هستند. به طوری که یک زنجیر دو طرفه در کنار موتور آویزان می شود که به کمک آن می توان سایبان را جمع یا باز کرد.

اگرچه همان طور که پیشتر ذکر کردیم ایده اصلی سایبان های برقی چندان پیچیده به نظر نمی رسد، اما فرایند تهیه این محصول بسیار پیچیده و فکر شده است. برای تهیه یک سایبان درجه یک، باید به مقاومت و استحکام اجزا توجه شود. در عین حال باید فرایندی نرم و و یکنواخت برای بالا و پایین بردن سایبان ایجاد کرد. در کنار هم قرار دادن این ویژگی ها در موتور سایبان برقی سبب شده که برای تهیه این محصول به تکنولوژی پیشرفته ای نیاز باشد.

قیمت موتور ساید سیرون

تحمل وزن تیغه های 300 تا 600 کیلوگرم بسته به مدل موتور

تناسب توان موتور با سایز و وزن سایبان اهمیت بالایی دارد. در حقیقت اگر توان موتور کمتر از قدرت لازم برای تحمل وزن درب باشد، عمر موتور کوتاه می شود و ممکن است سایبان در هنگام باز و بسته شدن عملکرد منقطع داشته باشد. موتور ساید سیرون در دو ظرفیت 300 و 600 عرضه می شود. بدین معنا که موتور های ساید سیرون قابلیت بالا و پایین بردن درب هایی با حداکثر وزن 300 و 600 کیلوگرم را دارند.

ارائه قیمت منطقی و مناسب محصولات سیرون در مجموعه نایس

با توجه به افزایش روز افزون هزینه ها، قیمت کالا این روزها از اصلی ترین فاکتورها در هنگام خرید به شمار می رود. اما باید این را نیز مد نظر داشت که خرید اجناس بیش از حد ارزان اما بی کیفیت در دراز مدت هزینه های بالایی برای ما به همراه خواهند داشت. موتور ساید سیرون ارائه شده در نایس سایبان کیفیت قابل قبول و بالایی دارد. اما در عین حال در نایس سایبان تلاش ما بر آن است که محصولاتی با قیمت مقرون به صرفه به مشتریان عزیز ارائه شود.

گارانتی موتور ساید سیرون

گارانتی تمامی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان

گارانتی و خدمات پس از فروش از مهم ترین نکات هنگام خرید محصولات برقی به شمار می روند. با خرید موتور ساید سیرون نایس سایبان، در صورت نیاز به هر گونه خدمات پس از فروش می توانید با مشاوران و تکنسین های ما تماس حاصل کنید. تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را راهنمایی و مشکلات احتمالی یا نیاز به تعمیر موتور ساید را برطرف کنند. وجود شعب متعدد نایس سایبان در سراسر ایران سبب شده تا در صورت نیاز، در کمتر از 24 ساعت بتوانید از انواع خدمات پس از فروش نایس سایبان بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)