کلاچ موتور توبولار چیست؟

کلاچ موتور توبولار چیست؟

سایبان ها و کرکره های برقی به کمک موتور باز و بسته می شوند. به عبارت دیگر، مانند همه وسایل برقی دیگر، این موتور است که برق را به نیروی مکانیکی مورد نیاز تبدیل می کنند. دو نوع موتور سایبان وجود دارد: موتور توبولار و موتور ساید. از بین این دو موتور، موتورهای توبولار به دلیل زیبایی ظاهری، جای کم و صدای بسیار کم خود در میان خریداران جایگاه ویژه ای دارند.

سایبان های برقی استفاده بسیار راحتی دارند و برای استفاده از آن ها به هیچ گونه اعمال نیروی دستی نیاز نیست. برخی تصور می کنند که سایبان های برقی در هنگام قطعی برق مشکل زا می شوند. اما قطعی برق یکی از مواردی است که سازندگان سایبان های برقی، برای آن راه حلی در نظر گرفته اند. اما امکانی در این دستگاه ها تعبیه شده تا بتوان به کمک نیروی دست نیز از ویژگی های سایبان استفاده کرد. در حقیقت خلاص کن دستی و کلاچ موتور توبولار دو قطعه ای هستند که در این مواقع به کمک افراد می آیند.

خلاص کن دستی، یک آچار است که از طریق آن می توان کلاچ موتور توبولار را آزاد کرده و به طور دستی سایبان را باز و بسته کرد. خلاص کن دستی از طریق چرخش این عملیات را انجام می دهد. در نتیجه هول دادن دستی کرکره به سمت بالا مثمر ثمر نخواهد بود. البته این قطعه (خلاص کن دستی) فقط مخصوص زمان های بی برقی نیست. بلکه در حالت کلی هم می توان به کمک اهرم نامبرده کرکره را باز یا جمع نمود.

بررسی تمام اجزای موتور های توبولار ساخته شده در نایس سایبان

اجزای سایبان برقی از نوع توبولار عبارت اند از: موتور، آچار خلاص کن، بست و خار، آچار تنظیم میکروسوئیچ، پایه، تاج و آداپتور. موتور توبولار و اجزای آن درون یک قطعه لوله مانند قرار میگیرند. این لوله، موتور را از قرارگیری در معرض بارش باران و برف در امان نگه می دارد.

عملکرد موتور توبولار به گونه ای است که کرکره هنگام بسته شدن روی لوله موتور می پیچد. در نتیجه جای بسیار کمی اشغال می کند. به علاوه سایبان های برقی با موتور توبولار ظاهر زیبایی دارند. موتورهای توبولار نایس سایبان دارای عملکردی نرم و یکنواخت هستند. بنابراین در هنگام باز و جمع شدن هیچ گونه گیر و اختلالی در محصول مشاهده نخواهید کرد. به علاوه سر و صدایی نیز در طول این فرایند تولید نمی شود. فرایند نرم و بی صدای موتورهای توبولار نایس سایبان، جزو ویژگی های اصلی آن ها به شمار می روند.

قطعات کلاچ موتور توبولار

تعمیر تمامی قطعات کلاچ موتورهای سایبان برقی

به طور کلی، قطعات سایبان های برقی، حساسیت بالاتری نسبت سایبان های قدیمی و دستی دارند. به طور اختصاصی موتور این سایبان ها از سایر بخش های آن نیازمند توجه و نگهداری بیشتری هستند. به همین دلیل است که نایس سایبان موتور و قطعات جانبی سایبان های برقی خود را درون کاور و لوله مخصوصی جایگذاری می کند. این امر احتمال خرابی و نیاز به تعمیر را به حداقل می رساند.

در صورت خرابی و نیاز به تعمیر یا تعویض کلیه قطعات کلاچ موتور توبولار سایبان برقی، خدمات پس از فروش شرکت نایس سایبان راه حلی مناسب برای خریداران است. شعب متعدد نایس سایبان در سراسر کشور، امکان دسترسی به متخصصین این دستگاه را فراهم آورده. بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از خدمات تکنسین های ما در نایس سایبان بهره مند شوید.

تامین کلاچ موتور توبولار

تامین تمامی قطعات موتور های خریداری شده از مجموعه نایس

نایس سایبان ارائه دهنده تمامی قطعات سایبان ها و کرکره های برقی در کشور است. مشخصات موتور توبلار و سایر قطعات ارائه شده در نایس سایبان همگی تحت لیسانس اروپا بوده و کیفیتی مثال زدنی دارند. دلایل گوناگونی برای تعویض قطعات موتورهای سایبان برقی وجود دارد. فرسودگی، خرابی، عدم عملکرد یکنواخت و بی سر و صدا و قدیمی شدن قطعات از جمله این موارد هستند. در هنگام تامین قطعات سایبان برقی باید این نکته را مد نظر داشته باشید که موتور سایبان برقی اساسی ترین بخش آن است. بدون موتور این سایبان ها عملا با سایبان های عادی مکانیکی تفاوتی ندارند. بنابراین قطعات به کار رفته در موتور باید از مرغوبترین نوع باشند.

در هنگام خرید قطعات سایبان برقی باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید. اول اینکه از اصالت قطعات اطمینان حاصل کنید. ثانیا سعی کنید قطعاتی تهیه کنید که با بهترین مواد اولیه و آخرین تکنولوژی های موجود ساخته شده اند. به این ترتیب محصولات استحکام و طول عمر مناسبی خواهند داشت. ثالثا دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش می تواند اطمینان شما را از بابت کیفیت کالا افزایش دهد. کلاچ موتور توبولار و تمامی قطعات سایبان های نایس سایبان، تمامی نکات ذکر شده را برآورده می سازد و از بابت اصالت و کیفیت در زمره بهترین های بازار قرار گرفته.

5/5 - (1 امتیاز)