نایس نمایندگی موتور ساید هیرو

نایس سایبان نمایندگی موتور ساید هیرو در ایران

گروه ما توانسته نمایندگی موتور ساید هیرو را در کشورمان ایران، به خوبی عهده بگیرد. ما با داشتن کادری مجرب و ماهر، همواره حامی مشتریان خود در سراسر ایران هستیم. در هر کجا از کشورمان ایران که زندگی می کنید، می توانید از محصولات و خدمات نمایندگی های ما بهره مند شوید. تیم مجرب ما از زمان نصب و راه اندازی این نوع موتورها، شما را همراهی می کنند. همچنین در صورتی که موتور سایبان برقی خریداری شده شما دچار خرابی شوند جای هیچ گونه نگرانی نیست، زیرا کارشناسان ما در اسرع وقت موتورهای شما را تعمیر می کنند.

یکی از ویژگی های مهم گروه نام آشنای ما، داشتن کادری مجرب و متخصص است. کارشناسان ما با نصب اصولی و حرفه ای خود، طول عمر این نوع موتورها را افزایش می دهند. لازم است بدانید، نصب و راه اندازی موتورهای ساید کار هر کسی نیست و به دانش و تخصص در این زمینه نیاز دارد. همچنین کارشناسان ما با تخصص خود به راحتی می توانند علت خرابی موتورهای ساید را تشخیص و آن را به بهترین شکل بر طرف سازند.

مزایای استفاده از موتور ساید هیرو

بهتر است بدانید موتور ساید هیرو مزایای بسیاری را به دنبال دارد. این نوع موتورها، یکی از قوی ترین موتورهای الکتریکی به شمار می آیند. یکی از قابلیت های مهم این نوع موتورها برخورداری از سیستم پاراشوت است. در صورتی که کرکره برقی دچار نقص فنی شود، این ویژگی از سقوط آن جلوگیری می کند. استفاده از این محصول باعث ایجاد سر و صدا و آلودگی صوتی در محیط نمی شود، زیرا دارای عملکردی بی صدا و آرام است.

از دیگر مزیت های این نوع موتورهای ساید، می توان به نصب و راه اندازی آسان آنها اشاره کرد. همچنین در زمینه نگهداری و تعمیرات این محصول دچار هیچ گونه مشکلی نخواهید شد، چرا که نگهداری و تعمیرات آن به دلیل قرار گرفتن در کنار کرکره برقی بسیار ساده است.  مجهز بودن به سیستم UPS نیز از دیگر ویژگی های مهم این نوع موتور کرکره برقی به شمار می آید. بهتر است بدانید یو پی اس یک نوع سیستم منبع تغذیه بی وقفه است؛ در واقع این سیستم امکان باز و بسته کردن کرکره برقی را در موقع قطعی برق بدون ریموت فراهم می کند.

مزایای نمایندگی موتور ساید هیرو

مقاومت بالای موتورها و تحمل وزن بالا برای درب های بزرگ

یکی از مزیت های مهم موتور ساید هیرو، مقاومت بسیار بالای آن است. در واقع این نوع موتورها، بهترین گزینه جهت استفاده در مراکز صنعتی بزرگ به شمار می آیند؛ زیرا دارای توان مقاومت و تحمل وزن بسیار بالایی هستند. امروزه از این موتورهای پر قدرت جهت جا به جایی درب هایی با ابعاد بزرگ استفاده می شود. موتورهای ساید هیرو را با آسودگی خیال می توانید در مکان های پر تردد و شلوغ استفاده کنید. همچنین این نوع موتورها برای  ورودی هایی با مساحت بالا طراحی شده اند.

استفاده از سنسورهای مدرن و جدید در موتورهای هیرو

یکی از مزیت های مهم موتورهای هیرو، استفاده از سنسورهای مدرن و جدید در آنها است. این نوع سنسورها از ویژگی های خاصی برخوردار هستند، از اینرو عملکرد کرکره برقی را نسبت به دیگر قطعات مجزا می کنند. مهم ترین وظیفه این نوع سنسورها، تشخیص موانع بر سر راه باز و بسته شدن تیغه است. سنسور، یکی از حساس ترین قطعات درب های اتوماتیک به شمار می آید؛ از اینرو لازم است توسط کارشناسان نمایندگی موتور ساید هیرو با دقت خاصی نصب شود. رنچ ولتاژی مناسب برای این نوع سنسورها، ۱۲ و ۲۴ ولت است. همچنین این سنسورها دارای نواری به منظور جلوگیری از تماس آب هستند.

خدمات تعمیر و نصب توسط نمایندگی موتور ساید هیرو

تعمیر و نصب انواع موتورهای ساید هیرو در سراسر ایران

بهتر است بدانید انتخاب یک نمایندگی معتبر، مزایای بسیار زیادی را برای مشتریان به دنبال دارد. در واقع نمایندگی های معتبری همچون ما، علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت خدمات دیگری را نیز به مشتریان خود ارائه می کنند. یکی از این خدمات، نصب موتورهای ساید به بهترین شکل است. اگر موتورهای ساید به خوبی نصب و راه اندازی نشوند، ممکن است عملکرد آنها دچار اختلال شود. لازم به ذکر است که نصب اصولی این نوع موتورها، در کیفیت و کارایی آنها نقش بسیار مهمی دارد.

با یک نصب درست و اصولی، دوام و طول عمر موتورهای هیرو به طور قابل توجهی افزایش می یابد. همچنین در صورتی که موتورهای ساید شما دچار خرابی و یا آسیب شوند، جای هیچ گونه نگرانی نیست؛ زیرا ما همواره شما را پشتیبانی می کنیم. کارشناسان ما موتورها را بررسی و در صورت نیاز آنها را تعمیر می کنند. پس در هر جای کشورمان ایران زندگی می کنید، به راحتی می توانید از خدمات ما در زمینه تعمیر و نصب انواع موتورهای ساید بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)