موتور توبلار تیونی چیست؟

موتور توبلار تیونی چیست؟

این نوع موتورهای توبلار محصولی از برند معتبر و نام آشنای تیونی هستند. این برند نام آشنا توسط وارد کننده موتور کرکره برقی SDC وارد کشورمان می شود. این نوع موتورهای توبلار برای درب های تا ۱۴ متر مربع گزینه بسیار مناسبی هستند. تیونی موتور توبلار خود را فقط با یک توان تولید و به بازار عرضه کرده است. از دیگر مشخصات این موتور می توان به قدرت آن که معادل ۱۲۰ کیلوگرم می باشد، اشاره کرد. همچنین ولتاژ کاری این نوع موتور برابر ۲۲۰ ولت است.

نصب و راه اندازی این نوع موتورهای سایبان برقی نسبت به موتورهای ساید به دقت بیشتری نیاز دارد. در واقع این نوع موتورها گزینه مناسبی برای استفاده در پارکینگ های با تردد یک یا دو خودرو و فروشگاه ها هستند. تعداد تاج های تعبیه شده در این نوع موتورها برابر ۸۰ تاج است. در واقع این نوع موتورها گزینه بسیار مناسبی برای درب های تا وزن ۱۲۰ کیلوگرم هستند.

جریان مصرفی موتورهای توبلار تیونی ۱.۶ آمپر است. بهتر است بدانید این نوع موتورها از قابلیت استفاده در شافت هایی به قطر ۳ اینچ یا ۸ سانتی متر برخوردار هستند. زمان کارکرد این نوع موتور معادل با ۴ متر در دقیقه است. یک جفت صفحه پلیت، یک مدار فرمان توبلار کرکره برقی و یک دست اندکپ لوله 8 از جمله وسایل مورد نیاز جهت نصب موتور توبلار تیونی هستند.

قیمت مناسب موتور توبلار تیونی

داشتن قیمت مناسب یکی از عامل هایی است که سبب شده تا موتور توبلار تیونی از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. در واقع برند تیونی با ارائه محصولات با کیفیت توانسته است بازار را به بهترین شکل به دست بگیرد. این نوع موتورها نسبت به دیگر موتورها از قیمت پایین تری برخوردار هستند. در واقع با صرف هزینه ای مناسب به راحتی می توانید موتورهای با کیفیتی را خریداری کنید. این موتورها علاوه بر قیمت مناسب از خدمات پس از فروش و کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار هستند.

قیمت موتور توبلار تیونی

کیفیت ساخت بالا و ارائه تمامی خدمات تعمیر و نصب

موتور کرکره برقی تیونی بعد از یک مدت استفاده به نگهداری و سرویس دوره ای نیاز دارد. تعمیر این نوع موتورها را نمی توان به دست هر کسی سپرد. در واقع تعمیر این موتورها به دانش و تخصص در این زمینه نیاز دارد. کارشناسان ما موتورهای توبلار را به خوبی مورد بررسی قرار می دهند و نسبت به تعمیر آن ها اقدام می کنند.

گروه ما در کنار ارائه محصولات با کیفیت و اورجینال خدمات دیگری همچون تعمیرات، اجرا و نصب را به خوبی به انجام می دهد. در واقع با انتخاب تیم حرفه ای ما آسوده خیال خواهید بود که انواع موتورهای شما در صورت نیاز به خوبی تعمیر می شوند. همچنین در زمینه نصب و اجرای موتورهای توبلار جای هیچ گونه نگرانی نیست، زیرا کارشناسان و متخصصان ما این موتورها را به خوبی نصب و اجرا می کنند.

کیفیت بالای موتور توبلار تیونی

فروش تمامی موتورهای توبلار تیونی توسط نایس سایبان

در صورتی که قصد خرید انواع موتور توبلار تیونی را دارید، بهتر است خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید. در واقع با خرید درست و اصولی می توانید محصول با کیفیتی را خریداری کنید. گروه نام آشنای نایس سایبان یکی از برترین مراکز در زمینه فروش تمامی موتورهای توبلار تیونی به شمار می آید. تیم حرفه ای ما تمامی موتورهای توبلار را با بالاترین کیفیت به بازار عرضه می کند. همچنین مشتریان با پرداخت هزینه ای مناسب می توانند موتورهای با کیفیت را خریداری کنند.

با انتخاب گروه حرفه ای ما به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد، زیرا هدف اصلی تیم ما جلب رضایت مشتریان به بهترین شکل است. با انتخاب تیم ما از دوام و طول عمر بالای محصولات خریداری شده خود آسوده خیال خواهید بود. این محصولات را می توانید با آسودگی خیال برای سال های زیادی استفاده کنید.

مزایای موتور توبلار تیونی

مزایای استفاده از موتورهای توبلار تیونی

بهتر است بدانید استفاده از موتور توبلار تیونی مزایای بسیار زیادی را به دنبال دارد. این نوع موتورها در حین عملکرد بسیار بی صدا هستند. همچنین این موتورها در طول حرکت سرعت ثابتی دارند. کم حجم بودن نیز از ویژگی های بارز این نوع موتورها است. این نوع موتورها نسبت به دیگر موتورها از سرعت بالاتری برخوردار هستند. در ضمن این نوع موتور در مواقع قطع برق دارای سیستم خلاص کن دستی است.

موتورهای توبلار تیونی به دلیل قرار گرفتن آن ها در داخل شافت شکل ظاهری مناسبی را برای کرکره به وجود می آورند. موتور توبلار تیونی دارای یک رسیو ۴ کاناله بوده که به دستگاه متصل شده است. این رسیو برای متصل شدن به سیم بندی خاصی نیاز ندارد. این نوع موتورها نسبت به موتورهای ساید فضای کم تری را اشغال می کنند. همچنین جنس سیم پیچ موتورهای توبلار از نوع آلومینیوم است.

5/5 - (1 امتیاز)